49 days 💜part 2

190 22 8
                                    


Jin  : a chibai le lo lut rawh u

Rm: chibai le ahh dawr neitu hi a awm em.

Jin : keimah hi ka nia,

Kandiend ka ziak deh duah peihlo 🤣

Eng eng emaw chu an sawia jin chuan coffee a siamsak a,

An in biak zawh chuan namjoon ( rm) pawhchu a office lam pan chuan achhuak leh nghal a.

An in biakna avang chuan jin chu ahlim hle a achhan pawh in hi an chhuahsan angaih dawnloh vang anii.

Namjoon jian jin a hmuhhmasak ber atang khan a mitthlaah a awm renga ih a sitar ve tepawh aniang

Hun in ahril zel ang chu.

Tae : tak tak em hyung awi anuam e kan chhuah angai dawnlo maw awi avan nuam tak.

Tae chu a au chel chul a, au chuan anuih anuih ringawt mai ani.

Skip duai ang aw kook lantirve ka duh tawh sia he story hi athui dawnlo ania 😁.

I month.

Jin leh joon in hmelhriatna pawh thla khat lai alo ni tawh khami ni atang khan nitin dawrah akal ziah a a jin ahel tan pawh kan ti thei ang chu.

Tae pawh a hlim eme m a school ah pawh ahmaa amizia ang chiah kha ani mi hlim theitak leh mawlve tak.

Mahse Tae chu ni 2 vel kalta atang khan school a skip char char a chhan erawh tuma hnenah asawi duhlo a.

Jimin hnenah chuan zeppui tlat turin ati a jimin chauh achhan Ahrilh ani.

Namjoon house

Joon: yoongi naktuk ah kook alo thleng dawn ania in collage ah kal ve mai arem ti a banah lo va lam tache.

Yoongi : hm. Tinge lam ve mai la.

Joon: hna ka nei.

Yoongi : awi jin hyung bulah bak awm leh awm tawp. Silo.

Joon : engmaw isawi

Yoongi : engmah nia ka tih keimaj leh keimah ka inbe mai mai ania.

Kalo va lam dawnnia.

Jimin leh yoongi pawhhi ahma. atangin am inzui tawh a mahse an tilang em em ngailo a an thiante bakin an in ngaizawng tihpawh an hrelo.

Next morning.

Jimin : Tae jin hyung in ahriatchhuah chuan kan thi ani mai aw.

Tae : awi I lunggai anihkha naktuk chiah angai tawh jimin aw naktuk chiah ka skip tawh ang sir teacher hnenah chuan minlo sawi sakla aw please.

Jimin : naktuk bak chu ka sawisak tawhlo ang che. Jin hyung tana itih chu nilo se ka ti miahlo ang .

Tae chu anui a ka lawm e ifel ber abiangah chuan apiai a hmanhmawh lutukin atlan nghala

Jimin chuan a en zui vang vanga mawl lutuk mai ati sapa ani pawh chu  school lampan chuan akal ve nghal a.

Skip...

Jungkook pawh yoongi in ava hruaia in ah a awm tawh a mahse yoongi chuan alenchhuah San hmak 😁🤣achhan maw

A arnote nen date an nei dawn miau hek mawle.

Jungkook chuan tihtur aneihloh em vang chuan pawnlamah chuan achhuak a.

Kawnga akal lai chuan mi 1 hian arawn su deuh chawrh a.

Amah sutu chuana thil ken chu a char malh malha jungkook chuan alo en deuh hu ringawt a.

( jungkook sutu hi Tae aw)

bangtan one shot Where stories live. Discover now