4

439 41 18
                                    



Soobin'in evinde uyandığım sabahın üzerinden 2 gün geçmişti. Yarın okullar açılacaktı. Dersleri düşünmem lazımdı ama aklım Soobindeydi. O günden sonra hiç konuşmamıştık.
Millet birbirleriyle yatıp kalkmaya alışmışken ben bir iki kirli sözden hemen etkilenmiştim. Kimi kandırıyorum ki...kalp kırma potansiyeli yüksek olan bir şerefsizden başka bir şey değil o şerefsiz.
Ben bunları düşünürken telefonuma bir mesaj gelmişti.

Soobin: o gün niye erkenden
Kaçtın fıstık.:)

Hah... anarsan itin adını sonun bu..

Yeonjun: Fazla bile kaldım.
Seninleylen tehlikede hissediyorum.

Soobin:Beni üzüyorsun ama.
Benim senin için çok planım
vardı oysa ki...

Yeonjun: Planın bakireliğimi
ilgilendiriyorsa daha güvende
hissetmiyorum.

Soobin:Anlaşılan bugün de
bakire teressa modundasın
ya da adet döneminde falan
olmalısın.:)

Yeonjun: Adet dönemiymiş
anan adet olmuş da ne olmuş?
sen olmuşsun.

Soobin: Tamam o zaman
adet oluyorsan biz de
bir tane yaparız.

Yeonjun:

Soobin: Bunu nerden buldun lan!?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Soobin: Bunu nerden buldun lan!?

Yeonjun:hayırdır  sen bi sinirlendin
Badboy soobin 'in zoruna mı gitti?
Bence güzel çıkmışsın fıstık;)

Soobin:Fıstık dediğine göre..
çocuğu yapıyor muyuz artık?

Yeonjun: Ben senin ta sksllsSLSLLSLSLSLSLSLSLSLSLSLSLSLWLWLWLSLWLLWŞSLSLELSKSLELELELELELELELSLSLSLLSLEMDŞSPDPSŞ

Soobin:iyi uykular FISTIK.

————————
Soobinle konuşup sinir hastası olup çıktığım gecenin üzerine bir de sabahın köründe kalkıp okula gelmiştim. Neyse ki okulda bizim çocuklar vardı.

"Hey yeonjunie! Naber?"

"İyi sayılır çocuklar siz?"

Onlardan da olumlu cevaplar aldıktan sonra içeri geçmiştik.

Grubumuzun yavşağı taehyun konuşmaya başlamıştı.

"Olum yeni matematik öğretmeninin bir kalçası varmış var ya tüm okulun diline düştü."

Böyle diyerek kendi sonunu yazmıştı. Çünkü hemen ardından bunları söylerken hemen ön sıradaki varlığını unuttuğu sevgilisi beomgyu bize dönmüştü.

"Başta seninki olmak üzere hepinizin dilini sikeyim taehyun!"
"Aşkım ben bişi demedim ki! Yemin ederim seninkilerden büyük tas yok bu dünyada."

Bir ara beomgyu'yu aynayla konuşurken yakalamıştık. Aynaya götünü açmış 'ayna ayna söyle bana benim taslardan daha büyüyü var mı bu dünyada?' diyordu gerizekalı. Tabii sevgilisi dahil hepiminiz diline düşmüştü.

"Aferin adam ol"

Bu gereksiz konuşma bittikten sonra sınıf öretmeni yanında Soobinle birlikte sınıfa girmişti.
...
SINIF ÖĞRETMENİ YANINDA SOOBİN ŞEREFSİZİ İLE BİRLİKTE SINIFA GİRMİŞTİ.

"Evet arkadaşlar, Soobin yeni arkadaşınız onunla iyi geçinin lütfen."

Onu tanısan senin koca götün bile iyi geçinemez onunla be kadın.

"Soobin, Yeonjunın arkasına geçebilirsin."

Devir kötü kollayın götü. Özellikle arkanıza oturan Soobinse..

Gördüklerimi hazmettikten hemen sonra bizim çocuklara döndüm.

"Bu boktan haberiniz var mıydı?"

Kai hemen cevap verdi. "Kanka söyleyecektik ama Soobin sürpriz olsun istedi."

Hemen ardından ensemde bir nefes hissetmiştim. Ardından tanıdık sesi duydum.

"Sürpriz...güzellik"

————————

Sörprayz madırfakır.

Arayı açtım bay evet özür dilerim bir daha bu kadar açmam.
Söylemek isterim ki beklediğimden daha çok ilgi verdiniz bu kitaba ve bu beni çok mutlu etti. Çok teşekkür ederim.
Düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın.
Muahh💖

Who is he? - YEONBINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin