Merhaba ben sabrina 27 yaşındayım ve Amerika da yaşıyorum.Bu arada Amerika demişken buranın çörekleri çok lezzetli özellikle, çikolatalı ve çilekli olanlar. Her neyse çörekleri boşver zaten onlardan dün akşam yemiştim. Tamam çok konuştum biliyorum o zaman biz başımdan geçen olaylara geçelim en iyisi .
Sabrina=ah, Tanrım her sabah erkenden kalkmak ve işe gitmek zorunda mıyım?
İşe gitmek için her sabah erken kalkmam gerekiyor buda sıcak yatağımdan ve sıcak yorganımdan ayrılmak demek. Her sabah bu eziyeti çekmek çok kötü. Yataktan kalktım ve hemen üstümü değiştirip evden çıktım. Hani size çörekler'den bahsetmiştim'ya her sabah işe gitmeden önce onlardan alırım. Bu dünyada çörekler'den daha güzel ne olabilir ki? Her neyse hemen pastane ye doğru gitmeye başladım.
Sabrina=merhaba bayan Angela.
Bayan Angela=merhaba sabrina. Yine aynı çörekler'den istiyorsun değil mi?
Sabrina=evet. Onlar olmadan güne başlayamıyorum.
Bayan Angela=tatlım, bunlardan çok yiyorsun kilo almamaya özen göster.
Bayan Angela bu tatlılardan dolayı 150 kilo almıştı, benimde aynı durumu yaşamamı istemiyordu.
Bayan Angela=bıkmadın'mı bu tatlılardan.
Sabrina=tatlı'dan bıkmak'mı? Çok saçma kim bıkar ki şunların güzelliğine bakın.
Bayan Angela=çörekler pişti al bakalım.
Sabrina=teşekkür ederim.
Pastane'den çıktıktan sonra hemen iş yerine doğru gitmeye başladım. İçeri girdiğim'de herkes koşuşturma içindeydi.
Sabrina=hey, David neler oluyor?
David=olanları duymadın'mı?
Sabrina=çok'mu şey kaçırdım?
David=rakip şirket bizim tasarladığımız kıyafetlerin aynısını tasarlayıp,sadece renklerini değiştirip, bu ünlü koleksiyonlarımızı Fransa ya satmışlar ve satış rekorları kırmışlar.
Sabrina=olamaz peki bayan Teresa nerede?
David=bayan Teresa çok kötü durumda odasında ama kimseyi içeri almıyor.
Sabrina= oh, bu çok kötü sonuçta o hem bu şirketin sahibi, hemde bu kıyafetleri tasarlayan kişi.
David=Sen onun kişisel asistanısın, onun yanına gitmelisin.
David'ten haberleri aldıktan sonra hemen merdivenlerden koşarak bayan Teresa'nı yanına gittim. Kapı açık'tı bende bir defa tıklatarak içeri girdim.
Bayan Teresa=sabrina iyiki geldin!çok kötü durumdayım ben bu tasarıma yıllarımı harcadım.
Sabrina=biliyorum,ama lütfen sakin olun.
Bayan Teresa=sakinleşecek vaktim yok! Bir şey'ler bul ve beni çıkar bu işin içinden.
Sabrina=siz hiç merak etmeyin ben bir şey'ler düşüneceğim.
Bayan Teresa=sabrina,hemen hazırlan ve Fransa ya git. Bizi kurtaracak kişi sen olacaksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece sabrina
RomanceAmerika'da yaşayan ve işinde çok başarılı olan sabrina, işinde bir problem çıkması sonucu Fransa'ya gitmek zorunda kalır. Bakalım onu bu yolculukta neler bekliyor