U:" Kako...? Kako znas?"
Kako zna? Kako je mogao da sazna...
Nije bitno saznao je, nisam mu ja rekla, zbog toga me sad i mrzi. Zbog lazi koje sam mu rekla, zbog stvari koje sam uradila. Mrzi me on me mrzi. I treba.
H:" A kako ne bih saznao." Nasmesio se i skinuo mi gumicu za kosu sa glave, pustivsi da moja kosa padne preko mojih ledja. A zatim me pogledao u oci jos jednom.
H:" Oci su te izdale."
Gledala sam i plakala upravo sad odlazi, recice jos par stvari i onda ce samo otici.
U:" Izvini sto sam te lagala....mora da me mrzis sad.....i ja bih na tvom mestu."
Makar i ja nesto da kazem..
H:" MRZIM??? O boze Una volim te. Volim te glavo luda. Volim te do Meseca i nazad!!!" Drzao je moje lice sa obe ruke dok mi je to pricao ne prekidajuci kontakt ocima.
U:" Ali lagala sam te!! Skrivala sam glupi identitet od tebe, Pretvarala sam se onim ko nisam!!! Kako...kako mozes voleti lazova poput mene?"
H:" Hoces da kazes da ti nisi ovako nasmejana uvek, ovako energeticna i izazovna? Hoces da kazes da inace nisi ovako luda? Ovako prelepa i savrsena?
Ne bih rekao.....
Ne znam zasto si lagala za svoje ime ali to nije bitno...."
Stao je samo je stao. Izgledao je uspaniceno i umisljeno u isto vreme. Mogla sam videti nemir u njegovim ocima. Zatim mi je uzeo telefon iz džepa i odkljucao ga pomocu mog prsta. Idalje izgleda slatko dok to radi.
Pustio J-Hope-ovu pesnu i zatim krenuo da repuje uz nju u savrsenoj harmoniji.
U:" Wow zaista imas glas kao J-"
H:" Ja jesam J-Hope, Una"
U:" S-sta..?
Da li je ovo stvarno moguce? Hoseok je moj J-Hope. I...cek...cekaj bre...
Pa-PA ZAR NIJE REKAO DA ME VOLI MALO CAS?!?!?!?!?
WAIT WAIT WAIT OVO SE NE DOGADJA...
Da li je ovo stvarno sve? Ovo se stvarno dogadja..Heh..
Ustala sam na kolena i uhvatila ga ja za obraze sad. Gledala sam ga u oci, ovog puta su suze bile u njegovim. Mirno je sedeo i gledao me plakajuci, svojim palcevima sam mu brisala suze.
H:" U-Una...
U:"Shhh"
Sustila sam svoje lice do njegovog i spojila nase usne u nas prvi i najnezniji poljubac.
Nakon sto su se nase usne odvojile, ja sam shvatila sta sam uradila i sa njega svoje ruke sam premestila na svoje crveno lice koje je gorelo. Samo se zakikotao i obmotao ruke oko mog struka i povukao me u zagrlaj a zatim je legao samnom na hladam pesak.
H:"Volim te. Previse. Sve u vezi tebe, vrline i mane i male tikove. Nacin na koji pricas na koji razmisljas. Sve.
U:"H-Hoseok....
H:" Hahaha jesam li preterao?"
Nasmesila sam se.
U:" Secas li se noci kad smo se videli prvi put?"
H:" Da u busu. Bila si prelepa."
U:" Zato si seo pored mene?"
H:" Pa ne...Mislim da ali me je nesto drugo privlacilo."
Lezala sam na njemu i bila sam na stomaku, samo sam se uzdigla i poljubila ga na blic. Zatim se on okrenuo i bio iznad mene i poljubio me je agresivnije. Obmotala sam ruke oko njegovog vrata i produzila poljubac.
Negde duboko sam idalje mislila da se ovo ne desava i da je ovo jos jedna igra. Ali ako jeste onda cu makar da uzivam u ovome.
Kada smo nestali bez daha odvojili smo se.
U:" Trebali bi krenuti nazad."
H:" Predpostavljam da cemo morati opet po drvecu da izigravamo tarzane?"
U:" A jok sta bi ti da budes uspavana lepotica?"
H:" A ne to si ti. Ja sam onaj princ sto ce te probuditi."
U:" Dogovoreno. A da bi se to desilo moramo da legnemo da spavamo makar ja. Hajde."
I vratili smo se do hotela. Ja sam se bez problema popela dok je Hoseok imao malih problema ali uspeo je na kraju.
Posto sam se popela prva videla sam jedan prelep prizor mog najdivnijeg Jina i Namjoona.