Następnego dnia ZASPAŁAM XDD WSTAŁAM O GODZINIE 13:20 I BIEGAŁAM PO DOMU JAK POJEBANA, KIEDY TAK BIEGŁAM DO KIBLA TO SIE WYWALIŁAM O RÓG SZAFKI I MIAŁAM TAKIEGO GUZA ŻE MYŚLAŁAM ŻE MI GRZYB URÓSŁ NA CZOLE.
Dobra powiedziałam sobie bez paniki zakryje korektorem, usiadłam przy biurku wzięłam korektor i zaczęłam maziać po tym czymś.
KURWA TO WYGLĄDA JESZCZE GORZEJ NIŻ WCZEŚNIEJ, NIE, NIE,NIE. JAKBY TEGO BYŁO JESZCZE MAŁO, TOMMY ZADZWONIŁ FAK.
dobra opanowałam nerwy i odebrałam,
Zapytał czy coś się stało. Opowiedziałam mu tą całą historię a on się tylko ze mnie śmiał kutafon. zapytałam nerwowo z czego się tak śmieje, powiedział że ze mnie ( żal.pl)Powiedział że przyjdzie do mnie tylko żebym mu najpierw podała adres ( no logiczne lol)
Podałam mu a on sie pożegnał i rozłączył.Był u mnie po niecałych 35 minutach, pomógł mi się ogarnąć i poszliśmy do niego ᕙ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕗ
Kiedy już byliśmy przed jego domem rzuciłam tekstJa- ale lapianka, wygląda jak dom hagrida.
Tommy- chcesz wpierdol?
Ja- tak
Tommy- pojebało
Okej po krótkiej rozmowie która nie miała sensu weszliśmy do tej nory.
Jego rodziców nie było bo byli na delegacji 2-tygodniowej ( ͡° ͜ʖ ͡°)Weszliśmy do jego pokoju i zapytał co chciałabym porobić. Zapytałam czy ma Netflixa, odpowiedział że oczywiście że ma, w tym samym momencie idąc po laptopa.
Ja usiadłam na łóżko i przykryłam się kocem. Usiadł koło mnie i otworzył laptopa włączając Netflixa, puścił horror. Powiedziałam mu że się boje horrorów, a on odpowiedział mi że jak będę się bała to moge się do niego wtulić.
PRAWIE SIĘ ZESRAŁAM WTEDY NO ALE OK.oglądamy, oglądamy AŻ W KOŃCU STRASZNA SCENA JA ODRUCHOWO ZAMKNĘŁAM OCZY WTULAJĄC SIĘ DO MOJEGO MENSZA. Kontem oka zauważyłam hamski uśmiech na jego pedalskiej mordzie.
Tommy- możesz już patrzeć
Ja- napewno?!
Tommy- tak
Lekko wychyliłam głowę I TAK TA MENSKA LESBA KŁAMAŁA. BYŁA JESZCZE STRASZNIEJSZA SCENA.
Ja-TOMMY KURWA MAĆ
Tommy- HAhahAhHahahahahaahHhH skisne
Ja- chacha no beka w huj
Tommy- dobra ide robić herbatę chcesz?
Ja- chcem
Tommy- a czekaj, czekaj. FAK zapomniałem ci powiedzieć żebyś wzięła swoje gniotki z orbis
Ja- oo kurdee to później pójdziemy do mojego domu po nie ok?
Tommy- jutro pójdziemy
Ja- jak jutro?!
Tommy- no śpisz u mnie maleńka (wiem sory za krindż)
Ja- (w myślach) CO OCO. OCO OCOCO OCOCO OC OCOCOCO
Tommy- wszystko ok?
Ja- tAk
To be continued
___________________________________________CZEMU POMYSŁY MAM TYLKO W NOCY XDD 3:55
dobra myślę że wam się podoba.
Bardzo się staram i myślę że to docenicie.
Ceo of FAK.Okej to miłej zabawy bitchboye ❤️
CZYTASZ
mój daddy tommyinnit ( książka na faktach)
PoetryKsiążka jest dla beki pozdrawiam gorąco KSIĄŻKA NIE MA NA CELU SEXUALIZACJI TOMMIEGO!!! !W książcę znajduje się dużo wulgaryzmów!