4 YEARS LATER...
" Good Morning....." Hoseok chuan a fapa kum 1 lh thla 8 mi pawm chung chuan a rawn lut a....living room a lo infiam Taehyung lh kum li mi Emerald te chu an va pan a...
"Hobi (hoseok son ) yay!!!! Pate Hoseok...k pawm duh k pawm duh " Emerald chu a zuang tawr tawr a...
"In beng dai rawh Em...thu phawt la...nih loh chuan i thlauh anga sin..Hobi hi a rit tawh ania aw " Taehyung chuan Emerald kawr chu rawn beng faiin sofa h chuan a thut tir a...
"Hoseok in lo thleng tawh elaw...breakfasr k peih trep.....khoge k naute hmelthra Hobi te a chu...."tih pah chuan Jin chuan Hobi chu a fiam nui awr awr a...
"Papa...Appa ala tho lo ania...k han kaitho lok ang aw chuan Hobi chu k lo pawm ang " tih pah chuan inchung lam h chuan a tlan chho a...
"Em.... Pate Jungkook a poh lo kai tho rawh aw " taehyung chuan a ti xui a...
"Pate Coconut Bunny ...tho tawh rawh....tho tawh rawh" inchung lam a Emeralh au ri chu an hria a an nui a...
"Ka fanu anih khi ..." Jin chuan chhuang hmel tak chuan a ti a...
" Koi tin a a chhun che hi chu a thra lo takxet ..thra lo tak ani " taehyung chuan a ti a...
Namjoon lh Jungkook chu rawn tho in...Jimin pawh chu a rawn chhuak thla ve nghal a..
" Bluemoon rochun tupa tur chu.." Jimin chuan Hobi rawn pawm chung chuan a ti a...Jimin a rawn lan tawh hi chuan tumah hian hobi hi an chuhpui ngam meuh lo...Nopang a ngaina mai poh nilo a atchilh lutuk hi a buaithlak xok hial a...
"Hey...park jimin...morning hyung...te tal min ti hmasa don lo mi " hoseok chuan a ti a jimin lah chuan a lu chu a thing hmak reuh a... "Bak h engtik nge Yoongi nen hian fa neih te in tum lo mi...inneih chungchang poh in soi ngai bok silo" ati a..jimin chu a ngawi reng a...taehyung chuan hoseok ke chu a ron chhuih dawt a...a in mit mei xeuh a... Emerald chu a pa Namjoon a in ko ki chhuan tir a ..zing zing h namjoon chuan kitchen vel h chuan a tlankual pui a...Yoongi chu rawn tho chhuak ve tawh in...Jimin biang a rawn chuk xeuh pah chuan hobi biang chu piai in...
"Morning Sprite...." Tihpah chuan Emerald chu han en leh in a mit a han siai xeuh a... " morning alpaca"
"Min yoongi!!!!" Hoseok lh jin chuan an ti rual a..yoongi lah chuan eng h teh chiam lah chuan ala ngai lo xui...
"Chuan Jin hyung i coffee shop pawh ka rawn en kawi a....Mafia atranga bang chu i hlawk pui xok a va ang ve " Hoseok chuan a ti a..Namjoon lh Jin chuan kum thum kal ta khan Emerald hi an adopt a chuta trang chuan Mafia atrang chuan an bang a...Jin chuan coffee shop hawngin Namjoon pawh Company pakhat h Director in a om a...Taehyung lh Jimin poh bangin ...an chak em em pakhat modelling lam h an lut a...Jungkook lh Yoongi erawh la bang lo in Blue Moon...Hoseok lh Maria ten an inneih a an rochun tak hnuai h an om a..
"Nia...chuan khoge Maria..."
"Thil hrilh tur cheu k nei a...."phur hmel tak chuan a ti a.. An en thrap a...Maria a rai lh tawh thu a hrilh chuan an E rual dual a...
"Hyung...Hobi kum hnih a pum don chauh a ala hma lutuk lo ami " Jungkook chuan a ti ha a...
"Condom a om tih te hi in hre lo xok ami "yoongi chuan a ti lh a...
"Maria i nu ala dam a...chuan taehyung lh jimin ten fa in la nei lo ve ve bok a...nau min om sak thei tu tur kn neih thrat lai hian neih xung xung kn duh alom " a ti a...chutah soi chhunxom leh in "nag ni poh neih in tum lo mi...fa adopt tur an tam tehreng nen..Jungkook lh taehyung te poh in innei toh a...jimin te chu thu hran " a ti a...
BINABASA MO ANG
TRIGGERED MY LOVE (Completed)
FanfictionIn hmelmak na kar a hmangaihna hi.... Khawih thiang silo mhse thlakhlelh em em bawk si hi