Ben Hazal, amcam ve yengemle yaşıyorum. Annemle babam yurtdışına çalışmak için gitmişti. Kardeşimle bana bir sene içinde döneceklerini söylemişlerdi. 10 sene oldu ve hala bir haber alamadık. 17 yaşındayım. 10 sınıf ögrencisiyim. Şuan yaz tatilindeyiz. Kardeşim benden 3-4 ay küçük. Ve bugun..
Bügün cumartesiydi. Deniz erkenden kalkıp kahvaltı için yengeme yardım ediyordu, onlar ben gelmeden kahvaltı yapmış olurlardı. 11 gibi bende kalkıp kahvaltıya oturdum, yengemle Deniz kahvaltıp yapmış televizyon izliyorlardı, bende kahvaltımı yapıp odama çıktım. Yengemin karne hediyesi olarak aldığı telefonu kurcalarken mesaj geldi. En yakın ve tek arkadaşım olan Derin dışında kimse mesaj atmazdı.
Bilinmeyen Numara : Merhaba Hazal
Numarayı bilmiyordum, nasıl adımı biliyorki.
Ben : Adımı nerden biliyorsun ve numarayı nerden buldun?
Anında mesaj gelmişti.
Bilinmeyen Numara : Birinden aldım veya buldum.
Benim numaramı Derin dışında kimse bilmezdi. Başımı telefonu dogru eğip tam yazıcaktım ki, Deniz içeri daldı. Bende içeri girmeyisyle '' kapıyı tıklatabilirdin? '' dedim bana somurtarak '' gerekmi var? '' gibi şeyler fısıldadı. Bende sert bir şekilde '' çık ! '' dedim '' telefonuna bakabilirmiyim? '' dedi ancak vermiyeceğimi bilmesi lazımdı. Biraz düşündüm ve Deniz'in numarayı verebileceğini düşündüm ama niye versin ki yani vermezdi daha bir sert şekilde'' çık '' dedim ve çıkmıştı sonunda. Bilinmeyen numaraya hemen cevap vermiştim.
Ben : Kim verdi bilmiyorum ama rahatsız ediyorsun, mesaj atma !
Bilinmeyen Numara : Adımı merak etmiyor musun ?
Mesajlarımı okumuyor mu bu ya?
Ben : Hayır, etmiyorum.
Bilinmeyen Numara : Emin misin?
Fazla olmuştu, Derin'i aradım ve onun mu verdiğini sordum, Derin bana yalan söylemezdi vermediğini söyledi. Merak ediyordum ve mesaj attım.
Ben : Nerden aldın numarayı?
Bilinmeyen Numara : Seni tanıyorum.