Mimi terpinga-pinga melihat perubahan pasangan asmaranya itu. Dia hanya melihat sahaja tubuh lelaki itu keluar dari bilik dan pergi meninggalkannya.
Setelah lelaki itu pergi, kewarasan mula kembali menguasai fikirannya. Ingatanterhadap suami tersayang muncul. Perasaan menyesal dan bersalah mula menghantuinya. Mimi menangis. Dia telah curang. Penceroboh itu telah cuba merogolnya tetapi apa yang terjadi adalah dengan kerelaannya. Mimi benar-benar menyesal. Dia malu dengan suaminya lantas menangis bersungguh-sungguh.
Beberapa ketika berlalu, wanita itu mula bertenang. Dia melihat dirinya dan keadaan sekeliling. Tubuhnya sedang bertelanjang. Lelehan air mani melekit yang sedang mengering terpalit di pintu farajnya. Cadar katil bilik tetamu itu telah berkecamuk. Seluar dalamnya yang koyak terdampar di penjuru bilik. Mimi bingkas bangun. Dia perlu mengemas dan menghapuskan bukti. Bimbang kalau suaminya pulang dan mendapati keadaan tersebut. Pasti nanti suaminya akan membuat anggapan dan andaian-andaian terhadap dirinya.
Dia membetulkan cadar. Seluar dalam satin yang koyak beserta matching bra yang dipakainya sebentar tadi dikutip dan dimasukkan ke dalam beg plastik. Dia bercadang untuk membuang pakaian dalamnya itu ke tong sampah besar di hujung jalan. Mimi segera mandi dan berpakaian. Setelah itu dia menyambung kerja-kerja membersihkan rumah yang telah tergendala.Seolah-olah tiada apa yang berlaku.
Mazlan pulang ke rumah pada waktu makan tengahari. Suaminya tidak mengesan sebarang kelainan di rumah itu. Mimi memberitahu dia tidak memasak kerana sibuk mengemas. Mazlan lantas mengajak isterinya keluar makan tengahari. Sewaktu makan di restoran, Mimi lebih banyak diam. Mazlan bercerita tentang kerjanya. Tentang beberapa tugasan pejabat yang baru dibebankan kepadanya. Ia memungkinkan lelaki itu bakal terlibat banyak dengan site visit dan outstation. Mimi mendengar tanpa memberikan tumpuan.
Dalam fikiran wanita itu, dia masih terkenangkan peristiwa yang dialaminya pagi tadi. Celaru fikirannya dihantui rasa bersalah. Namun, dalam masa yang sama dia merindui lelaki itu dan juga zakarnya yang hebat. Memikirkan kehangatan hubungan kelamin mereka, farajnya mulai basah dengan cecair berahi.
*****
Lebih kurang jam 9 pagi, pada pagi yang sama...
Seorang lelaki kacak sedang duduk bersendirian di sebuah restoran. Segelas teh tarik tersedia di atas meja tak terusik. Sekumpulan gadis muda duduk selang beberapa meja darinya. Gadis-gadis muda memandang-mandang lelaki itu dengan tersenyum-senyum. Jelas mereka meminatinya. Kehadiran gadis-gadis itu langsung tidak dipedulikannya. Dia sedang menumpukan perhatian pada telefon pintar di tangannya. Wajahnya serius memerhatikan paparan alat itu.
Apa yang tertera di paparan adalah siaran langsung daripada set-set kamera litar tertutup di sebuah lokasi. Aplikasi sistem pantauan telah diprogram untuk menyediakan paparan secara langsung ke telefon pintar pengguna sistem tersebut. Satu perkara yang mengejutkan ialah, lokasi tersebut adalah rumah Mazlan dan Mimi. Yang lebih mengejutkan lagi ialah lelaki itu ialah Mazlan sendiri. Nampaknya dia telah memasang sistem pantauan berkamera yang canggih dan komprehensif tanpa pengetahuan isterinya. Dan kejadian Mimi dirogol ternyata telah diketahui dan disaksikannya dari mula hingga akhir.
****
Mimi bersendirian di rumah lagi. Mazlan tiada di rumah untuk tempoh seminggukerana dihantar oleh syarikatnya outstation ke Johor. Walaupun mereka tidak lagi bersetubuh tetapi ketiadaan Mazlan tetap membuatkan Mimi merindukannya, Wanita itu tidak ke mana-mana dan tidak juga melakukan apa-apa. Rutin hariannya hanyalah keluar bekerja setiap pagi dan pulang ke rumah lalu berehat. Tidak dinafikan bahawa sesekali hatinya mengeluh kebosanan tinggal berseorangan begitu.
Pada malam ketiga ketiadaan Mazlan...
Sejak petang, sebaik sahaja Mimi melangkah masuk ke dalam rumah, dia segera memastikan pintu rumahnya berkunci rapi. Sejak kejadian rumahnya diceroboh tempoh hari, Mimi menjadi begitu berhati-hati dan paranoid. Dia akan memeriksa setiap pintu dan tingkap beberapa kali. Waktu Maghrib telah tiba. Mimi baru selesai mandi. Dia mengeringkan tubuhnya dengan tuala dan mengenakan pakaian tidur kegemarannya, singlet dan seluar dalam yang diperbuat dari kain kapas. Kemudian, wanita itu duduk di meja komputer untuk melayari internet seketika sebelum masuk tidur. Dia tidak berhajat untuk makan malam. Begitulah antara cara Mimi menjaga badan. Dia akan seboleh-bolehnya mengelakkan makan pada waktu malam.
Wanita itu leka di depan komputer ribanya. Tangannya cekap mengendalikan papan kekunci dan tetikus bagi mendapatkan maklumat yang diingininya di internet. Dalam tempoh beberapa minit, banyak laman sesawang pelbagai topik telah dilawatinya.
"Hai Mimi!" Tiba-tiba suara seorang lelaki menegurnya dari belakang.
Mimiterperanjat lalu segera berpusing. Bagaikan dejá vu wanita itu melihat sesuatu yang pernah dilihat sebelum ini. Lelaki itu berdiri bersandar diambang pintu. Topeng ski hitam masih tetap dipakai. Jelas dia masih belum mahu identitinya diketahui.
Mimi terpegun tidak berkata apa-apa. Mereka hanya bertukar pandangan. Dalam fikiran wanita itu tertanya-tanya bagaimana lelaki itu boleh masuk. Dia amat pasti telah memastikan semua tingkap-tingkap dan pintu-pintu telah berkunci. Wanita muda itu juga telah mengagak ke mana hala tuju 'pertemuan' mereka malam ini. Sebahagian hatinya teruja tidak sabar untuk memulakan babak seterusnya. Namun sebahagian hatinya berat dan enggan kerana tidak mahu mengkhianati Mazlan lagi.
"Abang! Macamana abang masuk?"
"Abang pro, Mimi. Dah nama penyamun,Mana ada lock yang abang tak boleh bukak." Lelaki itu membanggakan diri.
Mimi membisu seketika. Dadanya berdebar-debar membuatkan nafasnya tak teratur. Dadanya turun naik menghirup nafas bagi melegakan debaran. Lelaki itu menjamu mata melihat pakaian minima di tubuh wanita cantik itu.
"Mimi memang suka pakai seksi kat rumah, kan?"tanya si penyamun.
"Dalam rumah Mimi sendiri buat apa Mimi nak kena tutup-tutup, sopan-sopan?" Mimi memberikan jawapan.
"Mimi rindukan abang tak?" Lelaki itu menukar topik.
Mimi seboleh-bolehnya menahan diri dari memberikan jawapan terhadap soalan itu. Kerana dia tak boleh menipu dalam menjawabnya. Dia juga tahu jawapan jujurnya itu hanya akan memberikan galakkan kepada perlakuan sumbang mereka berdua. Namun, jauh di sudut hatinya Mimi tahu, lelaki itu bukannya datang untuk mendapatkan keizinannya.
"Abang datang nak pakai Mimi ke?" Wanita itu menduga membuat kesimpulan.
"Pandai Mimi teka hati abang. Mimi nak tak?"
"Ala... kalau Mimi tak bagi pun abang paksa jugak."
Melalui lubang di topeng, Mimi dapat lihat lelaki itu menyeringai menampakkan barisan gigi putih. Wanita itu segera menutup komputer lalu bergerak ke ambang pintu mendapatkan lelaki itu.
Dia menarik tangan lelaki itu sambil berkata, "Jom, bang. Kita main kat bilik hari tu."
Bersambung.....
YOU ARE READING
MIMI...Nikmat Dalam Keterpaksaan..
RandomIsteri yang mendambakan nikmat dalam keterbuangan Si Suami dan terpaksa menerima nikmat larangan dari seseorang yang tidazk dikenali,,,