Tumah bottom. Zawk an awm hranlo aw 🤣
Hey yoon vawiin chu kalhma ang.
Kook ka peih lo ininawm nangmah vang hian kathawhma theih zia hi
Na yoon enteh ihrelo kha kim taehyung kha ka star teh ania mawh nagchu izeilo si ithianpa hi min puive la.
Maw maw izak em buaipui lai ka nei ve tho.
Awi yoon khang khan mi an try ngailo aduh hnapthlangseilo ang che izeilo e mai a.
Awi ihrelo jeon jungkook lo ngaireng rawh ka zunah ala uai dawn lawm yoongi chuan chhuak tau nghawng nghawng phah chuan ati a.
Hui kan hria ang chu tihleh azuichhuak ve nghal. A
School lam pan chuan an kal nghal. A.
Enteh tae saw min yoongi saw vuakthluk pawp ka chak ania aw. Jimin chuan thinrim hmel deuhin ati a.
Timaw jims
Aw ihrelo nihkha ka thutnaah glue alo dah loh leh ka dawhkhan hnuaiah cream alo tat a.
Awi sawi ngaihna awmlo ka bialpa ini duh em minla tizui awi vuakthluk ka duh.🤣🤣awi mini keichu asial ka ti chuan athianpa jungkook saw chhelo ka ti 😁🤭
Awi izaklo aw kim taehyung kal ang.
Skipp
School
Jimin leh tae an lut chiah chu yoongi chuan jimin kalna turah tak ake alo khan a jimin atlu phei chawrh a.
Yoongi lo nui thaw a.
Jimin chu rum tawkin ahawi phei a minyoongi ithing cham full zawnga ila hredawn tihleh athutnaah athu nghal a mahse enge 😳nilo 😩 min yoongi hmela tihleh batroom ah atlanphei nghal a.
Tae chuan tihngaihna hriatloh hmel tawk hian a en a anui ringawt a athutnaah athu a.
Jk inla zei fahran in tae bulah athuphei a
Aw tae hei itan chocolate chu pe a.
Tae chuan nuisang in ka lawm e kookie 🤮🤣 weh awi ka zak zawk an inlak zei zia hi 🤣
Jk chuan abunny smile ngei maiin anuih seih a.
Yoongi chuan eiloh hmel tawkin awi awi awi ilo zei ber e tihleh achhuak nghal deih a.
Class skipp
Cafe.
Cafe ah chuan vmin te chu dawhkan 1 ah hian aj thu a yoonkook te chuan an va hmuna an bulah chuan annkal a
Kanlo thu ve thei angem jk chuan inla polite fahran chuan ati a.
Yoongi lo ner nung mahse alo thu leh hman tawh.
Jimin chuan theilo pawh ti ila ithianpa mawl zet chu athutleh hmuk tawhhi alo ti a🤣dang nal park jimin.
Jk leh tae chu an in nuih ringawt a jk pawh athu ve nghal a.
Yoongi chuan a pocket atang chuan bawm te reuh te hi alo phawrh a.
Jimin hmaah chuan adah chawrh a kha ati deuh hmuk a.
Taekook te nuih aza bawk si kook chuan yoongi hi ti em em a zeulo anihhi aring ngailo zawk an innuih a.
Enge jimin chuan atihraw a.
En ve mai rawh yoongi chuan alo ti hmuk a.
Awi awi awi tha deuha min pek ve mai awm hmela hi jimin chuan ati hraw a.
Engmaw isawi a yoongi bawk ani.
Engmah i lawm e tihleh bawm te chu ala a.
Taekook te chu arukin anlo ti ti charchar a.
In duhleh hmun dangah lo vaninla zei teu yoongi chuan ati hmuk a.
Taekook te chu an nuih aza bawk si mahse nuihvak an hreh bawk si.
Anih leh kan lo va kal hmasa mai ange tihleh taekook te chu inkai chung chuan an chhuak a.
Awi hmela te chu an nihlai pawh ka hrelo ajnzaklo tha e awi high atang tawh a in crush tawh kha an ni miau a yoongi chuan ati bul bul a.
Jimin hi collage atang chiah big hit ah hian alut aw.
Maw tak tak ami hriat chian chak hmel tak chuan yoongi chu azawt a.
Huh i hre duh ami. Yoongi chuan ati a.
Jimin chuan hriat chak hmel tawkin aw ati a. Anui sun sun a.
Yoongi chu nuisuk in chak kha tawk kal ang tihleh atho uai a akal nul nul a.
Awi hepa mak dan hi
Hey min yoongi zawhte i anan nen ite si ikawlh si jimin chuan au lawng lawng ohah chuan azui chhuak a.
Tawk phawt teh se
Taekook leh yoonmin te tur ania an 4 deuh ngawr ngawr hi ani dawn a minlo chhiarsak theuh dawnnia.
Star te hi min han hmehsak keuh teh le 😘😘🥰🥰💜