#13

25 5 0
                                    

Hoseok p.o.v

Krenuo sam i ja u skolu i video sam Leu, bila je na kraju nizbrdice a ja na pocetku. Zvao sam je ali se nije okretala. Posto je bila nizbrdica potrcao sam, i bio sam blizu. Skoro sam stigao do nje kada je ona pocela da prelazi iako je prolazio automobil.
Nisam mogao da predjem ulicu ali sam video kako ju je automobil zakacio za nogu. Nisam mogao da verujem sta sam video dok je ona lagano presla ulkcu. Pretrcao sam je i uhvatio za ruku i povukao naglo.
H:" DA LI SI TI NORMALNA???"
U:" S-sta ti je Hoseok?"
H:" DA LI SI TI VIDELA TAJ AUTOMOBIL??"
BUKVALNO TE JE ZAKACIO ZA NOGU MOGAO JE DA TE UDARI, ZNAS LI DA SAM JA SAD MOGAO OD SRCANOG UDARA DA UMREM????"
U:" I-izvini Hoseok, videla sam ga bio je dovoljno dalek--"
H:" NE LEA NIJE, UDARIO TE JE U NOGU POBOGU"
Otvorila je usta nesto da kaze ali sam je samo zgrabio u zagrljaj i cvrsto zagrlio.
H:" Obecaj mi da vise neces tako da prelazis ulicu molim te..." glas mi je pukao, tada mi je i uzvratila zagrljaj.
U:" Obecavam Hoseok."
Nisam hteo da je pustim stvarno nisam, ali morao sam jer kasnimo u skolu.
Prekinuo sam zagrljaj, i pogledao je u zuto zelene oci, bile su mi odnekud poznate.
U:" Umm H-Hoseok.. nesto nije uredu?"
H:"...."
U:"...."
H:" Nista imas samo jako lepe oci, koje su mi ne znam od nekud poznate..."
U:" Ohh... hvala hehe.."
Una's p.o.v

SHIT FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK SHITTTTTTTT
ZABORAVILA SAM DA SKINEM MASKARU
STA AKO ME PREPOZNA JAOJ ZAMRZECE ME JER SAM LAGALA OSTAVICE ME KAO NAJCU IZNOSENU JAO UNA DEBILIZMU RETARDIRANI.
Ovo ne da nevalja, sad pred njim kao Lea ne smem nikad da zacezem rep, ne smem nikad vise maskaru da stavim, moram da smislim neku boju glasa sa kojom cu da pricam sa njim kad sam Una. Ma divno kako sam sako sebi zakomplikovala zivot.
Hoseok's p.o.v

Izgledala je nesto duboko u mislima, iskoristio sam trenutak njene ne paznje da je uhvatim za ruku. Tako smo i usli u autobus, i seli, drzeci se za ruke. Ponovili smo ono sa anime openinzima. Rastali se na glavnoj stanici i svako otisao svojoj skoli.
Kada sam stigao razredni nam je upao u ucionicu i poceo pricati o ekskurziji.
(R-razredni)
R:" Dakle deco idemo sa jos 2 skole kao sto znate. Iznajmljena su 2 dvospratna autobusa kako bi vas malo zdruzili, jer ce nase skole ubudce saradjivati. Dakle kod nas bus dolazi drugi. Vi sedite gde ocete i sve je dozvoljeno dok to ne uzrukuje da se autobus raspadne. Dakle Namjoon ti sedis skoz kod ucitelja napred. Imate li nekih pitanja?"
N:" Aa razredni bicu miran obecavam samo da ne sedim kod nastavnika. Nastavnica fizike je nesto najdosasnijeeee."
R:" Bas nikakvih pitanja? Dobro sad sam otisao ako vam trebam trazite me- nemoj te me traziti." I sa tim je izasao. Taj covek je lud.
Dakle po nas dolazi druge, lepo sva mesta ce biti zauzeta. Ma nije ni bitno ako sam sa Nam- on sedi kod onih nastavnika. PA DIVNO.
Ostatak dana je bio isti Namjoon bi polomio po neku olovku ili hemijsku pisajuci. Ja sam spavao i tako. Jedva sam cekao da vidim Leu i da slusamo muziku uf.

Una's p.o.v
Stigla sam u skolu. Sela i izvadila svesku da silujem onu zadnju stranicu u njoj, prekinula me je razredna koja je pricala o ekskurziji.
Ra:" Dakle po nas autobus dolazi prvi, tako da ne oklevajte i uzimajte najbolja mesta. Mi ostale 2 skole cemo saradjivati u buducnosti tako da ocekujte da se dosta mesate. Autobus je ispred skole u 10 sati, sto znaci ko ne dodje u 10 ostaje ovde. Ima li nekih pitanja?" Rekla je razredna za manje od 30 sekundi. A ja sam nastavila da silujem zadnju stranicu u svesci.
U sledecih nedelju dana da se kao Una skrivam od Hoseoka a kao Lea da se druzim sa njim je postala rutina. Jedino sto me boji je to da mi je stalno gledao u oci. Ja cu morati da mu kazem pre ili kasnije ko sam. Jer ako on sazna da sam ga lagala... nece biti lepo.
Dan eksurzije do duse 2 nocenja ali bice super!!

Hoseok's p.o.v
Namjoon i ja smo imali nase torbe i stajali smo ispred skole i cekali ostale da dodju.
Razredni je dosao prvi i poceo da nas davi pricom kako iz druge skole ima jedna mnogo zgodna i luda profesorka i kako ona ide na ekskurziju i da ulazimo u autobus broj 13, nikako 14, jer je u tom busu ta luda profesorka. Ma super. Pricali smo jos malo, razredni je pricao citavih 15 minuta Namjoonu sta sme a sta ne sme da dira. I tako je napokon dosao taj autobus i svi ostali.
Stavili smo stvari u njega i trebali smo da krenemo ali je razredni napravio pometnju jer je ona zgodna profesorica morala da ode do toaleta. Jaoooo zivote bre vise bre.
Vidim izasli su i ucenici iz tog busa. Devojke u glavnom i ono dvoje. E bato gde je ona luda trojka iz drugog odeljenja sto su se jedini prijavili da ce ici pa ih je nas razredni usvojio? Ma ne bitno u guzvi su se izgubili sig.
??:" Yaho~" cuo sam i osetio da me je neko tapnuo po ramenu. Okrenuo sam se i iznenadio kad sam je ugledao.
H:" Haa LEAAAAAAA!!" odmah sam je povukao u zagrljaj. " nisam znao da ides i ti??"
L:" Hehe nisam ni ja da ti ides, nisam ocekivala da ides ovde u skolu."
Tako smo pricali dok je neko nije nazvao na telefon.
L:" Ugh bre ovaj smarac. Moram da se javim  nadam se da cemo sedeti blizu. Bye bye~."
Sa tim je otisla a ja sam nasao ovog mog smotanog Namjoona pokusavao je da odmrsi slusalice.....cekaj bre.. pa to su moje slusalice......"NAMJOON NE DIRAJ TO BRE MAJKU TI POLJUBIM!!!" Prodrao sam se i trcao do njega ali kasno..
N:" E Hoseok ove slusalice su ti sranje majke mi." Rekao je to kao da mu nije bilo zao, svi znamo da jete ali dodjavola.
(R- razredni Hoseokov, Ra- Unina razredna)
R:" EO KLINCI ULAZIMO U BUS. SVI ZNATE U KOJI BUS ULAZIMO!!" Ovaj covek je lud. Ali ga volimo.
Ulazim u bus i penjem se na drugi sprat i idem ka slobodnim mestima koja su napred i video sam da me Jin video pa se okrenuo i prodrao
J:" LeAaAaAa evo ti ga muz!!!"
L:" AAAA JINE CUTI!!! YOONGI PREDUZMI NESTO!!"
Otisao sam do nji Lea je sedela skroz napred sama a ova dvojca odmah iza nje. Pozdravi sam se sa njima dok me je Lea cudno gledala.
L:" Vi se znate??"
H:" Pa da mi smo kao grupa neka."
L:" Samo vas troje?
Y:" Ne."
J:" Ima jos cetvoro. Reci mi samo da li je Namjoon seo kod nastavnika, i gde su ona 3 izgubljnena slucajeva?"
L:" Jine prekini da porices da se ponasas kao mama, ovim si sve dokazao suprotno."
H:" Hahahahahhaha ne brini kod nastavnika je i ovo troje video sam ih na najzadnjijim sedistima u busu, izgleda da ce biti zurke."
Ja jos nisam seo a autobus je krenuo i umalo nisam pao na Leu. Ali sam je zagradio rukama, pogledi su nam bili isti i kao kad je ona pala na mene

Underrated Writer |j.hs|Where stories live. Discover now