04

26 4 2
                                    

Szótlanul ültünk egymás mellett. A barna hajú behunyta szemét és élvezte az arcát simogató nap sugarait. Kiültünk az udvarra ebéd szünetben. Csak ketten voltunk még, a többiekre vártunk.
Kezünk össze ért de nem húzta el. Én sem terveztem, így üldögéltünk.
-Képzeld-szólalt meg közben telefonját bogarászva. Vállára hajtottam a fejét és vele együtt néztem a hosszasan gördülő insta feedjét-vettem egy új fajta shampont. Nagyon felkapott és gondoltam kipróbálom de nem tudom, valahogy nem az igazi. Nem kell neked? Oda adom szívesen?

Megvontam vállam.
-Ahogy gondolod Yeoni.
Végszóra odaértek hozzánk a többiek. Soyeon lihegve torpant meg mellettünk, mögötte sebessen érkezett és becsapódott Soojin. Egy ütést Soyeonra mérve.
-Ezt azért mert megloptál, te vén szatyor-huppant le mellénk elégedetten Soojin.
Soyeon hátát fájlalva botladozott majd a beton kerítésre leülve szögezte szúrós tekintetét bántalmazójára. Megcsóválta a fejét majd ölébe húzta táskáját, kihalászva egy szendvicset. A suli automatában lehet csak olyat kapni. Azzal a lendülettel Soojinhoz vágta, akiben épp volt annyi lélekjelenlét, hogy elkapja a felé repülő szendvicset.

Miyeon a jelenet láttán mosolyogva rám pillantott.
-Tessék-nyújtottam Soyeon felé egy zacskó rágcsát.
Válaszul csak megrázta a fejét.
-Csak Soojintól jó móka lopni. Az a legfinomabb étel amit tőle lophatok.
Soojin szúrósan rá pillantott majd helyet foglalt mellettünk. Még utoljára megcsóválva fejét mielőtt jóízűen bele harapott szendvicsébe.

Hirtelen egy olyan kellemes melengető érzés fogott el amit egy ideje nem éreztem már. Most minden olyan tökéletesnek tűnt. Olyan mintha most Yeon jelenléte által egésznek érzem az életemet.
Ugyan akkor egy új tövis a szivemben kezdett növekedni. Ami mellett nem tudtam eltekinteni. Mégha tudom is, hogy nehéz de számomra Miyeon egyre többet jelentett mint egy barát. De ez az érzés egyenlőre nem volt olyan erős, hogy ne tudjam élvezni az életem velük.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 14, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𖦹ℐ ℬ𝒖𝒓𝒏 | 𝒎𝒊𝒚𝒆𝒐𝒏 𝐱 𝒎𝒊𝒏𝒏𝒊𝒆 | (𝑮)-𝐈𝐃𝐋𝐄 𝐅𝐅Where stories live. Discover now