Sabah kalkmıştım. Bugün tatile gidecektik. Ne olduysa ailem beni görmeye başlamıştı. Kesin çıkar suyu...
Yataktan kalktım , annemin seslenmesine karşılık vermeyecek kadar yorgundum. Daha okullar biteli bir gün bile olmamıştı. Ama biz tatile gidiyorduk, işin kötü yanı sevgilimin Can'ın benden ayrılışıydı. Oysa ki öyle sevmiştim onu..
Gözlerim doldu yine, boşver dedim deymez. Ama deydi işte kalbime parçalanıyordu içeride, bağırmak , ağlamak , dağıtmak istiyordum etrafı.. olmadı yada olduramadık. Ağlama dedim kendime..
Kalktım yatağımdan banyoya direk Oha o ne lan? Töbe ağlamam ben bida, neyse girdim banyoya,en sevdiğim duş jelimi aldım. Mükemmel, böğürtlen.. saçlarımıda 2 kez şampuanlayıp kremimi sürmüştüm ve çıkıp ne giyeceğime karar verdim. Evet, aradığım şeyi buldum siyah bir şort, bol bir sporcu atleti ve Converse saçlarımı saldım kumralımsı saçlarım uzundu, bakımlıydı severim onları, neyse annem yine bağırdı incez artık yapcak bişi yok.
-Merhaba
-Merhaba prensesim
-Günaydın annecim
Her ne kadar nefret etsemde seviyordum onları yada onu ailemi babam dahil olmayan bir aile...
Masaya baktım güzel gözüküyordu. Aha gördüm salam
- Anammm
- Söyle Sara ne var yine?
-Salam
-Hadi otur
Oturdum ve tıkındım. Böyke mutlu olduğuma bakmayın salamdan o biter onun mutluluğu birazdan.
********
Arabadaydık. 8 saattir. Ölücem yetişin. Valla. Popom uyuştu kıymetli o.
-Anne geldik mi?
-Evet
OHA ÇÜŞ DEVE ONE LAN konser alanı gibi bahçesi falan var ev desen uhuuu
Odama çıktım direk, çantaları bıraktım. Ve çıktım dışarı annem bişey demezdi zaten..
Evet arkadaşlar ilk bölümüm umarım beğenilir ....