Premiéra

124 4 0
                                    

Ceľkom rýchlo sme nacvičovali a dávali program dokopi. Veľmi sme sa všetci zblížili. Ďen pred premierou sme mali generálku. Čakala som na stanici Emu aby sme šli spolu do spoločenského domu .
,,Ahoj Amanda "
,,Erik?? Čo ty tu ???"
,,Idem na generálku s Miškom "
,,Aha"
,,asi sa dobre nepoznáte tak Lojko toto je Amanda . Amanda toto je Mišo , ale volaj ho Lojko "
,,Veľmi ma teši "

,,Dobre tak mi ideme vidime sa tam "
,,Dobre ahojte" 

Erik sa namňa usmial a mne sa v brušku objavili motýliky . Radšej som sa hneď otočilababy som sa naňho nemusela pozerať pretože som veľmi dobre vedela že ho chce Emka . Preto som jej nahovorila že ja chcem Filipa a chcela som ju o tom na tej generalke presvedcit .

Už višla Ema z busu tak sme šli ešte do obchodu s potom na tú generálku .

Keď sme boli v šatni a prezliekali sa tak mi povedala

,,Amanda? Môžem ťa o niečo velmi pekne poprosiť??"
,,Ano to sa nemusis ani pytať ."
,,Vieš chcem ťa poprosiť či by si sa nemohlav Erika spytat ci ma chce "
,,Ja ?? To sa ho mam isť opýtat ???"
,,Ano teraz prosim je sam pri opone "

Nechcela som ísť ale nechcela som aby sa nahnevala a aby nieco tušila .
,,Dobre idem "
,,Ďakujem počkám ťa tu "
,,Dobre"

Povedala som si dobre to zvládneš .

,,Erik pod sem "
,,Čo sa deje ? "
,,Potrebujem sa ťa niečo spýtať "
,,O čo ide ??"
,,Chcem sa ťa spýtať či sa ti páči nejaká baba "
,,Ano pači a velmi "
,,Super vieš ide o to že sa paciš Emke"

Nečakala som čo spravi a prekvapilo ma to . Oprel ma o stenu a pritlačil sa namňa .

,,Chcem teba"

Odstrcila som ho .

,,Dobrý vtip . Idem za Emou ."
,,Ideme spoli "

Ema sedela pri Filopovi . Blaznili sme sa a tak ma Erik zatočil čo mi šlahol hlavu o betonovu stenu .

,,Si v poriadku ?"
,,auu. Vpohode"
,,Chces tabletku ??"

Spýtal sa ma Šimon , ktorý hral farara v tom predstaveni .

,,Ano prosim "

Doniesol mi ju a vypila som ju . Išli sme si sadnúť do javiska a sedela som Filip , ja , Erik a Ema .

Videla som ako Eme vadí že sa rozpravam s Erikom tak som rozmýslala co mam spravit aby som ju presvädčila že naozaj chcem Filipa.

,,Filip chcem na tebe niečo vyskišať "
,,No bojim sa "
,,Neboj nič to neni "
,,No dobre"

Zacala som mu masirovat lalocky na usiach .

,,Už?"

,,Čo už ? "
,,Už si sa spravil ??"
,,Ano a ani nevieš ako "

Začali sme sa smiať a šli sme skúsat.

Po skušani sme sli kazdy domov a pekne krasne sa vyspat lebo nas cakal velky den .

,,Takže začiname ".
Ani som sa nenazdala a už sa to začalo všetko slo ako malo Erik užastne odtancoval a zaplaval Filip užastne zahral vojaka Šimon bol naklepsí farar a mal aj ministranta Lojko bol asi vlajka . Mala som isť ja ale chytil ma stres lebo celu choreografiu som vymyslela sama . Zacali spievat a vybehli sme na javisko mi . Velmi som si to uzila . potom išla zaverečna piesen kde sme boli všetci na javisku a spievali jednú krasnu piesen o nasej skole . 125 ziakov na jednom javisku a ked sme dospievali bolo nam vsetkym luto ze sa to skoncilo . Myslela som si že s Erikom uz cas travit nebudem no všetko sa vivinulo inač .

Školská LáskaWhere stories live. Discover now