Yazım hatalarım ve noktalama işaretlerinde hatam varsa.
iyi okumalar ...
Ben Ece Doğan. 18 yaşındayım. Kapkaranlık bir gece yağmur yağıyor gök çığlık atarcasına gürlüyor. Ben ise hayallerim için ders çalışıyorum. Sonra bir silah sesi patlıyor ve bütün hayatım değişiyor. Karşıma birçok insan çıkıyor. O gece karanlığa bürünüyorum. Sonra karanlığın kralıyla karşılaşıyorum. Çözülmeyi bekleyen bir sürü sır çıkıyor. İşte benim için hayat o zaman başlıyor. Hayatım resmen bir bulmacaya dönüşüyor. Çıkışı bulamıyorum ona bir yol çıkmaza götürüyor. Ama hiçbir zaman umudumu kaybetmiyorum.
Ve o beni bu koskoca bulmacadan çıkarıyor. İşte bu benim hayatımın kısa bir özeti hadi şimdi karanlıklarla, acılarla, zorluklarla ve aşkla olan esas hikayeme geçelim. Asıl her şey şimdi başlıyor.
13/02/2018 Çarşamba
Biyoloji kitabının kapağını kaptırmaz odamı topladım. Daha sonra lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp annemlerin yanına indim.
Aynur: Kızım şükür inebildin. 6 saat sonunda.
Ece: Anne ne yapayım. Biliyorsun ders çalışıyorum. Hayallerim var.
Aynur: Tamam kızım bak mutfakta yemek var. Biz yatıyoruz sende geç kalma saat gecenin 1'i olmuş.
Ece: Tamam anne yemek yiyeyim hemen yatacağım. Size iyi geceler.
Annemler tam odaya gidecekken birden elektrikler gitti. Sonra iki kez silah sesi yankılandı. Birden bütün bedenimin uyuştuğunu hissettim. Bende bir şey yoktu ama ya anneme ve babama bir şey olduysa. Telefonumdan ışık açıp etrafa bakındım. Gördüğüm görüntü karşısında dondum kaldım. Annemle babam yerde kanlar içindeydi.
Ece: An-ne Ba-ba ...
Koşarak yanlarına gittim. Babamın gözleri kapalıydı fakat annemin hafif aralıktı.
Aynur: Kı-zım kor-ma.
Ece: Anne ne oluyor böyle çok kan var.
Aynur: Kı-zım s-en bak-ma yar-dım ça-ğır.
Hemen telefonu elime alıp ambulansı aradım. Telefonun kapanma sesi kulaklarımda yankılandı. Şarj bitmişti. Kendimi hemen sokağa attım. Çok şiddetli yağmur yağıyordu. Gök bağırırcasına gürlüyordu.
Ece: Yardım edin bana.
Emir: Ufaklık iyi misin?
Ece: Annem babam vuruldu. Yardım et lütfen.
Emir: Bekle burada hemen arabamı getireceğim.
Yaklaşık 5 dakika sonra arabasıyla geri döndü.
Emir: Neredeler?
Onu alıp bizim eve götürdüm. Birlikte annemle babamı arabaya taşıyıp hastaneye gittik.
Emir: Buraya acil 2 sedye.
X: Emir Bey neyi var Hastaların?
Emir: İkisi de kafasından vuruldu acil ameliyathaneye alın. Ben ufaklıkla kalıyorum.
O kadar kötüydüm ki. Az önce ne yaşamıştım ben. Dizlerimin üzerine düştüm ardı ardına çığlık attım. Daha sonra bedenim iki kolla sarıldı.
Emir: Sakin ol ufaklık geçti.
Ece: Beni bırakmayacaklar dimi?
Emir: Hayır ufaklık hiçbir şey olmayacak.
Birden başım dönmeye başladı. her yer bulanıklaştı. Kendimi karanlığa teslim ettim.
Gözlerimi açtığımda bir hastane odasındaydım. Elimde serum vardı. Sonra odaya Bembeyaz önlükleriyle girdi.
Ece: Sen doktor musun?
Emir: Sen beni boş ver iyi misin?
Ece: Ben iyiyim de annemle babam.
Emir: Ameliyat güzel geçti. Şuan yoğum bakımdalar.
Ece: Çok teşekkür ederim.
Emir: Önemli değil. Bu arada ben emir peki sen?
Ece: Bende ece tanıştığıma memnun oldum.
Emir: Bende. Neyse ben şimdi çıkayım sende güzelce dinlen.
Emir tam çıkacakken içeriye bir doktor daha girdi.
X: Doktor Bey az önce ölen ailenin kızı nerede. Adı eceydi.
Duyduğum şeyle şok oldum bu çok acı bir şeydi.
Ece: Yalan söylendin.
Emir: Ece sakin ol.
Ece: Annemle babam beni bırakıp gidemez. Onlar ölemez.
X: Üzgünüm ece hanım.
Bu olamaz annemle babam ölemezdi. Hemen kolumdaki serumu çıkarıp kendimi dışarıya attım. Annemle babamı gördüm. Sedyede üzerlerinde yatıyorlardı ve üzerlerinde üzerlerinde vardı.
Ece: Durun.
X: Hanım Efendi ne oldu?
Ece: Annemle babam onlar ölemez açın üstlerini.
X: Çekilin lütfen işimizi yapalım.
Emir: Ece buraya gel.
Ece: Emir bırak beni onlar ölmedi.
Emir: Ece çok özür dilerim.
Ece: Hayır bu olamaz.
Hemen bir odaya girip kilitledim. Dışarıdan gelen sesleri çok önemsedim. Ayaklarım daha fazla bedenimi taşıyamadı yere düştüm.Bedenim buz gibi zeminle buluştu. Gözümden artık yaş akmıyordu. Çünkü benim içim ağlıyordu. Artık tek başımaydım. Ben bugün annem ve babamı değil yolumu da kaybettim. Hayat beni aldı ve çıkmazlarla dolu bir bulmacanın içine yerleştirdi. Çıkışı bulmam çok zor olacaktı. Eskiden karanlıktan korkardım şimdi ise karanlığa dönüşmüştüm. Hayat çok garip bir oyundu. her şey olabilirdi.Hayat bana öyle bir oyun oynadı ki ben bugün annem ve babamın ölümüyle kendimi de kaybettim.
Ve bunu geriye kazanmak çok zor olacaktı. Bundan sonra doktor sadece doktorluk hayalim için yaşayacaktım. Bugün annemle babamı kurtaramadım ama ilerde bir gün başka insanlara hayat vermek için yaşayacaktım.
Emir: Ece aç kapıyı.
Ece: Defol.
Onu hiçbir zaman affetmeyeceğim. Bana yalan söyledi. Ben şimdi ne yapacaktım. O eve asla gidemezdim. En baştan tek başıma başlayacaktım. Önce bir ev tutardım sonra ise evi düzenleyip çalışırdım. Unutamayacaktım ama onlar yoktu. Bunu kabul etmek zorundaydım. Onlar artık benim kalbimde yaşayacaktı. Ve benim için en iyi yol yeniden başlamaktı. Kendimi toparlayıp dışarıya çıktım.
Emiri duymazdan geldim. Kaldığım odaya gidip eşyalarımı aldım. Daha sonra hastaneden ayrıldım. Yolda yürürken aniden kolumdan çekildim. Ve sırtım duvara yaslandı.
Emir: Sen iyi misin? Az kalsın araba çarpacaktı.
Değilim diye bağırdım yüzüne.
Ece: Nasıl iyi olayım. Ben az önce hayatımı kaybettim.
Emir beni kollarımdan tutup kendi vücuduyla birleştirdi ardından sımsıkı sarıldı. Bende dayanamayıp sarıldım.
Onu ne kadar istemiyor olsam da o hep olacaktı. O benim hikayemin en baş karakteri olacaktı bunu hissediyordum. Hayat beni bir yerlere sürüklüyordu. Ve ben buna engel olamıyordum. Tek bildiğim şey hayatım bu geceden sonra çok değişecekti ve bende umudumu kaybetmeyip hayallerim için savaşacaktım.
Merhaba arkadaşlar Ben Ceylin Çıkıkçı bir akşam oturup düşündüm.
Benim diğer insanlardan ne eksiğim var dedim. Ve hayatımda attığım en büyük adımı attım. Bu hikayeye başladım. Şunu unutmayalım ki ben bunu istediğim için ve eğlenmek için yazdım. Ve sizinle de paylaşmak istedim. Evet biraz kısa bir bölüm oldu ama arkadaşlar bu giriş bölümü. Diğer bölümler daha uzun olacak. Umarım beğenirsiniz.
Eğer beğendiyseniz oy verip yorum yapmayı unutmayın sizleri çok seviyorum. Görüşürüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acımasız Hayat
RandomAnnesiyle babasının öldüğü gece hayat kız için durmuştu. Sadece hayalleri için yaşayacaktı. Birde o çocuk karanlığın kralı bu hikaye ecenin acılarla ve zorluklarla dolu hikayesini anlatıyor ve onu kurtaracak tek bir kişi vardı o da o çocuk.