Ortada kalmıstım. Evet karsımdaki oydu. AMa ama nasıl bulmustu burayı ve nasıl gelmisti. İste simdi yandım. Burak cok sinirli bir sekilde bana bagırıyordu kim bu herif diye. Ben ne diyecegimi sasırmıstım. Burak bana;
+Asu, bak insanca soruyorum kim bu herif!
-şey.şey. O benim arkadasım.
Ne yalanı uyduracagımı bilememistim.
+Asu ben mal degilim. Soyle bu erkek arkadasın mı?
-sey.sey evet. Ama eskiden di cidden eskiden kaldi.
+ne demek eskiden kaldı. Ama o cocuk hala seni seviyor. Peki ya buna ne demeli.
-ama ben onu sevmiyorum.
Ciddi ciddi zamanında cok sevdigim adamı su an sevmiyorum diye Buragı ve kendimi kandırmıstım. Evet kendimi de kandırmıstım cunku onu unutamamıstım. İşin aslı da ben o cocugu unutmak icin grlmistim bu sehre annemgille beraber. yoksa annemgil beni o sehirde bırakıp egitimimi bolmek istemiyorlardı. Hersey duzeliyor derken basıma Burak gibi bir belalı cocuk ve birde unutmaya calıstıgım eski erkek arkadasım Emre. Ne kadar boktan bir hayatım var benim. Hic mi sans yuzunu gostermez bana. Hersey acıga mı cıkacak simdi. Eger Burak, Emre ile yasadıklarımı duyarsa beni öldürüp hatta öldürmekle de kalmayıp cesedimi falan yakar galiba. Off ne yapacagım simdi? Emreye gercekleri soylememesi icin yalvarmam gerek galiba. Ya istemesse de herseyi soylerse. İste o zaman biterim.
Burak;
+Asu, derhal bu herifle konusup burdan gitmesini soyle. Ben konustum illaki senle konusacakmıs. Ben anlatamadım derdimi sen anlat belki anlar.
Bense Emreye dönüp;
+Emre ne isin var burada cabuk git. Yoksa Burak ikimizide oldurecek.
-Asu, seni almadan hicbiryere gitmem. Zamanında ikimizde birbimize deli gibi asıktık.simdi ne oldu? Ne degisti sen bu sehire geldiginden beri? Artık sevmiyor musun beni? Ne cabuk unuttun anılarımızı Asu. Ne cabuk? Simdi gelmissin zengin zuppesi olan bir herifi bana mı degisiyorsun?
Emre bu sozleri soylerken gozlerim dolmustu. Soyledigi her sey dogruydu. Ama ona tekrar onu sevdigimi soyleyemezdim. Eger soyleseydim Burak ikimizide yasatmazdı. Hemen Emre'ye;
+Emre bal cabuk git! Yoksa kavga cıkacak.
Burak;
- Ne o Asu? Yoksa eski erkek arkadasın zorluk mu cıkarıyor??
+yoo.yoo hic alakası yok. Sadece biraz konustuk o kadar. Dimi Emre?
-tabi Burak. Sadece Asu ile biraz ozlem gideriyorduk o kadar.
Dedi Emre bana bakarak ve kasları catık bir sekilde. Ve hemen mekandan ayrıldı. Bir oh cektim ama Emrenin gitmesi degil. Buragın ilk defa bir kavga cıkartmadan bu meselenin su anlık cozulmesine oh cekmistim.
1 hafta sonra:
Tık tık tık.
Hemen toparlanıp kapıya yoneldim ve gelen Buraktı. Beni bu halde gormesini istemezdim ama is isten gecmisti.
+ne oldu sabah sabah niye geldin? Hayrola ruyanda mı gordun beni.
-hım No no no kücük cadı. Sadece aksam saat 8 de hazır ol sık kıyafet giy seni biryere goturecegim. Dedi ve cekti gitti. Bu ne yuzsuzluktu ya. Hem gelip beni oyalıyo hem de cekip gidiyordu. Her neyse ben hemen aksama şık olmalıydım. Ama once halletmem gereken bir is vardı..
Evet arkadaslar bolumu biraz gec de olsa yazabildim. İnsallah begenirsiniz. Yorum yapmayı ve degenlendirmeyi lutfen unutmayalım. Sizleri cook seviyorummm .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri Cocuk
Teen FictionSelam arkadaslar. Bu ilk hikayem umarım begenirsiniz. Kusurlarım olur ancak bu seferlik kusura bakmayın. Sizii cokk seviyorum.