8

261 27 5
                                    


Soobin
Fıstık bi baksana.

   Yeonjun
Ne oldu soobin?
  Dersteyiz.!

Soobin
Çatıya çıkalım mı?
Ben çok sıkıldım. Bugün biraz sarılmaya ihtiyacım var🥺

  Yeonjun
     Sen kimsin ve soobin'e ne yaptın?

Soobin
Bir şey olmadı götünü yediğim sadece minik bebeğimin sevgisine ihtiyacım var.:)

Yeonjun
Tamam göt möt giriştiğine göre kendindesin ama bir daha müdüre yakalanmak istemem.

Soobin
Lütfen çıkalım dersten söz bir şey yapmayacağım ya.
Sen de sıkıldın biliyorum taehyun ve beomgyu da girmedi derse.
Hadi biz de gidelim bak söz ellemicem.

Yeonjun
Zaten elleyemezsin...
Pipini keserim ellersen.😊

  Soobin
Aman hayatım deme öyle:)
Lazım olacak o sana ileride Ü

  Yeonjun
AMAN YA!
Lazım olurmuş.
Çok güveniyorsun kendine.
Ayrıca "Ü" de ne?

Soobin
Ü bizim milli gülücüğümüz.
Çatıya çıktım sen de gel gösteririm sana niye güvendiğimi.

Yeonjun
Bok gösterirsin Ü
Pipini keserim Ü
Ama  cidden sıkıldığım için bir şekilde bahane bulup geleceğim.

Soobin
Ü

Yeonjun
Ü


Çatıya çıktığımda bana masum bir şekilde bakan Soobin'i görmüştüm. Gerçekten biraz hüzünlü gözüküyordu. Ona bakıp gülümsediğimde kollarını açmış sarılmamı beklemişti.
Gerçekten üzgün olmasa sarılmazdım çünkü bilirsiniz bu yüce yavşak Soobin bir anda götümü kapabilirdi. Güvenemezdim.

Ona sarıldığımda ve ayakta sarılır vaziyette dururken konuşmaya başladık.

"Gerçekten kötü gözüküyorsun ama seni mutlu etmek için ne yapabilirim diye sormaya korkuyorum. Seni mutlu edeceğim diye namusumu kaybetmek istemem."

Elleri hala belimdeyken kafasını geriye doğru eğip kahkaha atmaya başladı ve ardından konuşmaya devam ettik.

"Aslında bir kere versen fena olmaz yani." Beklediğim  cevabı alınca onu itip her zamanki tehditlerimi etmeye başlamıştım.

"Bana bak pipini keserim çok ciddiyim çantamda makas var." Dediklerimden sonra biraz daha gülmüştük. Ardından konuşmaya başlamıştı.

"Senin beni mutlu etmek için çok da bir şey yapmana gerek yok. Yanımda ol yeter fıstık."

Ne diyeceğimi bilemeden ona sarhoş olmuş gibi bakmaya başlamıştım. Yavşağın teki olsa da en ufak bir sözü beni başka diyarlara götürüyordu.
Zaten o an anladım bu manyak çocuğa aşık olduğumu.
Ama her güzel anın bir sonu vardı...
Biz birbirimize o şekilde bakarken çatının giriş kısmından sesler gelmeye başlamıştı. Bu müdür olacak o ahlak bekçisinin sesiydi ve bu konuda beni bile geçmiş bir adamdı.

Koşa koşa bir kaç parça eşyanın bulunduğu bir sandığın arkasına eğilmiştik. Korkmuş bir şekilde konuşmaya başladım.

"Siktir Soobin. Dersten seninle kaçıp çatıya geldiğimizi gördülerse anneme nasıl açıklayacağım?" Ardından beni sakinleştirmek için elimi tutup konuşmaya başlamıştı.

"Sakin ol. Kimse bizi görmedi.."
Ardından kapı sert bir şekilde açılmış içeriye müdür ve arkadından iki öğretmen girmişti.

Müdürün bağırmasıyla yerimizden sıçramıştık.
"Bulun ve bana getirin o zibidileri hemen!"
Ardından diğer iki öğretmen çatıdaki küçük depoya girmiş ve kollarından tuttukları beomgyu ve taehyun'u müdürün yanına getirmişlerdi. Tanrim dudakları kızarmış ve gömlekleri üzerlerinden neredeyse çıkmıştı. Depoda ne yaptıkları çok anlaşılırdı. Onlara defalarca okulda yapmamaları gerektiğini söylemiştim ama dinlememişlerdi. Şuan ise kesinlikle konuşamıyorduk çünkü dibimizdelerdi. Arkadaşlarım sevişirken yakalandı diye disipline gitmek istemiyordum.

Sonra yine müdürün bağırışını duyduk.
"BIKTIM SİZİ UYARMAKTAN. OKULU KERHANEYE ÇEVİRDİNİZ."

Taehyun utançtan bir şey söyleyemezken. Beomgyu konuşmak için ağzını açtı ama müdür konuşmalarına izin vermeden bağırmaya devam etti.

"DEFOLUN GİDİN ODAMA. AİLERERİNİZİ ARAYIP GELİYORUM!"

Beomgyu ve Taehgun diğer iki öğretmen ile birlikte çıkarken Beomgyu bizi sandığın arkasında görüp göz kırpmıştı. Arkadaşlarımdaki bu rahatlığı hiçbir zaman anlamıyordum.

Müdür de çatının her yerine ufak bir göz attıktan sonra gitmiş ve rahat bir nefes alarak ayağa kalkmıştık.  Şaşkınlığımı belli ederek konuşmaya başlamıştım.

"Tanrım o neydi öyle?" Yaşananları hala hazmedemiyordum ama ardından Soobin daha da hazmedemeyeceğim bir şey söylemişti.

"Merak etme bebeğim. Biz yakalanmayız çünkü senin için gece babamın otelimdeki em güzel odayı ayarlayacağım."

Bu çocuk artık sadece beni delirtip kalp atışlarımı hızlandırmıyordu. Aynı zamanda da artık aşağıda bir yerleri hareketlendiriyordu.
Ama tabikide çaktırmayıp söve söve sınıfa gitmiştim.
Ya da lavaboya😏
ŞAKA Ü

——————————————
Hayırsız yazarınız geri döndü. Ve içini sinem bir bölüm attı.

Vote ve yorum isterim. Düşünceleriniz benim için önemli.
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim sizleri çok seviyorım.💖

Who is he? - YEONBINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin