1ο

108 8 0
                                    

Ντριννν

Εγω :γαμω την τηχη μου.

Η πόρτα μου Χτυπισε

Μαμα:έλα κορίτσι μου σχολείο ξυπνα

Εγω:ναι ναι τωρα

Γαμω γιατί με άλλαξαν σχολείο μια χαρά ειμουν μακριά από όλους πρόπερσι εγώ ζιτισα από το διευθυντή του γυμνασίου να με στείλει σε άλλο σχολείο από τα αδέρφια μου και να μην μπορεί να γίνει μεταγραφή.

Οι γονείς μου το έμαθαν αν και δεν κατιγορισαν τον διευθυντή μετά από ένα χρόνω στο σχολείο μου κατάφεραν να μου κάνουν μεταγραφή φέτος στο σχολείο που είναι τα αδέρφια μου που ήταν και ο μεγάλος και θα πάνε και τα μικρά

Δεν μπορώ είμαι πολύ διαφορετικοί από την μεγάλη κιριος που είναι τέλειος ηλιθα κατελειξε να κάνει παρέα με τα τσουλακια του σχολείου. Εντάξει η μικρή είναι ποιο μαζεμένη και του διαβάσματος. Οπότε για αυτήν πάω κιριος για να μην της κάνουν μπολινγκ.

Εγω είμαι ποιο μαζεμένη ποιο αντικανονική ειδικά μετά απ Ιένα σιμβαν. Που μου σινςβει στα 15 μου. Απομακρινθικα ακόμα περισσότερο. Να φανταστείτε μενο στην σοφιτα του σπίτι μου το ποιο μεγάλο και απόμακρο δωμάτιο.

Το σπίτι είναι τριοροφο με σοφιτα. Η σοφιτα είναι όλος ο τρίτος όρος σκάλες και μια πόρτα και όλος ο όροφος δικός μου.

Από εκεί κατεβενω μόνο για να κάνω γιμναστικη όταν λυπον όλοι.
Όσο για μένα είμαι ποιο καλή τεχνικός τύπος θα μάθετε στην πορεία. Μόνο η μητέρα μου που ούτε αυτήν την αφθνω να μπει μέσα ξέρει τα Πολλα ταλέντα μου.

Συκοθεικα έκανα τα απαρετιτα
Έβαλα αυτα

Έχω πολύ ωραιο σώμα είμαι ψυλη σχετικά γύρω στο 1

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Έχω πολύ ωραιο σώμα είμαι ψυλη σχετικά γύρω στο 1.70 αδύνατη με φοβερε μεγάλες στιτες κάμπιες. Ξανθια με μπλε μάτια.

Πείρα την τσάντα μου και Κατεβικε κατω αφού κλιδοσα το δωμάτιο μου με ένα από τα κλειδιά που έχω στο μπρελόκ μου.

Μια παράξενη οικογένεια Where stories live. Discover now