Bölüm 3

47 11 18
                                    

Bu aralar biraz yoğunum ve yorgun oluyorum. Bazı aile içi sorunlardan da yazamadım. O yüzden pek yazamıyorum. Bi takım sorunları halletmeye çalışıyorum. Hallolunca yeni bölüm gelir(bundan sonraki) İyi okumalar.

SEN MÜKEMMEL BİR İNSANSIN NİALL. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. GÖSTERİ BAŞLADI TELEFONU KAPATMAM LAZIM BAYBAY CİVCİV

Çakma civciv:Noldu buna mk. Lan Payno. Cevap versene olum.
(Görüldü, Arreh, All payne ✔️✔️)

All Payne yazıyor...

All Payne çevrimiçi.

All Payne çevrimdışı.

Çakma civciv: Bi de görüldü yiyorum. YAZIK DEĞİL Mİ BANA. Burada hasta hasta oturuyorum ben, siz de mal mal şeyler yazıp beni merakta birakip açıklamıyorsunuz.
(iletildi)

Çakma civciv: Artık görmüyorlar da. Ben başımı nerelere vuram. Ay ben kendimi mi asayım?
(iletilemedi, 15.10)

Çakma civciv: Telefonunuzu mu kapattınız? Hadi ama! Ben burda ağlayım mı. Onu istiyorsunuz siz. Bakıcı fıstık gibi bu arada. Tabi biraz sinirli şu an ama daha güzel görünüyor. Ben de homo olmak isterdim ama kadınlar bu yakışıklılığı bulunca şey oluyolar yani.
(iletilemedi, 15,12)

Çakma civciv: Acaba Luke'a yavşasam bana kızar mı. Ama taş gibi çocuk yani. Kaslar, güzel yüz yetenek valla on numara anneye getirilecek damat adayı. LAN. DUR BEN HOMO MUYUM?! YAŞASIN LAN!!! ama kız da güzel. BEN BİSEKSÜELİM! LAN SİZ ORDA KEYİF SÜRERKEN BEN BURDA KENXIMI BULDUM LAN. ŞEREFSİZLER, HAYSİYETSİZLER. BENİ SİZ DE SATIN. 3 KURUŞ ÇOK MU GELDİ BELEŞE VER OBAAAAAA.
(iletilemedi, 15,17)

~Harry'den~

"Payno benim gördüğümü sen de görüyor musun?"

"Eğer şu anda piyanonun başında oturan esmer güzelinden bahsediyorsan evet. Hem de çok iyi. Full HD 1080 P izliyorum."

"Hayır o değil orkestra şefinden bahsediyorum."

"Aman Tanrım Harold. Adamın yüzde 99'u kalça ve yakışıklılıktan oluşuyor. Ama şu esmer de az değil
Eğer şansım olsaydı onun sevgilisi olmak isterdim. (No panic Liam. I'm here for this beautiful shit.)"

"Hadi Liam şu Nialler şeysine bir teşekkür mesajı atalım. Çünkü Tanrım bunlar birer afet."

"Ben kafamı bu güzellikten kaldıramıyorum. Sen at."

Ne yazsam diye düşünüyorum ve sadece coşkulu bir teşekkür mesajı atmayı akıl edebiliyorum çünkü aklım o şefin, yani stadyumun dışında yazdığına göre Louis Tomlinson'ın o mükemmel kalçasıyla ilgili fanteziler hayal ediyorum. Yani kesinlikle onu yatağa kelepçeleyip sertçe ama tutkulu ve uzunca bec-
Neyse.

"Tamamdır Payno. Teşekkür mesajımı attım. Zaten sen de gruptasın."

"Harry olayları şimdi anlatmazsak bize kızar. Ben yazıyorum."

Gözlerimle yuvalarında dönmemeleri için bir savaş içerisine girmişken cevapladım Liam'ı.

"Bak Liam. Sen anlatmaya başlarsan ne olur biliyor musun? Sen bi şey demeden anlatıyım kardeşim. Bu sarı detayları isteyecek, detayları vereceğiz ama bu afetleri izleyemeyeceğiz. Sonra bu sarıya yetmeyecek ve bizi arayacak ve onları görmek isteyecek. Bu çocuk kendini bilmez, dobra biri. Çat diye bağıracak "NEREDE ONLAR SHIP OLUR MU BAKICAM" diye. Şimdi sakin ol ve o telefonu kapat dostum. "

Teslim olur gibi yaptı ve bana haklısın diye fısıldadı çünkü gösteri başlamıştı. Ardından çok anlaşılmayan bir şekilde anons yapıldı.

''Değerli konuklar, lütfen telefonlarınızı sessiz konuma getiriniz, ve gösteri sırasında bir şeyler yiyip içmeyiniz. Dikkatiniz için teşekkürler .''

''Telefonlar zaten Ni kaptan yüzünden kapalı, kahvaltı edemediğimizden midemiz bir yerlerimize yapışıyor ama yine de yemek yok, yani her şey tamam. Payno sessiz olmazsan beynini söker, Niall'la birlikte İrlandaya yollarım ve orada İrlanda viskisinden ölürsün. Beni anlıyor musun. Bu mükemmel adamı kaçıramam, her saniyesi önemli.''

'' Hayırlı olsun Harreh. Aşık olmuşsun, Ne kadar klişe olsa da ilk görüşte aşk. Bu arada ben de Niall'la İrlandaya gitmektense şu piyanodaki esmer bombayla bakışıcam. Hem bak seninki de buraya bakıyor.''

bu sırada duvardaki afişe bakıp adlarını öğrenebilmeyi akıl ettim. Louis Tomlinson ve Zayn Malik. Ne kadar asil bir isim.(everyone: neden iki ficte de asil dedin/ ben: cunku oyle.)

''Adı Zayn. Zayn Malik."

Bana sorgular bakışlar atarken gözlerimi devirdim. Bu çocuk hem okul birincisi olup hem nası bu kadar salak olabiliyor aklım almıyor. İlerideki afişi işaret ettim ve sonrasında bir aydınlanma yaşadı.

" Kralsın Harry. Adamsın, anamsın, babamsın, ama en çokta kralsın. Ve evet saçmalıyorum."

Liam önüne dönünce Zayn'e göz kırptı. Ah Zayn bacım seni de yaktım bunun flörtöz halleri hiç çekilmez. Bi de aşık olmuşsa vay halimize.

~Harry'nin bilmediği kadar süre sonra ~

Ne kadar onun hareketlerini (ve biraz da olsa kalçasını) izlesem de hiç beklediğim kadar sıkıcı değildi.

Ve şimdi imza almak için Zayn Malik ve Louis Tomlinson'u bekliyoruz. Tabi biraz heyecanlıyım. Çok çok az. Kimi kandırıyorum acayip bir heyecan var üstümde. Siktir geldiler.

"Evet değerli dinleyicilerimiz ve hayranlarımız, bu kariyerimiz açısından önemli günde bizlerle olduğunuz için teşekkür ederiz. Hepinize..." Zayn sözü Louis'e devretti yani susmasından anladım.

"Tabii ki de imza verilecek. Ama içinizden iki şanslı kişiye hem imza, hem imzalı resim, az önce dinlediğiniz senfoninin imzalı plağı ve CD'si, ve bunu her ne kadar istemesem de (Zayn karnına dirsek attı) ah! Tamam. Üç ay boyunca bizimle birlikte yaşayacaklar ve onlara özel eğitim vereceğiz."

İçlerinde en çok ve tek önemsediğim onunla üç ay kalmaktı. Ve koskoca amfide en azından iki ya da üç bin kişi vardı. Umudum en fazla bir kum tanesi kadar. Ama yine de var.

Seçimin nasıl yapılacağını açıkladılar. Küçük kağıtlara yazılmış koltuk sıra ve numaraları vardı ve bunlar büyük bir cam kasa gibi bir şeyin içerisine atılacak ve Zayn bir tane Louis bir tane alacaktı. Ha bu arada mükemmel mutlu olduğum şey de en az otuz sekiz kişi gitmişti bile. Ve bunların arasında Kendall da vardı. Bana numarası yazılı olan ve kenarında kırmızı bir öpücük izi olan kağıdı verdi. Ve eğer onu aramazsam uçak kayıtlarından bulacağını, bu yüzden kaçışım olmadığını söyledi.

Anons sesi duyuldu

"Evet. Bay Tomlinson lütfen Bay Malik'in gözlerini bağlayın. Ve Bay Malik siz de gözleriniz kapalıyken birkaç tur karıştırıp bir kağıt çekin."

Dediklerini yaptılar ve ben de bu sırada Liam'a dönüp fısıldadım.

"Şimdi eleneni açıklayacak olan Acun Ilıcalı gibi olucaklar."

"Ne?"

"Ne ne?"

"Ne dedin dedim sen de ne dedin amk sakin. Sessiz ol açıklıyor şimdi."

Simple But Effective ¦ L.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin