@Cafetaria
Jimin lh Yoongi te nen chuan Cafeteria lam h chuan kn in xui chhuak a... Class lak chhung xong a... K rilru k pe lo kha k inthiam lo ang reng khop mai.. Kal peih lo hle mah ila. Kal ve tak h ro ro chuan theihtop chhuah k duh a.. Mhse.... Voiin chu..
"Taetae....k thil soi chu i hria em??" Jimin chuan ka awm a rawn beng pah chuan a ron ti a.
"E.. Eng mo.. I tih??" Jimin chu k en a... A thu soi k lo ngaithla miah lo chu k inthiam lo lutuk a..
"😑😑 nag hi tige a
. Voiin hi i mizia a mak lutuk..." Jimin chuan min ti a... K tukhum chu nui deuh chung chuan k chul a..."Sorry... Thil k suangtuah nasa lutuk a😅" k ti a... Jimin chuan a mit ti xim deuh sawt chung chuan min en chik tulh tulh mai a..
"Eg maw i soi a... Re re a.." K ti a. Jimin chu a hoi son a..Cafetaria kongkhar bul a.. Lo ding te pahnih chu a kok a
"Namjoon lh Hoseok te hi... An om dan hi a mak i ti ve em?? K tih om xia chu... Students poh an ang lo... Eng emaw thil dang deih ti an ang k ti tlat xel" jimin chuan a ti a... 🤔🤔A tih tak h chuan.. Nia... An om dan vel hi a mak bik hrim hrim a. Mhse school a lar ve tho annih avagin an in dah sang deuh tur h k ngai rigot a.
"Chutiag ngaihtuah buai suh u.. K ril a tam ania.. Lut ang u" Yoongi chuan Jimin lh ka ban a rawn pawh pah chuan Cafetaria chhung h chuan min kai lut a...
Kan seat h chuan kn thu a.. Yoongi chu eitur lam tur chuan a kal a... Zawi in.. Mut duh hle mahse.... A naute kn nih agin min enkol hi a fail ngai lo... Jin mommy ang em em chu nilo mhse...
"Tak tak in Taetae.... Yoongi hyung a om lo a. Chuvag chuan i soi ngei a thra ang.. Nag hian hmeichhia melh thar deuh i nei anilo mo🤨🤨" min ti a... Hepa hi egmah lo mai atan k best friend ani hleinem... Amah a in hriat chian ai pohin min hre chiang xok...
" Jimin... Hmeichhia k melh i ring a mi😂😂" ka ti a...
" Tae... Mipa duh i nei tih na mo??😲😲 "ati leh a.... Lalpa.... Egtin??
" K hre lo.. Jimin... Voiin h chiah khan kn la inhmu a... A chhelo a.... A pian lh a hmel xong xong te kha.. A fuh lutuk hi ni rigot mai... Mhse...... " k ti a.. Beidawn hmek deuh chuan.. Hnuai lam chu k Melh a..
" Ege mhse??? Tae.... Duh xong lh thra tih xong te chu neih theih vek ania... Bawh xui poh thil sual ani hleinem.... Tige.. Ngaihxong a nei ami?? "ati a
" Chu chu k hre lo a... Mhse... Mi pangai mai ani om sia... He k nun tawphnawk lutuk h hian k hnuk lut duh lo alom... Mi pangai nun tih chhiat sak na a ni rigot don asin" Thaw deuh huk pah chuan k ti a..jimin chuan min khogaih hmel deuh chuan min en a...
"Tae.. Ent--"
"Taehyung!!" Yoongi chuan min ron au a... "Min lo ken pui teh.. Heng ho hi" Tihpah chuan a bul a.. Tray pakhat la om chu a kok a."Saw. I duat an min lo ko" nui chung a tihpah chuan.. Yoongi om na lam chu k va pan a..Yoongi chu tray pahnih chawi chuan kn seat lam h chuan a phei a... Tray pakhat chu k la a.. Kal k tum a..
"Hey... Taehyung"... Aw dam dap mai.. Mhse hah hmel deuh chuan min ron ti a... K hoi let a... Jungkook chu thlan deuh hliam hian alo ding a... A thlan chyan a hmai chu a ti lang sexy vek a.. A kor t shirt chu a thlan chuan a hip bet a.. A bicep lh six pack thla te chu a hmuh theih ti tih a... Ka melh hnuai lh a.... Okay... Kim taehyung.. Hoi chho nghal rawh.... Hoi chho roh..... Kn khuh der deuh a... K hoi chho thei hram...
AUTHOR
"Jungkook.. Nag elaw... Tige..i..va huh nasa ve..." Taehyung chu jungkook melh deuh xok xok pah chuan a ti a.."Gym class atagin k ron let chiah a...." Jungkook chuan Tae en deuh ngoih ngoih pah chuan a ti a.
"Taehyung.. Ege i la tih reng ron hmanhmoh roh.." Yoongi chuan a ron ko a..
YOU ARE READING
TRIGGERED MY LOVE (Completed)
FanfictionIn hmelmak na kar a hmangaihna hi.... Khawih thiang silo mhse thlakhlelh em em bawk si hi