Ufak bi kaçamak ( Deniz♡ Buket)

Multimedia: Buket ve Deniz
Dediğim bazı bölümler sadece sevgililer olucak artık billurla polatta sevgili onlarada özel bi bölüm yazıcam bi  iki bölüm sonra  bu aralar çok sık bölüm geliyo ama vote yok lütfen lütfen okuduktan sonra voteleyiniz.

denizin yanına gelen kişi: Batuhan aydar bu bölümlük adıda kıvanç.

Denizin ağzından:

Buket bu son olan olaylardan, dayak yememizden ve polatın  intikam intikam diye bağarınmasından çok sıkılmıştı haklıydıda bende çok sıkıldım  çünkü.

Bende onu birazcık olsun rahatlatmak için

Ufak bi kaçamak

Yapmaya karar verdim. Yurtdışı falan diil yurtdışına yazın çıkarız şimdi izmite gidicez gezicez djdnxndnz

Buketin ağzından:

Sabah kalktım elimi ýüzümü yıkadım çiçekli boyu kısa bu elbisem vardı onla mor renkli bi çorap giyicektim ama önce yemek yiyip öyle giyinicem.

Denizde beni hiç bi yere götürmüyo hiç kaçamak bişey yapmıyo odun ya

Romantik odunum

Derken denizden mesaj geldi hiç iyi insan lafının üstüne gelir diyemiycem direk

İti an çomağı hazırla diyicem.

Deniz: kapıdayım

Buket: neden insan bi hal hatır sorar

Deniz: aşşağı gel anlarsın :)

Buket: offf deniz yaa bilmece gibisin

Deniz: iltifat için teşekkürler gelirken yanına eşya al çok bekletme çabuk ol dahada mesaj atma yeter kolum yoruldu :)

Ben boşuna demiyorum Romantik odun yani romantim odunum diye .

Ardından hazırlanmaya başladım 3 saat sonra şaka şaka 4 aaat sonra hazırdım - ne bi yerlere gidicez hemde kalmaya kızım ben boru diil-

Ardından aşşağa inmiştim deniz ilk bi saatten sonra evde beklemeye karar verdi ardından bana

Deniz: çok vakit kaybettirdin  arabayı çok hızlı sürücem o yüzden dedi

Buket: hay hay dedim ve kahkaha patlattım

Ardından hızlıca gittik ben saat 6 da kalkıp 10 kadar anca hazırlandım bi kaç saat sonrada izmirdeydik.

Bu haftasonu dersaneyi asıcaz pazarteside tatil 3 günlük bi kaçamak yapıcaz

Önce gezmeye başlık çarşıda ardından denizle birbirimize hediye aldık o bana bi çanta bende ona ayakkabı aldım.

Baya bi gezmişiz saate bi baktımki akşam olmuß hemen  üstümüzü değuştirip  bi duş aldık - iki tane banyo var ayrı ayrı  duş aldık sizi gidi fesatlar gidi gidi :) -

Ardından yemek yedii yemekte dersaneden ezik tiplerden konuştuk geçtiğimz dalgalara espirilere

dev ettik

Yemekten sonra el ele sahile indik

Deniz: ee sandığın kadar odun diilmişim deme

Buket: iç sesimidemi biliyosun

Deniz: evet seninle ilgili her şeyi biliyoruz.