Kim taehyung naupang hlim thei tak thian ngaina leh kawmnuam em em mi hausa ni lemlo harsatna tamtak tuar chho a a hlawhtlin dan ahmangaihna ina anun athlakdanglam zia aneihchhun a u chu atan a inpe zo em em bawk a (Kim seokjin) anau tan chuan engpawh ati mai thin.
Hetah hian tae leh jin unau anni anga jk lehyoongi namjoon unau an ni bawk a yoongi leh namjoon hi pianghmun jk i an causin.
Hobi leh jm chu amial in.
Zing hma tak chuan coffee☕ dawr ah chuan mi an ri nuai nuai a adawrhi lianlo mahse dawrtu chu tam ve thei tak ani.
Jin: tae table 10 naah khan heihi lo va dah tache aw.
Tae: ole hyung
Hmanhmawh takin table 10 naah chuan ava dah a adahzawh chuan tui takin le ati a a kalsan leh nghal a,
Dar 9 velah chuan a zia tawh khawp a hna leh school lamah kal hunlai vel anih avangin an buai lutuk tawhlo ani.
Pawn atang chuan jimin chuan tae chu alo au ve bawk a, jimin hi tae thian tha tak ani.
Tae te hi an hausalo nain aschool lena chu korea a school thaber pawa an sawi thin Big Hit ah alut a, heihi a u jin vang chauha lutthei ani. Anau hian. Amah angin nun hmanglo se aduh a tunah chuan coffee dawr asiam a dawrah an cheng nghal bawk a, anau chu a theihtawpin a chawm a.
Lehkha thiamtak ni mahse sum neihloh chuan hna hi avang ve em bawk a, jin leh tae hi tae kum 6 vel anihlaiin anuleh paten accident in an. Boralsan a jin hi kum 10 chauh ala ni a, api te bulah an awm a jin a graduate hnu khan. Apiin aboralsan ve avangin anau enkawl angai bawk nen seol ah neih zawng zawng nen an pem a coffee dawr hmang hian bul atan ve ani.
Tae: hyung ka kal aw ka hmangaih che.
Jin: fimkhurla aw.
Tae : jimin la rei viau em tukin chu kan buai lutuk a,
Jimin : nih khawi ka coffee tur yihleh Tae coffee ken 1 zawkchu alaksak nghal a collage lam pan chuan an kal nghal a.
Jimin te hi hausa mahse Tae te dinhmun ahriat chian avangin tae tan aanuam tawk chauha kawm athaim rmem a car te chu nei mahse Tae nen a kea kal dunhi nuam ati zawka acar akeng ngailo ani.
Class :
Abengchheng leh tawh ngei mai tlarhnungah chuan an thu a an dan ngaite bawkin.
Hobi pawn alo au leh chul tawh
Tae chuan a coffee ken chu hobi leh yoongi chu ape nghal bawk a ( tinge coffee aken sakvek inti maithei jin coffee gawl an vei veka nitin Tae hian a kal phah hian athiante tan 1 theuh aken sak ziah a banah hian an dawrah an chawl haw vek zel bawk ani)
Jimin : yoongi hyung engtikmaw hyung chu alo haw dawn a.
Yg: zanah alo thleng ang.
School hi chu ziak vak rihlo Mai teh ang. 🤣🤣
Namjoon hause.
Yoongi : in chu lei kher angai mi. Lungawivaklo. Chuan ati a
Joon : aw sawlai ah sawn restaurant nuam tak siam ka duh sawlai hmun ringawt pawhsawn sum engzah chiah nge alakluhdawn ihria em.
Yg: thlakhat tal hun te pe ve ta che tinge karleh tawpah em em engtinge an chhuah hman anga tun angah in luahtur avan em hi.
Joon: chute chu an mahni buaina tur ania.
Yoongi chu lungawi vaklo chuan aroomlam chu apan a kawngkhar chu a khar ridawt a.
Namjoon pawh aphu zuk a kha kha enge 🤦♀️