43.Te iubesc

253 10 0
                                    

Dupa o luna

Andrew este cel mai bun ptieten pe care l-as fi putut avea.El ma inveseleste cu prostiile pe cate le face sau le facem,dar cand intru in camera mea plina de cioburi si poze rupte ma intristez imediat pentru ca imi aduc aminte de primul meu iubit pe care il iubeam si inca il iubesc.Am spart toate ramele in care erau poze cu noi doi si odata am vrut sa imi tai venele cu cioburile lor dar Andrew a intrat peste mine si mi-a luat ciobul din mana.Acum sunt bine pentru ca il am pe Andrew langa mine care ma face sa il uit pe Dylan dar o parte din inima mea va fi umpluta cu amintirile cu noi.Eram in ora de mate si ma jucam cu Andrew,ziceai ca suntem doi copii de 5 ani care nu s-au mai vazut de mult,si am uitat sa mantionez ca suntem in aceeasi clasa doar ca el e mare ca mine cu 2 luni.Ora de mate era ultima asa ca am iesit din clasa si l-am vazut pe Jack asteptandu-ma.

-Heyy Jack!il salut eu in acelasi timp cu Andrew.

-Heyy!ne saluta el.Andrew a mers si el cu noi pentru ca,coincidenta este vecinul meu.Cand am intrat in camera mea am vazut pene si cioburi pe jos.Frate ar cam trebuii sa fac curat.M-am pus in pat si am primit un mesaj de la Andrew:

"Heyy pot sa vin la tine?"

"Da,oricum nu am ce face :)"

Au trecut 5 minute si am auzit soneria,am luat-o la fuga pe scari si era sa ma impiedic de 3 ori.Am deschis usa dincolo de ea statea Andrew cu un zambet strengaresc.

-Heyy,hai inauntru!ii spun eu zambind.

Andrew a intrat si mi-a dat un scurt pupic pe obraz,in momentul ala mi-am adus aminte de Dylan si o lacrima mi-a parasit ochiul.Cand Andrew a observat asta a venit si mi-a dat o imbratisare plina de iubire.I-am raspuns imediat la imbratisare si mi-am ridicat privire spre el care se uita ingrijorat la mine.L-am luat de mana si am mers la mine in camera.

-Vrei sa ne uitam la un film?il intreb eu luand laptop-ul de pe noptiera.

-Ok,dar as vrea sa vad If I stay pentru ca nu l-am vazut niciodata!El a venit si s-a pus langa mine luandu-ma in brate,eu m-am cuibarit la pieptul lui.In timp ce ne uitam la film eu mi-a ridicat capul si l-am vazut pe Andrew cu lacrimi in ochii lui albastri ca cerul.La sfarsitul filmului i-am simtit respiratia lui Andrew pe gatul meu asa ca m-a intors si el m-a prins intr-un sarut in care eu ii raspundeam ca o proasta ce sunt.Dupa ce ne-am desprins din sarut eu am luat-o la fuga spre baie,m-am dus mi-am dat cu apa rece pe fata si cand am iesit i-al de unde nu-i,Andrew disparuse dar am vazut un biletel pe care scria:"Imi pare rau pentru sarut,dar nu am mai putut rezista si stiu ca am fost un bou daca vrei poti sa imi dai si un pumn atunci cand ma vezi"-presupun ca e de la Andrew ca doar nu m-a sarutat Jack,cateodata pot fi asa proasta.M-am schimbat in pijama si m-am bagat in pat,de abia am adormit pentru ca ma gandeam la sarutul meu cu Andrew,dar pana la adormit cu chiu cu vai.

Dimineata ma trezesc transpirata pentru ca am avut un vis cu Dylan care spunea ca ar fi mai bine daca as fi cu Andrew si ca e mai bine pentru mine sa il uit pe el pentru ca nu se v-a intoarce.Ciudat vis nu?Am intrat in baie si mi-am facut un dus,dupa ce am terminat m-am imbracat intr-o pereche de blugi scurti,un maieu negru,in picioare mi-am luat vans negrii si parul l-am strans intr-un coc dezordonat.Am mers la bucatarie si acolo i-am gasit pe gemeni care mancau miere si isi beau cafeaua.

-Neata!le spun eu vesela.

-Neata!imi raspund ei.

-Astazi cred ca voi face curat la mine in camera!le spun in timp ce imi puneam.mierea pe paine.

-Ar cam trebui!spune Scoot razand.Dupa ce am manacat am iesit in curte si l-am vazut pe Andrew venind la mine.

-Ok,poti sa dai!mi-a spus el inchizandu-si ochii.

-Ce?il intreb eu confuza.

-Credeam ca esti suparata pe.....dar nu a mai apucat sa continue ca i-am sarit in brate si l-am sarutat,el imi raspundea dar parea uimit de reactia mea.

-Auzi,te-au furat extraterestrii cand am plecat eu?ma intreaba el confuz.

-Nu!ii spun eu vesela.

-Ok!imi spune el zambind.In secunda 2 eu eram in bratele lui in care ma simt asa de bine.

-Te iubesc!imi sopteste el sarutandu-mi obrazul.Am stat putin sa procesez si mi-am ridicat capul spre el care avea un zambet dulce pe fata.

-Si eu!ii raspund eu sarutandu-l.

Scuzati greselile, va pup :*

CampUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum