Sóhajtva ráztam le a kontroleremet, már ötödször győzőtt le zsinórban Miyeon Mortalban.
Soojin nagyokat pislantva nézett Yeonra.
-Te honnan tudsz ilyen jól játszani?-végig kommentelt ahogy elver Yeon most pedig tekintetét nevetve rá is szegezte. Ő sem számított erre, ahogy én sem. Igaz nem én vagyok a legjobb Mortal játékos, de valahogy az ártatlan külleméből nem hittem volna, hogy érdeklik az ilyesmi dolgok.Kezdem úgy érezni félre ismertem Miyeont, és tényleg nem tudok sok mindent róla.
Az említett barna hajú csak eltűrte haját, büszkén megrántva vállát.
-Lehet nem látszik-nevet fel-de nagyon jártas vagyok a videojátékokban.
-Azt látom-mosolygok én is.
-Azért nincs harag, ugye?
-Dehogy. Rád nehezen lehet haragudni-forgattam szemeimet.
Felkacagott, majd bele kortyolt az italba amit Soojin hozott be nekünk az imént.A délután hamar eltelt, szinte észre sem vettem, hogy vége a napnak. Jól éreztem magam a lányokkal. Egyre közelebbinek érzem magam Yeonhoz.
Úgy érzem a barátitársaságunkba is szinte tökéletesen bele illik. A lányok nagyon bírják, és én is, hiába is volt bennem ellenállás az elején. Talán ezért vagy nem de egyre erősebben kötődöm hozzá, pedig alig ismerem.Aznap este értem haza, Miyeon haza akart kísérni is, de nem hagytam neki. Felültettem egy buszra menjen csak haza. Néha nem tudom eldönteni, hogy még mindig a keksze miatt koslat folyton utánam, vagy ennyire élvezi a társaságom. Minden esetre nekem problémám nincs a helyzettel. Másnap is az iskola előtt várt, kapu melletti kerítésnek támaszkodott. Mikor megpillantott, felcsillant a szeme. Lágyan intett felém, mellettem megláttam egy másik alakot aki mint egy árnyék állt mellette. Fekete hosszú haja majdnem hasáig ért, szinte hóbfehér arca volt. Csak bámult a távolba amíg a mellette álló Miyeon ki nem zökkentette.
Meg is álltam náluk, megöleltem félig Yeont. Egy pillanatra megállt majd a fekete hajú felé mutatott.
-Ő itt Suhua, a legjobb barátnőm.
-Szia, Minnie vagyok-intek felé mosolyogva.
Egy villám gyors futott át arcán aztán teljessen el is tűnt. Arcán ismét semmi érzelem nem mutatkozott.
-Ah, rá se ránts. Nincs túl jó kedve.
Bólintottam majd mikor elindultunk befele, egy csokis tejet nyomtam Yeon kezébe, aki csak kérdőn nézett rám.-Ezt, hogy-hogy?-néz a tejre majd rám.
-Csak úgy-rántom meg vállam-van kedved ebéd szünetben kijönni?
Bólintott, majd a folyosón elváltunk.
YOU ARE READING
𖦹ℐ ℬ𝒖𝒓𝒏 | 𝒎𝒊𝒚𝒆𝒐𝒏 𝐱 𝒎𝒊𝒏𝒏𝒊𝒆 | (𝑮)-𝐈𝐃𝐋𝐄 𝐅𝐅
Fanfictionegy elég klisé de aranyos történet Miyeon és Minnie kapcsolatáról. A lógós Miyeon és kissé szorongó Minnie egy buta ígéret miatt most úgy látszik egymásra találnak.