AŞK

106 4 0
                                    

Bir sabah kalkdım telefonun çaldı.açdım.lüks aradı...bu gün dışarıya çıkalımmı,zaten okul tatilyazda hı.tamam ozaman sen bini ve sashayı ara bende francisco , ashleyi arayacağım.tamam dedim.ve telefonu kapadım.diğerlerinide aradım,onlarda onayladılar.ben hazırlanmaya başladım.sırt çantama kıyafetlerimi koydum.aşşağıya indim.lüks ve diğerlerinde beni bekliyordu .arabaya bindimizde lüks ben vardım sadece ikimiz.bana aşk sözleri söylüyordu ben ona tekrar tekrar aşık oluyordum. Vardık otele zaten akşamdı.ormanda yemeğimizi yiyelimmi dedim herkes çok güzel olur dedi kulenin sesi çok güzel olduğu için gelirken gitarınıda getirmiş.ormanda getirdi.yemeğimizi yedik ateş yanıyordu.yağmur yağmaya başladı.odamıoza döndük yaz yağmuruydu nisandı aylardan.sabah oldu giyindim.nescafee kadim acı şekersiz kahvaltı yapmadım.herkes kahvaltıdaydı.ben indim oturdum çantamı atrabaya bırakıp geldim bira selfie çekildik. Ve arabalara bindik eve döndük kardeşim ,abim ve babam ava gitmiş annemde evi temizliyordu bende ona yardım etdim.sonra duş aldım.anneme anne ben lukeyi çok seviyorum dedim.annem benim arkadaşım gibiydi.aşk böyle bize işte kızım.babam geldi annem babama sevdiğimi sölemiş.babmgilde onların anne ve babasına söylemişler.otelde yemek yerken lukenin ekimi tutdugumda gazeteciler çekmiş ve babam sonraki gün gördü gazetede baba ben luke yi seviyorum sdedim.biliyorum kızım dedi.babama sarıldım.iyilik siz benim ağlemsiniz dedim.ve odama çıkdım.mutlu günler geçirdiğini hissetdim.

yılın aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin