3.Bölüm

273 17 0
                                    

Ece'nin ağzından;

Ya bu evde ne olabilirdi ki. Yavaş yavaş korkmaya baslamıstım. Hemen buradan gitmenin bir yolunu bulmalıyım. Yoksa kotu seyler olacak gibi.

+Burak benim hemen eve gitmem lazım korkuyorum cunku.

-Asu, korkmana hic gerek yok burada bir sey yapmayacagım sana. Sadece senin guclu olman icin seni biraz calıstıracagım. Hemen ustunu cıkarmalısın.

+Burak sacmalama soyunamam hemde senin önünde.!

-Asu sana soyun dedim ve birdaha tekrarlatma bana. Yoksa kotu olcak.

+ O zaman odadan cıkman lazım ki soyunayım.

-Önümde soyun iste nasıl olsa gorcem yani ne var bunda sadece camasırların kalsın uzerinde tamamen soyunmana gerek yok.

+bende zaten cırılcıplak kalmayacaktım. Buragın pic bir sırıtışı vardı. Ve artık onun bu rahat haline cok sinir oluyordum ama bir yandan da sevimli duruyordu. Ben hazırdım ve burak da yanıma geldi. Ellerime bir çift boks eldiveni verdi ve salonun ortasındaki kum torbasına sertçe vurmamı söyledi. Ben vurusları yaparken kafasını sağa sola sallıyordu. Her halinden belliydi vuruslarımı begenmediği ve bana dönerek:

- Sen bu güçle mi sana zarar verenleri döveceksin? Güldürme beni. 

Ben hiçbir şey demedim. Sadece suratına anlamsızca baktım. Ve bana bakarak:

-Şimdi beni dikkatle izle dedi ve eldivenleri eline geçimeden kum torbasına bir yumruk attı ve oldukça güçlü atmıstı. elleri kıpkırmızı oldu ve beni böylelikle biraz daha calıstırdı. Daha sonra artık eve gitmeliyim diyerek sonlandırdım. O kadar terlemiştim ki dısarıya çıksam hasta olabilirdim. Önce havluyla kurulandım daha sonra da üstümü giyinerek Buragın arabasına bindim ve beni evime bıraktı. Eve geldiğimizde de annem ve babam evde yoklardı. Artık aile bağımız kesilmiş gibi hissediyordum. Hiç beni düşünmüyorlardı. Tam ben arabadan inecekken Burak beni öpmeye kalkıstı ama tabikide buna izin vermemiştim. Sonra arabadan indim ve telefonuma bir mesaj geldi. Mesaj Buraktan gelmişti. 'BANA ŞİMDİ ÖPTÜRMEDİN AMA ZAMANI GELİNCE..' mesajda sadece bu yazıyordu. Ne oldugunu merak etmiştim.  Mesajın devamı? diye mesaj yazdım ama geriye cevap gelmedi. Yarın sabah öğrenirim artık diyerek eve girdim ve o kadar yorgundum ki hemen kendimi dusa attım. Çünkü bayağı terlemiş ve yorulmustum. Hemen küveti doldurdum ve kendimi sıcak suyun altına bıraktım. Tam tamına banyoda 1 saat kalmısım. Banyodan çıktıktan sonra pembe geceliğimi giydim ve hemen uyudum.

'zırrr zırr' OFF bu erken kalkmalardan nefret eden tek ben miydim acaba?? Zar zor da olsa erken kalmayı başardım. Hemen siyah pantolonum ve salaş  t-shirtimi giyerek okul yolunu tuttum. Aklıma aksamki Buragın yazdıgı mesaj gelmişti. Acaba mesajda ne anlatmak istedi?

 SELAM ARKADAŞLAR. BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU AMA SÖZ DİĞER BÖLÜM UZUN OLUCAK. İNŞALLAH BU BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ. KUSURA BAKMAYIN BU BÖLÜM BİRAZ GEÇ KALDI. DERSHANE SINAVLARINDAN DOLAYI YAZAMADIM. YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN. SİZİ SEVİYORUMM <3

Serseri CocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin