# Karşılaşma

146 5 5
                                    

Derin bir nefes aldım Justin den şimdilik kurtulmuştuk.

" Baba sanki Justin bana tanıdık geliyor hangi bölümde çalışıyordu "

"  a-9 güzelim,  neden sordun ".
Tabi ya kafesin üzerinde yazan numara
"  O neden diğer kan emiciler gibi görünmüyor. "

İşte bu sorunun cevabını çok merak ediyorum neden bu kadar yakışıklı görünüyor. Ve o neden bu kadar farklı???

Onda olupta diğerlerinde olmayan ne var...

Babam düz bir sesle cevap verdi"  Sanırım o hala bazı insani özelliklerini taşıyor, onu beğendin değilmi?? "

Hah!  Benmi. "  hayır baba bunuda nereden çıkardın sadece biraz çekici " yanaklarım yanmaya başlamıştı.

Babam"  evet, tabi " gibi bir cevap mırıldandı.
Bense göz devirmekle yetindim konu ne ara buraya gelmişti.

Babam sinirle mırıldandı"  lanet olsun benzin bitiyor Alec çevreye bakın temiz bir yere inmemiz gerekiyor ne kadar az kan emici o kadar iyi ve tahta veya odun bulmalıyız bıçakla onu bilmeliyiz hadi Alec kaldır koca kıçını... "

Kalbim korkuyla atmaya başladı ne ara benzinimiz bitmişti.
Saatlerdir uçuyorduk tüm Los Angeles ı gezdik ama tek bir güvenli yer yok heryeri didik didik aradık. Şansımızı başka şehirde denemeliyiz tabi ölmezsek.

" Jacob şuraya bak burası temiz gibi görünüyor "

"  güzel o zaman iniş yapıyorum sıkı tutunun "

Sıkıca helikopter e tutundum sert bir iniş yapmıştık bulunduğumuz yer eski bir binanın çatısıydı.

En azından kan emiciler tırmanamıyor diye geçirdim ama acil kapısından buraya gelebilirler kenarda duran acil çıkış yazan kapıya gözüm ilişti kırmızı yanıp sönüyor du.

Alec " hey Jacob ileride benzinciyi görmüştüm benzin almamız gerekiyor dostum"  ben korku dolu sesimle bağırdım " hayır baba o yere gidemezsin burada kaçtane lanet kan emiciler den olduğunu bilmiyoruz" ölebilirsin ".

Son cümlemi vurgulu söylemiştim babam bana yaklaştı ve büyük elleriyle yüzümü kavradı"  selena yapma 20 yaşındasın çocuk gibisin hem eğer benzin depolamazsak hepimiz burada ölücez. "

Ben kafamı hayır anlamında salladım"  SENİ KAYBEDEMEM LANET OLSUN BABA GİTME!!! " yanlız kalmaktan korkmuyordum, babamı kaybetmekten korkuyordum düşünsenize aynısı sizin başınıza da geliyor kötü olmazmısınız??
Babam alnımı öptü bense ağlıyordum"  merak etme hemen dönücem Alec seninle kalıyor ".

Tamam anlamında kafa salladım yapacak bir şey yoktu. "  bende seninle gelicem baba " dedim en azından onunla gitmeliydim.

Babam hayır anlamında kafasını salladı" olmaz selena burası daha güvenli dedi. " uzatmanın bir anlamı yoktu tamam dedim.

Babam kilitli kapıya ateş etti kapı hafif açıldı silah sesi karanlık boş sokaklarda duyuldu.

Babam hızlıca gözden kayboldu Alec bir elini omzuma koydu ve Kulağıma fısıldadı"  merak etme prenses o iyi olucak " burnumu çektim ve Alec e daha çok sokuldum. 

##############

1 saat olmuştu artık meraktan çatlama aşamasına gelmiştim Alec de stres li görünüyordu belinden tabancasını çıkardı ve eline az önce hazırladığımız kazıkların bir tane aldı bir kaç tanede küçük olanlardan cebine sıkıştırdı.

" beni burada bekle prenses ben babana bakıcam " tamam anlamında kafamı salladım ve Alec in gözden kaybolmasını izledim

"  hmmm prenses bunu sevdim " Kulağıma yabancı bir okadarda güzel bir ses duyduğumda hızla kafamı arkaya çevirdim.  Okadar hızlı çevirdiğim için sızlamıştı.

Karşımda gördüğüm kişi tüm kanımın çekilmesine neden oldu.

"  yavaş haraket etmelisin prenses boynun kırılabilir "

Korkuyla ona bakıyordum" Justin senin burada ne işin var "

Tehlikeli bir şekilde güldü"  seni  tanıyorum güzelim sende beni öyle değilmi? "

Kırmızı gözleri dahada koyulaştı sanki renk değiştiriyordu.

"  t- tanıdık geliyorsun, burada ne işin var "

Bana daha çok yaklaşmasıyla geri geri gittim sırtım rutubet kokan duvarla birleşti Justin iki elinide omuzlarımın olduğu Tarafa koyup beni hapsetti.

"  seni almaya geldim.. " cümlesi ni dinleyemeden etraf kararmaya başladı tek gördüğüm şey uzayan sivri dişleriydi.

VAMPİREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin