Sfârșitul

429 13 1
                                    

Din fericire am fost transformată într-o fantomă. Eram ca un elev normal, doar că o fantomă.
-Hey! a spus Draco
-Bună Draco! Ce faci?
-Bine... Te cheamă Dumbledore în biroul lui. După vrei să ne întâlnim în bibliotecă?
-Ok.

***

Am mers în biroul profesorului. Acesta se afla la biroul acestuia cu o cana de cafea.
-Bună Nicole! Ce faci?
-Bună ziua. Sunt foarte bine. Dumneavoastră cum vă simțiți?
-Minunat! Am aflat cum să devi înapoi om...dar nu cred că o să poți să faci asta...
-CUM?! AȘ FACE ORICE!
-Păi...trebuie să pui într-un vas de cristal un fir de păr sau o unghie a persoanei care te-a omorât...o picătură din sângele persoanei pe care o iubești
...și...o floare care este păzită de un uriaș...
-Atât de simplu?!
-Nu este simplu. Trebuie sa te duci să îi tai o unghie lui Tom și sa iei floarea. Mulți oameni au murit încercând să ia floarea...iar dacă o sa dai greș... nu o să mai fii o fantomă...
-Of...

***

Am plecat de la Dumbledore. Nimic nu mai putea să îmi schimbe viața.
Am mers la bibliotecă și i-am povestit totul lui Draco.
-Există o șansă...
-Nu putem să facem asta...mai ales că Voldy-Moldy nu are nici păr și unghiile îi sunt tăiate.
-Bine...Nicole...?
-Da...Ce este?
-Vrei să fii iubita mea?
-Nu pot...sunt fantomă...
-Si?! Nicole...
-Nu putem. Nu o să fii bucuros cu mine...
-Ba da...
-Draco...nu putem...

Iar atunci, acesta a fugit și nu s-a mai întors. Profesorii mi-au spus că face școală acasă și nu avea să se mai întoarcă până în anul 6.

                         ~Sfârșit~

* cuvântul povestitorului *

Hey! Îmi pare rău că s-a terminat așa rapid cartea...
Idk dacă o să mai fac părți sau nu, dar probabil peste o lună sau după o să apară...,,Nu avem voie să fim împreună"
partea a II-a.
Am să mai fac și alte povești până atunci! Dacă aveți ceva idei vă invit să dați un comentariu!

Nu Avem Voie Să Fim Împreună (FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum