6.BÖLÜM-HAYATIMI MAHVEDEN ÖPÜCÜK(!)

97 3 0
                                    

Yeni bir bölümle daha selam!!Medyada Yağmur'un giydiği kıyafetler var,ordaki kızın tipine deil ne giydiklerine bakın.Bölüm şarkısı

Kalktığımda sabah olduğunu farkettim,buaralar çok uyuyorum.Yatağımda doğruldum ve saate baktım saat 5:20.Telefonuma baktım 24 arama,3 sesli mesaj,14 tanede mesaj olduğunu farkettim.Yuh!Çüş!Oha!diye geçirdim içimden,sanırım beni merak etmişler ah!canlarım benim ya!

Önce aramalara baktım.5'i Emre'den,10'u Ece'den,2 tane babamdan,4 tanede annemden vardı geriye kalan3'ü tanımadığım numaralardandı 14 tanede mesaj vardı 10 tane Ece'den 2 tane annemden,2tanede Baran'dan!wat dedin gülüm Baran ne iş!kendimi çok popi bi kız hissettim şuan!Zaten öyleyimde!:D

Sesli mesajlara bakmaya başladım 3 ude Ece dendi.Hepsinde aynı şeyi söylüyodu 'Yağmurcum seni çok merak ettim canım,olanların hepsinden haberim var ama keşke banada haber verseydin,mesajlarımı alınca bana geri dön tatlım!.'

Bu basit bşy gibi gelebilir ama deil!İlk öpücük benim için çok önemliydi hemde çok.Ben bazen ilk öpücüğümün hayalini kurardım bu ilk öpücük özel bi anda,özel bigünde ve özel birisiyle olmalıydı.Emre öküzüyle deil!!Bana bunu neden yaptıki anlamıyorum ben ona sadece öküz dedim zaten yanlış bsyde deilki öküz işte!Öküz!Öküz!Öküz!

Öküz,pislik,egoist,hayvan,bok,çiş,kaka,slk.Ona artık hep öküz diyicem.Ven en çokta acizliğime üzülüyorum o beni öptü evet ben ona karşılık vermedim ama yerimden bile haraket edemedim.Ben tam bi aptalım hemde ilk öpücüğünü öküze kaptıran bi aptal!Suç bende ya neden onun istemediği bsy yapiyorumki aslında suç evet ona öküz dedim ama benim ilk öpücüğümü çalmasaydı oda hıh salak.

Sanırım annem evde yok benide 4 kere aramış zaten ilk iş onu aramalıyım.Annemi aradım'kızım biz Murat amcanla iş için İzmir'e gidiyoruz,onu yanlız bırakmak istemedim yaklaşık 5 güne döneriz,hizmetçimiz Nesrin ablanın bana yemek yaptığını'söyledi.Annem o göt kafalıyı yanlız bırakmaz ama.beni bırakır oh!ne ala memleket!!!!!

Şimdide sıra mesajlarda 10 tane Ece'den zaten Ece'yi birazdan ararım,iki tane annemden annemlede konuştum zaten,2 tanede Baran'dan bakalım ne yazmış!ilk mesajda şöyle yazıyodu'öncelikle telefonuna numaramı ben kaydettim,kendini büyücü falan zannetme:D'ha ha ha ne komik(!)ikinci mesaj ise şöyleydi'ilk öpücüğünü çaldırmışsın bebeğim açıkcası ilk öpücüğünün benim olmasını isterdim ama Emre bu konuda hızlı çıktı'of ya sinir oluyorum şu Baran'a ayrıca o nerden duyduki of ya BRAVO EMRE(!)

Annemi tekrar aradım ve ona 'bugün okula gitmek istemediğimi,kendimi çok kötü hissetiğimi ve başımında ağırdığını söyledim'ama gerçektende drum böyle,sanırım bugün annem iyi tarafından kalkmış olucakki bana izin verdi:o.

********

Bugün okula gitmedim ve tüm günü yatağımda hüngür hüngür ağlayarak geçirdim Ece okul çıkışı buze geleceğini söyledi.Kendime biraz çeki düzen vermek için kendime bi boy aynasında baktım göz altlarım şişmişti gözüm kızarmıştı ve saçımın kuş yuvasından bi farkı yoktu.Duş aldım ve kıyafetlerimi giydim,saçımı kuruturken zil sesi ile irkildim!Gelen tabiykide Ece idi.

Kapıyı açar açmaz sarıldık birbirimize.Elinde iki poşetle gelmişti birinde pasta birinde ise abur cubur vardı canım arkadaşım yine beni düşünmüş:/

Elindeki poşetleride alıp odama doğru çıktık pastadan büyük bi dilim alıp tabaklarımıza koyduk ve bi müzik açıp dinlemeye başladık.Sessizliği bozan Ece oldu "off kızım be bu hâl ya"diyerek müziği kapattı ve konuşmaya başladık."Ece ya nasıl üzilmiyim benim ilk öpücüğümü çaldı bu benim için çok önemliydi anlamıyosun beni"diyerek tekrar ağlamaya başladım."Ece bide sen bana ilk kimle şey..yattığını söyliycektin"dedim utana sıkıla.Bana"Mertcanla"dedi bana kalp krizi geçirdim ya nasıl Mertcanla!"Peki şimdi çıkıyomusunuz?" "Hayır"dedi üzülerek.Demekki beni Emre konusunda bu yüzden bukadar uyarıyomuş ama ne yapıp edip bunların çıkmasını sağlamalıyım.Birazdaha konuştuktan sonra ondan bugün burda kalmasını istedim oda benim bu halimi görünce beni kıramadı.

*********

Ertesi sabah kalktığımda dehşet-i vahşet yüzümü gördüm ve hemn duşa girdim benden sonra Ece'de duşa girmişti.Sonrada saçlarımızı düzleştirdik Ece saçlarını bol bi örgü yaptı açıkçası çokta gzl oldu.Okul formalarını giymeyide hiç istemiyorum müdürü aradım ve izin aldım okula serbest gitmek için aslında izinde almayabilirdim ama garanti yapmak istedim işimi.Altıma mavi,bulutlu bi tayt,üstüme beyaz bol bi bluz,adidas bi ayakkabı ve kot bi ceket giydim(multide var)Ece ise çok abartıya kaçmadan gri tayt,siyah bluz,uzun bi hırka tarzı bsy ve siyah topuklu bot giydi çok havalı ve gzl oldu.Aynı anda birbirimize "Tarzız"dedik ve gülmeye başladık.

*********

Okula vardığımızda bütün gözler bizim üzerimizdeydi napalım işte güzeliz:s

Selam inş bu bölümümüde beyenmişsinizdir sizleri sefiyom hemide çok:D

Öpüldünüz
:* :* :*

BİR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin