02

17 4 0
                                    

-Ma hova megyünk?-állt az ajtómban Miyeon, mire csak pár kómás pislantás volt a válaszom.
-Miye-Te, hogy kerülsz ide? Honnan tudod, hogy hol lakom?
-Soyeon tól tudtam meg, amugy meg anyukád engedett be. Nagyon aranyos csinált nekünk limonádét-kezére pillantottam amiben két a két teli pohár volt. Majd vissza néztem a lányra és feltápászkodtam.
-Bejöhetek?-sürgetett kissé.
-B-Be-mondtam megilletődve kissé, ahhoz képest, hogy nem egy túl szociális csaj, nagyon merész. Ismerjük egymást, de annyira azért nem, és még is itt van fent nálam. Bármi féle jelzés nélkül megjelent. Még anyámnál is bevágódott.

-Nagyon aranyos a szobád-helyet foglal az íróasztalomnál majd letette a poharakat az asztalra-nekem is ilyen székem van-pördül benne felém.
-Örülök, hogy tetszik-az ágy szélén ültem majd elindultam a fürdőbe-mindjárt jövök. Addig is-az ajtóban megállva vissza fordultam-érezd otthon magad.
Vissza mosolygott rám, majd bementem a fürdőbe, letusoltam és közben csak arra tudtam gondolni, hogy mennyire aranyosan mosolygott rám vissza.

(...)

-Azért remélem nem bánod, hogy feljöttem hozzád.
-Annyira nem-nézegettem a kisbolt polcain a rágcsákat.
-Igen?-szólalt meg szinte hitetlenül, mintha nem ezt a választ várta volna.
-Mhm, miért hazudnék. Úgy is tudod, hogy kimondanám ha zavarnál-azzal a kosárba raktam egy pár rágcsát.
-Ez is igaz-azzal a kasszához indultunk majd felém fordul-Nem nagyon fogod vissza magad főleg ha a véleményedről van szó-megvizsgálta a kosárba tett holmikat-Hol a kekszem?
-Milyen kekszed-tetettem magam hülyének, pontosan tudtam mire gondol. De őszinte leszek nem akartam, hogy abba hagyja a követésem. Valahol legbelül lehet kedvelem, de ezt persze senkinek nem vallanám be.
-Pf, mindegy-mosolyogva forgatta meg szemeit-azt még nem mondtad, hova megyünk.
-Mi abban a kaland, ha tudod?
-Ki mondta, hogy egy kalandot akarok.
-Hát akkor mit szeretnél Minyeonie?
Majdhogy elpirulva nézett rám, nem hiszem, hogy erre a megszólításra számított.
-Jólvan, akkor menjünk.

Beértünk Soojinék utcájába, majd felcsengettem hozzájuk. A kapu kinyílt majd felmentünk a lépcsőn. Miyeonra nézve láttam, hogy kattog az agya hova mehetünk de ötlete sincs.
Azzal megálltunk az egyik ajtó előtt.
-Itt is lennénk.
-Figyu, ha szerv kereskedő vagy most mond-nézett rám viccelődve.
Rámosolyogtam de nem válaszoltam, hirtelen láttam, hogy arca komolyra vált. Szerintem kissé megijedt mi van ha tényleg hátsó szándékom van vele szemben. De ilyen miatt aggódnia sem kell.

Azzal bekopogtam, és Soojin nyitott ajtót.
-Minnie,-majd a mellettem lévőre nézett-Miyeon, de jó te is itt vagy? Gyertek be!
Azzal beljeb léptünk.
Miközben cipőnket levettük Soojin megszólalt.
-Nem is mondtad, hogy hozod a csajod Minnie, akkor egyel több babzsákot vettem volna elő-kacagott.
Felnéztem rá szúrós szemekkel.
-Nem a 'csajom'. Amugy meg én sem tudtam, hogy jön, de ha már így alakult.
Miyeon csak nézett kettőnkre, majd egy lágy mosolyal nyugtázta a helyzetet. Örült, hogy nem a szerveitől fogjuk megfosztani. De még mindig nem tudta mi történik. Kezében a rágcsás zacskót szorongatta.
Beljebb léptünk a nappaliba majd helyet foglaltunk egy-egy babzsákon, közben Soojin egy újabbat cipelt be a helyiségbe.

𖦹ℐ ℬ𝒖𝒓𝒏 | 𝒎𝒊𝒚𝒆𝒐𝒏 𝐱 𝒎𝒊𝒏𝒏𝒊𝒆 | (𝑮)-𝐈𝐃𝐋𝐄 𝐅𝐅Where stories live. Discover now