Am mers cu Dylan sa luam decoratiuni de Craciun,am mers pana la baie si cand am iesit l-am vazut pe Dylan cum se saruta cu o fata,m-am uitat mai atent la fata aia si mi-am dat seama ca e Becky,ea ce dracu cauta aici.Am trecut pe langa ei nervoasa si cand am iesit din mall am luat-o la fuga spre casa si lacrimile isi faceau aparitia,cand am ajuns acasa am fugit la mine in camera si m-am trantit in pat plangand.Am auzit cum usa de la camera mea se deschida si l-am vazut pe Jack intrand in camera mea.
-Ce s-a intamplat?ma intreaba el ingrijorat.
-Pai....cand am iesit....din baie l-am vazut pe....Dylan sarutand-o pe....Becky!ii spun eu plangand foarte tare.Jack a venit spre mine si m-a strans in brate foarte protectiv.
-Esti sora mea si te iubesc,daca vrei pot sa il bat!imi spune el zambindu-mi.
-Nu lasa!ii spun eu bagandu-ma mai adanc in pieptul lui.Dimineata ma trezesc in patul meu pufos dar se pare ca Jack m-a pus in el pentru ca eu imi aduc aminte ca am adormit pe el.M-am dus mi-am facut in dus,cand am iesit din dus m-am uitat in oglinda si am vazut ca am ochii rosii si cearcane pana la barbie.M-am imbracat intr-o pereche de blugi negri,un tricou negru,in picioare converse negrii si parul l-am lasat pe spate,mi-am luat ghiozdanul si am coborat la parter unde gemenii ma asteptau.Cand am iesit l-am vazut pe Dylan care statea rezemat de masina lui,cand a dat sa vina la mine Jack m-a luat in brate si m-a bagat in masina,au intrat si ei in masina lasandu-l pe Dylan uitandu-se in gol.Cand am ajuns la scoala Jack m-a condus in clasa,am intrat in clasa si Raluka a venit la mine ingrijorata.
-Ce s-a intamplat?ma intreaba ea ingrijorata.
-Dylan s-a sarutat cu Becky!ii spun cu lacrimi in ochi.
-Becky,aia ce dracu cauta aici?
-Nu stiu!
M-am dus si m-am asezat in pat si l-am vazut pe Alex cum se uita la mine,nu l-am bagat in seama si m-am uitat la dirigu care ne zicea ca doar astazi mai mergem la scoala,eu in sfarsit am simtit cum un zambet mi-a inflorit pe buze cand am auzit asta.In pauza l-am vazut pe Jack cum intra pe usa si vine la mine.
-Ce faci sis?ma intreaba el zambind.
-Bine,tu ce cauti aici?
-Ma plictiseam la mine in clasa si am venit sa vad ce faci!Am mai vorbit cu Jack pana cand a plecat si am vazut-o pe Raluka cum se aseaza langa mine.Ora de mate a fost extra plictisitoare mai ales ca aveam algebra si nu ma prea pricepeam,eu eram buna la geometrie.In pauza am mers la cantina si mi-am luat doar un mar dar cand am iesit pe hol am dat in pieptul lui Dylan.
-Scuze nu te-am vazut!ii spun eu plecand de langa el dar m-a prins de mana si m-a tras spre el.
-Nu,eu trebuie sa imi cer scuze!imi spune el uitandu-se in ochi mei.
-Imi pare rau dar trebuie sa merg la mine in clasa!ii spun eu dar cand sa ma trag din mana lui el ma trage mai tare de mana ceea ce m-a facut sa scot un scancet mic.
-Scuze,nu am vrut sa te ranesc!
-Dar uite ca ai facut-o!tip eu la el.
-Te iubesc!tipa el la mine.
Am scapat din stransoare lui si am luat-o la fuga spre clasa mea.
Dylan Pov.
Nu suport sa o vad cu ochii rosi de la plans,nu stiam ce sa fac doarca sa ma asculte dar atunci m-a enervat si am strans-o prea tare de mana,nu vroiam sa se intample asa.Cand a scapat din stransoarea mea a luat-o la fuga la ea in clasa,am intrat in cantina cu lacrimi in ochi si il vad pe Jack cum vine spre mine nervos.
-Poti sa dai in mine,dar macar nu da cand suntem in scoala ca sa nu iti fac probleme!tip eu la el.L-am vazut cum tece pe langa mine si ma loveste cu umarul incat sa ma mute din loc.
Lydia Pov
Orele treceau foarte greu,mai ales cand nu vroiai sa dai ochii cu cineva.Cand s-a sunat le-am zis gemenilor ca o sa merge pe jos ca sa ma calmez.In timp ce mergem am simtit o mana care mi se pune pe gura si cealalta mana ma ia in brate si ma lipeste de un perete,m-a intors cu fata la el si a inceput sa ma sarute in timp ce eu plangeam si incercam sa il resping,era un drogat de printre blocuri.In timp ce ma saruta a incercat sa imi dea tricoul jos dar in acel moment un pumn l-a lovit.Eu am cazut pe jos si ma uitamla drogatulbala care se batea cu Dylan,dupa ce Dylan l-a batut pe drogatul ala a venit si m-a luat in brate.Eu am lesinat atunci cand m-a pus pe locul din fata a masinii lui.
Scuzati greselile :*