Bab 1- Bermula Kisah

80.7K 208 2
                                    



BAB 1

               Malam telah melangkah jauh. Pagi telah mula menjengah. Mimi belum boleh tidur. Suaminya, Mazlan telah lama berdengkur. Wanita muda berusia di awal 30-an itu berasa resah. Sesuatu di hatinya terbuku. Dia perlu bertindak melepaskannya. Tangannya mula meraba-raba tubuh di sebelahnya. Jemarinya mendarat di peha yang berseluar. Diteruskan rabaannya masuk menyeluk seluar hinggalah ia mendarat di atas seketul daging. Kote Si Mazlan. Alat kelamin suaminya itu lembik. Mimi mula memainkan usapan ke serata organ seks lelaki itu. Diusap dan disentuh semahunya. Belum ada apa-apa perubahan yang terjadi.Bahkan suaminya tetap berdengkur dengan nyenyak.

       Mimi terus mencuba. Tubuhnya mengiring. Sebelah kakinya melintang di atas kaki suaminya supaya dia dapat lebih rapat berintimasi. Kali ini dia menggenggam kote itu. Dilancapnya daging itu ke atas dan ke bawah. Mazlan tetap terus berdengkur tidak tersedar. Beberapa ketika wanita itu melancap kote suaminya namun tetap tiada perubahan. Lembik dan kecil. Wanita itu masih belum putus asa. Ghairah itu harus dilepaskannya. Dia bangun dan bergerak ke kaki suaminya lalu menyelak selimut dan melondehkan seluar lelaki itu.

           Dia memegang semula kote suaminya yang terlentok lembik. Ditegakkannya lalu kepalanya merendah mendekati kote. Mulutnya terbuka terus menghisap kote itu. Mazlan tetap tidak memberikan apa-apa reaksi. Dengkurannya terus konsisten.

          Mimi meneruskan kerjanya. Dia tidak peduli sama ada suaminya mahu turut serta atau tidak dalam permainan kelamin tersebut. Kepalanya turun naik menjilat dan menghisap daging mentah di pangkal peha suaminya. Dijilat dengan penuh nafsu. Kote itu basah dek air liurnya. Dalam cahaya bilik yang sangat sedikit, organ lelaki itu kelihatan licin dan berkilat.Isteri muda itu meneruskan usaha gigihnya menjilat dan menghisap Kote sang suami. Selepas 20 minit berlalu, dia berhenti. Nafasnya termengah-mengah menahan debaran nafsu yang semakin bergelora. Tetapi hatinya kecewa.

        Suaminya bukan sahaja terus tidur dengan nyenyak bahkan zakar itu juga tetap tidak berubah bentuk, tetap lembik dan kecil.

        Wanita itu putus asa mahu terus mengerjakan kote suaminya yang tidur tak terjaga. Dia berbaring di tempatnya semula. Namun nafasnya terus tersekat-sekat kuat. Dadanya masih berdebar-debar. Dia harus melampiaskan nafsu itu. Tangannya menyeluk seluar pijama yang dipakainya lalu terus menyentuh burit yang tidak dibaluti seluar dalam. Burit itu pun basah sejak tadi. Diusap-usap perlahan lalu mula bertambah laju. Hujung jemarinya difokus untuk menguli kelentitnya yang licin berlendir.

"Ahh! Ahh! Ahhhhh...!" Mimi mengeluh kesedapan.

Jarinya semakin laju menekan dan menggosok. Desahan nafasnya semakin tak teratur. Hinggalah akhirnya...

"Ouh! Ouh! Ahhhhhhh! Ahhhhhhhh! Ahhhhhhhhhhh!" Dia mengeluh dengan kuat tanpa mempedulikan suaminya di sebelah.

Otot-otot kakinya mengejang. Cairan nikmat membanjir keluar dari lubang burit. Punggungnya terangkat. Matanya terpejam. Dayungan solo itu telah pun sampai ke tepian. Beberapa ketika kemudian dia mula tenang kembali. Otot-ototnya mengendur. Nafasnya walaupun masih mencungap mulai teratur. Dia menghirup nafas lega. Mastubasi yang dilakukan berhasil memuaskan nafsunya yang terpendam walaupun tidak sepenuhnya. Perlahan-lahan matanya dipejam. Kini, Mimi baru boleh tidur.

Mimi dan Mazlan adalah sepasang suami isteri muda yang belum dikurniakan cahaya mata. Usia perkahwinan mereka telah masuk tahun ke-7. Pada awal perkahwinan, pasangan itu begitu hangat melayari bahtera cinta. Mazlan sangat mencintai Mimi. Begitu juga Mimi terhadap Mazlan. Keduanya ibarat pinang dibelah dua. Sama-sama cantik, sama-sama segak. Mazlan berkulit sawo matang, bertubuh tinggi dan berotot kekar. Wajahnya kacak dengan senyuman yang mampu membuatkan mana-mana perempuan yang menatapnya menjadi gugup kerana terpesona. Manakala Mimi pula, sempurnatanpa perlu disolek pun. Kulitnya putih dan licin flawless. Tubuhnya langsing, tinggi lampai. Buah dadanya mekar biarpun ditutup pakaian yang longgar. Wajahnya yang bujur sirih, ayu dan cantik.

Hubungan seksual keduanya di awal perkahwinan juga hangat dan aktif. Di rumah mereka, boleh dikatakan di segenap penjuru pernah menyaksikan tubuh telanjang mereka bersatu penuh keghairahan. Persetubuhan mereka penuh emosi. Jeritan Mimi ketika inzal boleh didengar oleh jiran-jiran sebelah-menyebelah.Bukan setakat itu, ketika keduanya sedang bekerja, waktu rehat makan tengahari sering digunakan oleh mereka untuk sesi quickie, baik di rumah, di bilik hotel ataupun di dalam kereta. Pendek kata, mereka benar-benar menikmati pasangan mereka secara seksual tanpa batasan.

Namun kini selepas 7 tahun, semua itu tiada lagi. Mimi masih mahukan Mazlan.

            Tetapi Mazlan menjadi begitu dingin kepada isterinya. Mazlan tidak mahu lagi bersetubuh dengan Mimi. Walau digoda dengan cara yang hebat sekalipun Mazlan tetap mengelak dan menolak. Sejak Mazlan berlaku dingin di ranjang, Mimi bukan tidak berasa sangsi dan curiga dengan kesetiaan suaminya itu. Telah beberapa kali dia cuba membuktikan Mazlan curang. Telefon bimbit suaminya itu dipantau dengan teliti. Setiap mesej diperiksa. Setiap nama kenalan diselidik. Namun tiada apa-apa ketidakjujuran yang ditemuinya. Mimi juga memeriksa setiap akaun emel dan laman sosial milik suaminya tetap tiada juga kecurangan ditemuinya.

         Tidak cukup dengan usahanya sendiri, Mimi turut mengupah khidmat penyiasat persendirian untuk memerhatikan Mazlan. Kesimpulan siasatan yang diberikan kepadanya ialah, "Suami puan adalah suami paling setia pernah saya siasat."Akhirnya, Mimi mengalah. Dia hanya membiarkan kedinginan itu berlanjutan.Bagi Mimi, biarlah kekurangan itu ditempuhinya dengan sabar dan redha.

Suaminya tetap menjadi lelaki yang dicintainya. Raja yang bertakhta di hatinya. Ini kerana biarpun hubungan ranjang mereka pincang, Mazlan tidak pernah mengabaikan tanggungjawab-tanggungjawabnya yang lain. Payah baginya untuk menerima kehadiran lelaki lain menggantikan Mazlan.

Sememangnya kedinginan hubungan seksual itu membuatkan Mimi kehausan dan kegersangan. Namun, kasih dan cintanya terhadap Mazlan yang begitu agung mendorongnya bertahan dan terus setia walaupun nafsu seksualnya meronta-ronta meminta dilampiaskan.

Bersambung .....


MIMI...Nikmat Dalam Keterpaksaan..Where stories live. Discover now