-Kiburítottad a kekszem-jelentette ki az előttem álló Miyeon, össze ráncolt szemöldökkel.
-Mondtam már, hogy sajnálom-forgattam meg szemeim, majd megpróbáltam kikerülni erre újra elém lépett.
-Addig nem megyek el amíg nem veszel egy újat-fonta karját mellkhasa elé.
-Akkor kénytelen leszel örökre velem maradni, mivel nem veszek neked kaját-most már sikeresen el sétálok mellette, viszont halk lépteket hallok magam mögött.
Hátra pillantva látom, hogy a barna hajú csakugyan követ. Így folytatva utunk az ebédlőig, majd ebédünket magunkal vittük.
Szokásos asztalomhoz leülve a vendéggel köszöntem a lányoknak. Soyeon és Soojin meglepetten viszonozták azt.
-Minnie-nézett rám mosolyogva Soyeon, majd tekintete barátságosan a vendégemre vezette - Ha jól emlékszem Miyeon, ugye?
-Igen. Soyeon és Soojin, ugye?-a másik kettő mosolyogva bólintott-itt sem vagyok, ne zavartassátok magatokat, csak kénytelen vagyok követni.Azzal felém biccentve jelezte a többieknek, hogy rólam van szó. Ők pedig már már röhögve elkönyvelték, meg sem kérdőjelezve indítatásait.
Barátaim felé kételyes szemöldök mozgatásokat intézek akik úgy tesznek mintha mi sem történt volna. Majd látván, hogy szívesen csatlakoznak Miyeon játékához, ezzel feladtam a jelezgetést.-Soyeon, volt valami érdekes bioszon?- kérdezte Soojin.
-Megint nem mentél be? Így meg is bukhatsz ugye tudod?-förmedtem rá egyből.
-Ugyan, azt nem fogok. Amúgy meg csak bealudtam, nyughass-forgatta röhögve szemeit.
-Sok mindenről nem maradtál le, majd oda adom később a jegyzeteim-evett tovább Soyeon.A mellettem evő Miyeonra pillantottam, majd egy kissé rá feledkeztem. Olyan szép volt, valahogy nem tudtam ezzel a gondolattal mit kezdeni, emiatt zavaromban vissza fordultam tálcám fölé, hajam fülem mögé tűrtem.
Mire felnéztem egy-egy hülye vigyort kaptam Soyeontól és Soojintól akik valószínüleg végig nézték. Abban apillanatban eléggé kínossan érzetem magam.
YOU ARE READING
𖦹ℐ ℬ𝒖𝒓𝒏 | 𝒎𝒊𝒚𝒆𝒐𝒏 𝐱 𝒎𝒊𝒏𝒏𝒊𝒆 | (𝑮)-𝐈𝐃𝐋𝐄 𝐅𝐅
Fanfictionegy elég klisé de aranyos történet Miyeon és Minnie kapcsolatáról. A lógós Miyeon és kissé szorongó Minnie egy buta ígéret miatt most úgy látszik egymásra találnak.