ARKADAŞLAR KİTABIN TANITIMINA BAKTIĞİMDA YAĞMURUN KAÇ YAŞINDA OLDUĞUNU SÖYLEMEMİŞİM YAĞMUR 16 YAŞINDA MÜZİK BULAMADIM BU BÖLÜME UYGUN SİZ KAFANIZA GÖRE TAKILIN MEDYAYA YAĞMURUN RESMİNİ KOYUCAM AMA UYGUN BŞY BULAMIYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.
Penceremden içeri giren güneş ışınları yorganımın üstünde ve çıplak olan ayaklarımı birazda olsun ısıtmıştı ama nafile,yinede üşüyodum.Ve evet uyandım mutlumusun çıplak ayak ve güneş ışığı diye saydırmaya başladım ama suç onlarda deil bendeydi olay şöyle gelişmişti annem ve babam ayrılalı 1 sene oldu ve annem başka göt kafalı bi adamla evlendi ve yeni bi eve taşındık bn burda olmak istemiyorum ama.
Bende intihar etmeye karar verdim penceremi açtım kısakollu giyindim ve çoraplarımı çıkarttım tahminlerime göre hasta olmam gerekiyodu ama olmadım maleseff.
İç sesime bi açıklama yapma geregi duyduğum için kendi kendime konuşup mal mal hareketler yapıyodum açıkçası acıkmıştım ve lanet girsinki bugün buradaki yani yeni evimdeki ilk günüm ve sabahımdı tuvalete gidip bir yıllık boşaltımımı yaptım sonrada mutfaktan gelen güzel kokuları takip ettim vee mutlu aile tablosu bi bn mutsuzum bu sabah sanırım mutfağa girdim ve tam köşeyi dönerken serçe parmağımı çarptım bunun çok kötü bi acı olduğunu şimdi farkettim ve çığlığı bastım.Annem ve göt kafalı şahıs yanıma koştu.Bşy olamdığını gördüklerinde mutlu aile soframıza oturduk.Ve annemde çığlığı bastı.
Sonradan açıkladıki ekmek yokmuş
-_-....Tabiykide iş başa düştü.Annem 2 tane ekmek almamı söyledi bnde altıma hummel eşortmnımı giyip üstümede bi mont aldım ve olamzsa olmazım spor aykkabılar dan bi tane giydim.Ve dışarda yürümeye başladım ve yürüdüm yürüdüm yürüdüm ve bi taşa çarpıp düştüm.BRAVO BANA.Kısacası Ş-A-N-S-S-I-Z-L-I-K. Kalktığımda hiçkimsenin olmadığını gördüm ve 1. Sınıfta ilk karnesini alan çocuklar gibi sevindim.Bakkala vardığımda bakkalcı amcadan iki ekmek istedim ve ev yolunu tuttum.Ve tekrar yürüdüm yürüdüm ve yürüdüm içimden ikii ekmek aldım evee gidiyoom biri böyük biri köçük iki ekmek aldom şarkısını söylerken aniden bana bi ırıspı çıcığının çarptığını farkettim.Suç bende deildi ama yinede "Pardon"dedim.cocukta bana "önüne baksana ya,pijamalarını çıkarmışsın ama hala uyuyosun!!"dedi.Benimde iyice tepemin tası attı ve "Hem suçlu hem güçlü ya salak,sabah sabah çattık ya"dedim.Çocukta bana son bikez bakıp beni süzdü ve gitti.Eve geldiğimde çok sinirliydim ve odama gidip yastığı dövdüm.Evet ben sinirlenince yastık dövüyom.kahvaltı sofrasına gittiğimde iştahımın kaçtığını farkettim ve azda olsa bşyler yiyip sofradan kalktım.Annem bni yanına çağırdı ve "Kızım sni yeni bi okula yazdırdık yarın okuldaki ilk günün okul kıyafetlerini bedenini bildiğim için bn aldım"dedi.Okulmu oda ne diye bi soru döndü kafamda sonrada aklıma geldi ve bşyler ögrenilen yer olduğunu hatırladım.Anneme kafamı sallayıp bide yanağına bi öpücük kondurarak odama gittim.Kendimi yatağa attım ve yarın yeni bi hayata başlıycam çok gzl olucak olamalı diye hayaller ve kurallar kuruyodum kendi kafamda.Duş aldım saçlarımı sıkı sıkı ördüm ve yatmak için hazırlandım veee işte o beklediğim an soğuk yatağımı ısıtmak için bodozlama daldığım an.İŞTE BUNU SEVİYORUM.Zil sesimin mehter marşı gibi çalışıyla uyandım saçlarımı açtım kafamı bikaçkere sağa sola salladım kıyafetimi giydim vee MÜKEMMELİM.Annemede okulda bişeyler alıp atıştırırım diye yalanlar uydurup evden çıktım.Okula doğru yürürken müzik açıp dinledim.Okula vardığımda müdürün odasına çıktım ve okulun çok güzel olduğunu farkettim buarada ayıptır söylemesi özel okula gidiyorum.müdür bana baya bsyler anlatti ve odasından çıktığımda sadece aklımda kalanın hangi sınıfta olduğum olduğunu anladım.Müdür kel,gözlük takıyo ve mal klasik işte.sınıfa girdiğimde sanki öğretmen bni bekliyomuş gibi "okulumuza yenı kayıt olan arkadaşınız Yağmur'da geldi"dedi.Sınıfa adımımı attığımda bütün erkeklerin ıslıklarını duydum sadce,ister istemez yüzümde kızardı tabi.Hoca arkadaki boş sıralardan birine oturmamı istedi,sanki çok boş sıra varmış gibi.Okulda bşy farkettim sıralar tekli deil ikişer ikişer oturuluyo.Sırama geldiğimde yanımdaki çocuğa merhaba diycektimki AMAN TANRIM DİDİM.Irıspı çocuğu orda.
EVET İLK BÖLÜMÜM İNŞ BEĞENMİŞSİNİZDİR.
VOTE VERMENİZ BİKAÇ SANİYENİZİ ALIR..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KIZ
De TodoMERHABA ARKADAŞLAR EVET BU BENİM İLK KİTABIM DAHA ÖNCE BİRÇOK KİTAP YAZDIM AMA HEPSİNİ SONRADAN SİLDİM AÇIKÇASI BN BU KİTABI EĞLENMEK VE EĞLENDİRMEK İÇİN YAZIYORUM KİTAPLARIN BAŞLARINDA HEP TAKILIRIM BANA YARDIM EDEBİLİCEK Bİ KIZ KANKAYA İHTİYACIMDA...