Bab 5- Pelayaran

52.2K 153 2
                                    

Mimi mendesah,Mimi mengeluh.Mimi merengek.

                 Lelaki tak dikenali yang memakai topeng ski mendayung perlahan. Batang kotenya panjang, tak dapat masuk sepenuhnya ke dalam burit Mimi. Wanita itu tenggelam dalam kenikmatan. Kewarasannya hilang sama sekali. Akalnya tak lagi dapat berfungsi. Setiap tujahan kote lelaki itu pasti sampai ke pintu serviks. Titik yang sukar dicapai oleh kote berukuran biasa. Ia membuatkan Mimi senak dan sakit dalam kenikmatan yang sukar digambarkan dengan kata-kata. Telah lama dia menginginkan buritnya dimasuki kotye keras seperti itu.

"Bang, sedapnya batang abang... Nak lagi, bang. Jangan berenti, bang... Ahh! Ahh! Abang..." Mimi kesedapan hingga dia tidak sedar lagi apa yang diucapkannya dan kepada siapa dia merayu.

"Abang pun suka puki Mimi ni. Ketat macam puki anak dara." Sambil menyorong tarik, lelaki itu juga turut membalas komunikasi dengan pasangan seksualnya.

Pistol di tangan telah hilang entah ke mana. Dia tak perlukan senjata api itu lagi untuk mendapatkan apa yang dihajatkannya.

"Ahh! Sedapnya, bang..."Rengek manja si Mimi

              Mimi menelentang dengan punggungnya tersidai di tepi katil. Kakinya terlipat hingga lututnya rapat ke dada. Lelaki itu pula berdiri di tepi katil sambil menongkat kedua tangannya di tilam. Dua tangan Mimi menarik-narik pinggang lelaki itu supaya masuk lebih dalam lagi. Buah dadanya yang besar bergoyang mengikut rentak hentakan si lelaki. Si lelaki perasan keindahan goyangan daging di dada Mimi lalu mengalihkan kedua tangannya menyentuh buah dada wanita itu.

"Ahh! Ramas tetek Mimi, bang. Hisap puting Mimi. Ahh! Sedapnya..." Kini giliran Mimi pula memberikan arahan kepada lelaki itu.

Arahan itu dipatuhi lalu lelaki itu menyembamkan mukanya ke dada Mimi dan segera menghisap puting sambil tangan satu lagi meramas-ramas ganas daging pejal itu.

"Ahh! Sedapnya, bang. Ramas kuat lagi, bang..."

Tiba-tiba lelaki itu berhenti di tengah-tengah dayungan.

"Pasai apa abang berenti? Mimi nak lagi..." Mimi meminta dalam rengekan manja bak anak kecil meminta aiskrim dari seorang ayah.

"Pusing!" Lelaki itu memberikan arahan pendek.

"Oh, doggy. Mimi suka doggy." Mulut wanita itu becok menzahirkan apa sahaja yang ada di mindanya tanpa segan silu lagi. Mimi lalu menurunkan kaki. Dia bangun berjejak di lantai lalu berpusing. Tubuhnya direbahkan ke atas tilam dengan kakinya masih terpasak di lantai. Dengan itupunggungnya menonggeng ke arah lelaki itu. Direnggangkan kakinya supaya laluan ke lubang buritnyanya menjadi mudah buat batang kotelelaki itu.

"Abang, silalah masuk." Mimi menjemput lelaki itu supaya menyetubuhinya dari belakang dengan suara lunak manja menggoda. Lelaki itu menyambut jemputan wanita cantik itu tanpa ragu-ragu. Kote besar dan panjang itu sekali lagi masuk menyumbat ruang sempit dalam burit Mimi.

"Ahh! Sedapnya, bang." Mimi mengeluh penuh berahi.

"Arghh! Ikut belakang jadi lagi ketat, Mimi." Kata lelaki itu sambil mendengus penuh nafsu.

             Dua insan itu sedang asyik melayari bahtera nafsu. Tubuh bogel mereka bersatu. Suara mereka dalam kelazatan saling tingkah-meningkah. Suasana semakin hangat. Peluh membasahi keduanya. Rentak dayungan lelaki itu menjadi semakin agresif. Mimiyang meniarap pada separuh badannya mengangkat kepala mendongak. Matanya terpejam. Mulutnya terbuka sambil tercungap-cungap mengambil nafas. Buah dada saiz double D miliknya tertindih. Lelaki itu menujah lubang nikmat Mimi sambil memegang erat kedua belah pinggang ramping wanita itu. Tujahannya semakin laju.

"Ahh! Ahh! Ahh! Laju lagi, bang! Mimi nak sampai dah ni..."

"Abang pun nak pancut dah ni, Mimi."

"Pancut dalam, bang. Mimi nak mani, abang."

Pelayaran keduanya mengharung badai sebelum tiba di tepian.

"Ahh!Ahh! Abang! Sedap, bang! Ahh! Ahh! Ahhhhhh! Arghhhhhh!" Mimi menjerit sekuat hatinya ketika tubuhnya mengejang dalam klimaks. Mata hitamnya naik ke atas menampakkan hanya mata putihnya sahaja. Lututnya bengkok tak dapat berdiri. Kedua tangannya tergenggam menarik cadar.

"Urghhh!"Lelaki itu mendengus kasar ketika kotenya memuntahkan air pekat ke dalam rahim Mimi. Kelazatan yang dirasainya ketika pancutan berlaku membuatkan dia menolak kote panjangnya habis masuk semuanya ke dalam faraj lalu diam di dalamnya buat seketika.Setelah habis semua cairan mani dimuntahkan, lelaki itu menjatuhkan tubuhnya tertiarap di atas tubuh Mimi. Otot-otot di tubuh mereka mulai kendur. Nafas mereka kedengaran kasar.

              Beberapa ketika kemudian, apabila keadaan telah kembali tenang, lelaki itu bangun dari tubuh wanita itu. Dia segera mencapai pakaian lalu mula memakainya satu persatu. Mimi naik ke katil perlahan-lahan dan menelentang di atas tilam. Puas benar hatinya dapat merasai kote yang hebat. Cecair mani mula meleleh tumpah dari buritnyanya. Dia tidak begitu ambil pusing tentangnya lalu dibiarkan ia meleleh.

"Abang, best la dapat main dengan abang." Kata wanita itu sambil memerhatikan lelaki itu mengenakan pakaian. Tiada jawapan yang kedengaran dari mulut lelaki itu. Topeng ski masih tetap utuh terpakai menyembunyikan identitinya. Dia mengutip pistol yang entah bila terdampar di lantai.

" Kalau hang bagitau polis, aku mai bunuh hang." Lelaki itu kembali bersuara keras lalu pergi meninggalkan rumah tersebut.

Bersambung...

MIMI...Nikmat Dalam Keterpaksaan..Where stories live. Discover now