Baraka...

64 4 0
                                    

Beni  nereye götürdüğü hakkında hiç bir fikrim yoktu. Belki sadece bi piskopattı ve beni doğrayıp öldürücekti. Yok lan yapmaz, sanmıyom.

-Nereye gidiyoruz?

-Napıcaksın?

-Telefon çekiyo mu diye bakıcam.

-Çekmez.

-Sen nerden biliyosun?Ayrıca ben seni tanımıyorum şimdi beni evime götürür müsün?

-Olmaz.

-Neden?İstemiyorum ben senin bu yaptığına kız kaçırma derler.

-Kapa şu çeneni!

Sanırım,4-5 saatin sonunda barakamsı bir yere ulaştık.Ya kullanmak istemiyomda hani bizimde bi dövüş geçmişimiz yok değil.

-İn!

-Neden?

-Öyle istiyorumda ondan!

-Senin her dediğini yapmak zorunda değilim!

Sesim sanırım biraz fazla kaçmış olabilir.

-Eğer evine dönmek istiyorsan zorundasın!Anladın mı?

-Offf tamam be bıktım daha seni doğru düzgün tanımıyorum bile ama sen beni dağ başında bi eve getiriyorsun!

-Kapa çeneni artık.

İçeri girdiğimizde,sağ köşede tek kişilik yatak sol köşede masa ortada raflar vardı.

-Ne yapıcaz burda?

-Sen değil ben.

-Ben nolucam?

-Bir kaç gün misafirim olucaksın.-Peach sımyl-

-Nası?

-Nası anladıysan.Şimdi uyu!

-Uykum yok.

-Uyu!

Birşey demeden çıktı. İleride bi ağaç vardı bayağı bi büyüktü genişti,yaşlı olduğu belli oluyordu.Yaklaştı ve etrafında döndü.Sinsice sırıtıp ağacı yumruklamaya başladı.Bunların hepsini camdan izliyordum.10 dakika kadar yumrukladı elleri aşırı derecede kanıyordu,buna rağmen kahkahalarla gülüyordu.Daha fazla dayanamadım,koşarak dışarıya onun yanına gittim.

-Sana uyu demiştim!

-Umrumda değil ellerin..

-Ne var?

-..aşırı derecede kanıyor.İçeriye gid-

-Hayır,git!

-Bende hayır diyorum. Kazadan sonra o kadar başımda bekledin. En azından buna izin ver.

-Git başımdan!

Bomboş orman-hayvanlar hariç-çınladı.

-Ne halin varsa gör! Nasıl kurtulabilirim bu cehennemden onu söyle bana!

-Bana bağırmayı kes anladın mı?!Kapa lanet çeneni ve otur!

-Kapamazsam nolur?

-Kırarım..

Evet alt tarafı 50-ki aktif olduklarını sanmıyorum-okuyucum var , farkındayım ama yinede onlara üzgün olduğumu belirtmek isterim antrenmanlardan dolayı çok yoğundum. Günde yaklaşık 4 saat ant. yapıyorum.Ayrıca okullar başlamadan kitap molası vereceğim.Yeni bölüm pazartesi...

Yaz meleğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin