Bab 3- Berlarutan

57.8K 158 2
                                    

     Sang Penceroboh masih belum ada tanda-tanda mahu berhenti. Dia terus meramas dan menguli dua ketul daging segar di dada Mimi. Wanita itu pula merintih dan mengeluh. Air mata meleleh di pipi gebunya.

"Tolongla! Jangan buat lagu ni!" Pintanya lemah.

Lelaki itu berhenti buat seketika. Dia memandang tubuh yang telah hampir telanjang di hadapannya itu atas bawah. Matanya berhenti pada pandangan mata wanita itu yang sedang memandangnya dengan sayu meminta belas kasihan. Dia segera melarikan matanya ke bawah. Leher jinjang itu bersih dengan kulit yang lembut. Matanya turun ke bawah lagi dan berhenti di dada. Buah dada yang telah diuli dan diramas itu masih lagi begitu mengiurkan. Turun ke bawah lagi lalu berhenti di perut yang nipis rata tidak berlemak. Pinggang ramping dengan ukur-lilit tak lebih 24 inci. Pastinya ramai wanita yang ingin memiliki perut dan pinggang seperti itu.

Matanya bergerak lagi ke bawah lalu berhenti di kawasan yang masih terlindung dek seluar dalam satin berwarna merah. Mata itu tajam merenung bahagian pangkal peha wanita muda itu. Mimi menyedari perbuatan lelaki itu. Perasaan takut menyelinap ke sanubarinya. Secara otomatik, pehanya dirapatkan.

"Kangkang la Cik Kak oi!" Lelaki itu mengeluarkan arahan sambil menekan pistol di tangan ke dada Mimi.

Mimi ketakutan. Pehanya dibuka.

"tolonglah saya,saya ni bini orang..."

Lelaki itu tidak mempedulikan rayuan Mimi. Dia lantas berlutut di tepi katil. Matanya tak lepas dari merenung kawasan pangkal peha wanita muda itu. Tangannya lantas menyentuh seluar dalam yang menutup daging segar membusut di dalamnya. Diusap-usap perlahan. Mimi merintih. Dia mula tak keruan apabila lelaki itu mula menggosok dengan agresif. Seorang asing yang tidak dikenali merangsang nafsu seksualnya secara paksa. Dia berasa malu dan marah diperlakukan begitu. Tetapi dalam masa yang sama dia juga mahu ia diteruskan.

"Jangan buat macam tu..."  Rayu Si Mimi

        Tangan lelaki itu terus menerus menyentuh rekahan pehanya yang terbuka. Kedua tangannya tertongkat ke belakang. Dadanya berombak-ombak turun dan naik. Kedua buah dada pejalnya bergoyang-goyang mengikut gerakan dadanya menghela nafas yang tersekat-sekat. Selepas beberapa ketika lelaki itu berhenti. Kedua tangannya memegang kedua belah pinggang Mimi yang kecil ramping. Dengan kasar kedua tangan itu turun merentap seluar dalamnya lalu menariknya ke serata arah, depan, kiri dan kanan. Rentapan itu mendorong tubuh wanita itu bergerak-gerak ke kiri dan kanan. Seluar dalam itu terkoyak dan terlucut dari tubuhnya. Kini tiada apa-apa lagi yang menutup tubuh Mimi. Dia bertelanjang bulat. Mimi segera menutup buritnyanya yang terdedah dengan menggunakan tangan. Lelaki itu memandang wajahnya dengan tajam. Dia memberikan isyarat supaya mengalihkan tangan. Dalam ketakutan, wanita itu menggeleng. Penceroboh itu menggoyang-goyangkan senjata api di udara sebagai ugutan. Mimi pun akur mengalihkan kedua tangannya.

            Buat seketika lelaki itu tidak melakukan apa-apa. Matanya sahaja yang tertumpu ke arah burit yang terhidang di hadapannya. Peha putih yang terbuka itu mendedahkan sekeping daging burit yang membusut subur dan tembam. Sekitar kawasan burit itu berwarna kemerah-merahan. Bulu-bila tiada kerana habis dicukur licin. Alurnya sedikit merekah mengikut bukaan peha. Dari celah rekahan lelaki itu dapat melihat dengan jelas kelentit yang menonjol dan labia yang kemas bersih. Beberapa kali dia menelan liur. Kemudian, tangan kasarnya menyambung aksi. Tangan itu terus menyentuh permukaan burit. Digosok perlahan-lahan. Kemudian gosokan yang perlahan menjadi semakin laju. Mimi merintih dan mengeluh lagi. Dia semakin terangsang.

              Setelah menggosok dan mengusap beberapa ketika, lelaki itu mula memasukkan jemarinya ke dalam lubang burit. Mudah sahaja jari-jari kasar itu menyelinap masuk ke dalam rongga yang sempit itu kerana ia telah pun basah dengan cecair kewanitaan Mimi yang merembes dengan banyak kerana dirangsang. Buat permulaan, dia menggunakan jari telunjuk dan jari tengahnya. Dua jari itu meneroka bahagian dalam dan menyentuh sekeliling dinding burit. Ditarik keluar jari-jari itu lalu ditolak semula ke dalam anggota kewanitaan Mimi itu. Dalam masa yang sama ibu jari lelaki itu pula sibuk menunjal dan menguli ketulan kelentit. Berulang-ulang gerakan itu dibuat berterusan.

         Wanita itu mengeluh termengah-mengah. Tiada kata-kata lagi yang dapat dikeluarkannya. Kelazatan rangsangan itu telah mula mengambil-alih pertimbangan kewarasannya. Dia malu kerana mula menyukai perasaan itu. Untuk mengurangkan rasa bersalahnya, dia memejamkan mata sambil terus menikmati rangsangan dari lelaki itu. Sedang asyik Mimi menikmati kelazatan, lelaki itu berhenti. Buat beberapa ketika dia terus duduk di tepi katil sambil memejamkan mata dan menundukkan kepala. Telinganya mendengar bunyi sesuatu jatuh ke lantai. Terdengar juga bunyi zip ditarik. Beberapa saat kemudian lengannya disentuh kasar. Mimi membuka matanya.

Penceroboh itu telah pun berbogel. Ditubuhnya tiada lagi pakaian melainkan topeng ski di kepala. Pistol juga masih lagi tergenggam di tangannya. Pada pandangan Mimi, tubuh lelaki itu juga tak kurang menariknya. Orangnya berbadan tinggi dengan otot-otot kekar di sana sini. Perutnya juga berotot tidak berlemak. Dan yang paling menarik perhatian Mimi adalah kotenya yang telah menegang keras. Kote itu besar dan panjang. Sama besar dan panjang seperti zakar suaminya, Mazlan. Secara spontan wanita itu menelan liur teringin.

"Bukak mulut!" Lelaki itu memberikan arahan selanjutnya.

         Berbeza dari arahan sebelumnya, kali ini tiada bantahan lagi yang diberikan oleh Mimi. Dengan patuh mulutnya terbuka. Lelaki itu tidak membuang masa lagi. Dia lantas terus menyumbat mulut itu dengan daging keras yang tergantung di antara dua pehanya. Kote itu ditolak masuk sedalam-dalamnya sehinggakan kedengaran suara Mimi seperti mahu muntah. Walaupun kepala kote itu telah menyentuh anak tekak namun ia belum lagi masuk sepenuhnya kerana ia lebih panjang dari ukuran kote lelaki Melayu biasa.

        Mimi terus menjalankan arahan yang diberikan kepadanya. Bibir seksi miliknya kini meliliti kote besar itu. Apabila lelaki itu menolak tarik kote itu masuk keluar mulutnya, Mimi hanya menunggu dengan mulut terbuka. Air liurnya meleleh-leleh keluar kerana terlalu lama membuka mulut. Tiada hisapan balas mahupun jilatan rakus yang diberikan. Walau bagaimanapun, kehangatan kote di dalam mulut tetap berupaya merangsangnya. Ternyata mulutnya hanya terbuka menerima tujahan kote lelaki itu tanpa memberi reaksi balas, namun diam-diam buritnya pula yang bereaksi terhadap rangsangan itu dengan menjadi bertambah becak dengan cecair.

Bersambung....

MIMI...Nikmat Dalam Keterpaksaan..Where stories live. Discover now