MULTİMEDİA:YAĞMUR=MADİSON BEER
~YAĞMURUN AĞZINDAN~
Of ya şimdi bide okulun yaz tatili programı çıktı midem bulanıyoYOK YAĞMUR BAVUL HAZIRLA!
YOK ÜSTÜNÜ GİY!
YOK MAKYAJ YAP!Bunları saymadan direk odama gitmek için merdivenleri çıkmaya başladım resmen odamı bulamıyodum.Ee bu ev zengin büyükbabacıkdan kalınca böyle oluyo.Annem de yanımda değil iş için şehir dışına çıktı.Hemen odama girip bavulumu hazırlamaya başladım.En beğendiğim giysileri katlamadan bavula tıkıştırdım.Sonra duş almak için banyoya girdim.Duştan çıkınca hemen saçımı tarayıp kuruttum sonra üstümü giymem için dolabı tekrar açtım.Göbeği açık olan bordo tişörtümü,Deri diz üstü eteğimi ve bağcıklı siyah botumu giyip saçımada fön çekip açık bıraktım ve çantamı alıp evden çıktım.Okula varınca Selen'i gördüm koşarak yanına gittim.
-Seleeeeeeeeen
-Yağmuuuuuuuuur kaç gündür görüşemiyoruz çok özledim seni
"ALT TARAFI 1 GÜN GÖRÜŞMEDİK GERİZEKALIYLA"
-Of alt tarafı 1 gün görüşmedik.
-Of amaan seninle konuşmaya gelmiyo dedi atarlı ergen.Sonra MAL HOCAMIZ;
-HERKES SERVİSLEREEEEE!!!! diyince Selenle servise bindik.Gidince ilk planım direk denize girmekdi.Ve öylede oldu hemen denize girdim.Oha çok taşlar vardı.
~BERKİN AĞZINDAN~
-Şu kızı görüyomusunuz beyler?
-Evet.
-Şimdi izleyin ve görün dedim.Ve suyun içine dalıp kızın ayağına yosun bağlayıp eski yerime döndüm ve kızı izlemeye başladım..