Sana bunları unutturucam çirkin ördek

1.2K 68 15
                                    

Multimedia: Akın rüyama aldığı hediyeler :)

Bu bölüm de böyle bi kaç kişinin aģzından paragraflar yazıcam.

Keyifli okumalar :)))

Akının aģzından:

Ona bu yaşadıklarını unutturucam, bacağını yaktılar, dövdüler, ondan hoşlandığımı  burcuya itiraf etmiştim -ağzımdan kaçırdım.- ama o bana söz verdi bunu rüyama söylemiycene. Aslında o söz ağzımdan acınmı üzüntüdenmi  çıktı yoksa gerçekten hoşlanıyomuyum şu an tam bilemiyorum.

ama ona üzüldüğüme göre ondan hoşlanıyorum demektir buğün cuma günlerden haftasonu dersaneyi asıp - pazartesi hariç her gün dersane var. :( - bu 4 günü rüyamla geçiricem ve onu gerçekten sevip sevmediğimide anlıycam.

Rüyam gözlerini açtı iki gündür yatıyo ve doktor artık  uyandığını  ve bugün taburcu olabiloceğini söyledi ve ben çok mutlu oldum.

Yazarın ağzından:
Şimdi rüyamın kaçırıldığı gün arkadaşlarının naptığını ve kaçırıldığını duyuncaki tepkilerini yani akın kimseye söylemeden kurtardı onu demek istediğim hastaneye gelince neler yaptıklari falan bu bölüm biraz uzun olcak. :)

Gamzenin ağzından;

Dersaneden çıktım ama rüyam gelmedi bende onu zorlamadım hem evde ptt yaparım. Eve gittim önce sendiğim kore dizilerinden bi bölüm açtım izledim bu arada ben gaze uyuşuk, üşengeç birazda bilmiş  ama çok tatlı arkadaşları tarafından çok sevilen bi kızım işe amaann..

Koredelisiyim ilk sene üniversteyi kazanamadım çünkü  biraz umursamadım ama bu sene kesinlikle yelkenleri sıkı tutmalıyım.

Bende  akınların çetedenim narinimdir akının dikkatini  sanırım uyuşklarım çekti ve arkadaş olduk ama ben bu çeteye dürüstlüğümle girdim.

Derken aradan bi kaç saat geçti ve burcu beni aradı:

Burcu: ola gamze çabuk .....  hastanesine gel

Gamze:  niye hayrola?

Burcu: töbe Bismillah  hastane diyom

Gamze: ee tamam hayırlara vesile olsun

Burcu:  ALLAH' ım  sen sabır   ihsan eyle yarabbim AMİN  dedi üstüne basa basa ve polat rüyamı kaçırdı bizde akınla kurtardım şu anda hastanedeyiz uç ...  hastanesine

Gamze: Neee diye anırdım yaa resmen ve arabama atladım giderkende sedayı aramayı unutmadım.

Sedanın ağzından:

Dersaneden çıktım ve  çıkışta buğrayı gördüm oda bizim çetedeki taş çocuklardan biri ve bana seslendi sedaaaaaaaaa

Seda: ne var bee nolduu ne anırıyosun

Buğra:  yaa bizimkilerden kimseyi bulamadım bi seni buldum gel sinemaya gidelim bide taşlar anırmaz güzellik dedi ve yanağımdan makas aldı

Seda:  toşlor onormoz gozollok  dedim ve hödükkk diye çığırdım ona.

Buğra: güzellikte dedim amaa dedi ve dudak büzdü

Seda: ben senin gibi egoist değilim o yüzden teşekkür - üstüne basa basa dedim- etmekle yetinicem dedim ve  yüzüme gıcıkça bi sırıtış takındım.

Romantik  OdunumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin