Po tom ako sa predstavenie skončilo trávili sme spolu všetci aj tak vela času no ja som sa snažila Erikovi vyhýbať . Moje kamaratky Laura a Nikola velmi dobre vedeli , že som sa do Erika zamilovala ale Eme to nepovedali . Všetci ôsmaci aj deviataci sme mali písať komparo . Vedeli sme ,že budeme v laviciach sedieť jeden deviatak a jeden ôsmak .
No vôbec som nemyslela na to s kým budem sedieť . Deň pred komparom prišiel za mnou Erik
,,Amanda"
,,Prepáč Erik nemám čas"
,,Chcem ti len niečo povedať nezdržím ťa . "
,,No dobre o čo ide "
,,Sedíme spolu na kompare"
,,To naozaj ?"
,,Ano "
,,No dobre to nevadi tak sa vidime zajtra ,ale naozaj musim ist "
,,Amanda nevihýbaš sa mi náhodou ?"
,,Nie nemám prečo "No v skutočnosto som sa mu vyhýbala nechcela som aby bol primne ani minutu lebo stale som si hovorila že to Eme nemôžem spraviť . Hneď ako odyšiel išla som za Laurou a Nikolou pre padu .
,,Nika Laura čo mám robit sedim s Erikom na kompare a ak sedime podla abecedy Ema bude sedieť predo mnou."
,,Fuu ja neviem Amanda podla mna by si to Eme mala povedať "
,,Zbláznila si sa Laura ? V žiadnom prípade. "
,,Nikola Ema si zasluži viedieť pravdu " ,,Babi ale ved s Erikom nič nemám tak ",,ona to zbadá Amanda , alebo jej to povie on sam "
,,Čo by jej mal povedať ?"
,,On ma nechce "
,,ale chce a mysli si to aj Nikola len je tocho . "
,,Necham to tak zajtra mu dam pevne najavo ze ho chcem dať dokopi s Emou"
,,Ako myslis Amanda"Zazvonilo. Deň sa vliekol a keď konečne bola posledna hodina tešila som sa domov . Zazvonilo, rýchlo som sa prezula a rýchlim krokom som sa ponahlala domov .
Ked som už bola doma sadla so si a rozmyslala ako mam Erika prehovorit ze nechce mna ale Emu .
Sedela a uvazovala som asi 3 hodiny v kuse . Prerusilo ma hlasne
,,Amanda "
,,Amanda"Nevedela som pomali ani kde som tak velmi som rozmyslala.
,,oo ano mami"
,,Poď si dať večeru "
,,Mami nebude nechuti mi "
,,Je ti zle ??"
,,Nie len rozmyslam "
,,Dobre dam ti to do chladničky "
,,dobre mami. "Vôbec som nejedla bala som sa ako to bude prebiehať . Rano mi prisla SMS od Erika napisal
,,Ahoj asi si mala pravdu chcem Emu a stebou chcem byť len kamarát "
Dlho som chcela aby niečo taketo napisal ale ked to uz napisal tak ma to ranilo ale mala som po starostiach. Hned na to mi prisla druha sprava
,, Nečakaj idem s Erikom "
Potešila som sa že sa Emke splni to čo chcela . Obliekla som sa , umyla a isla do skoly. Ked som prisla do triedy kde sme pisali komparo tak som si sadla vedla Erika a pozdravila ho on ma odzdravil . Pred nami sedela Ema s Vajcarom . Vajcar bol Erikov spolužiak . A za nami sedela Laura s Lojkom .
Ema odysla s triedy a tusila som ze mi asi nieco Erik povie .
,,Hnevas sa ?"
,,Nie prečo ?"
,,Len tak , vies chcem byt s tebou dobry kamarat "
,,Dobre ale kedy povies Eme že ju chces ?"
,,Vieš dnes rano som s nou chcel byt sam ale pochopil som ze stale chcem niekoho ineho "
,,Dobre teda takže kamosi ?"
Vystrela som ruku a cakala som ci mi poda tu svoju .
,,Najlepsi"Zazvonilo všetci si isli posadat a prisla ucitelka oboznanila nas s pravidlami . Velmi som sa chcela sistredit no Erikova spolocnost mi to 2krat neulahcovala .
,,Amanda psst "
,,Čo je ?Sepkali sme aki blazni .
,,Porad mi ."
,,Nie mal si sa ucit "Nevedela so. Co spravi a on sa mi pomstil . Rozptiloval ma . Zacal ma steklit a zacali sme sa byt . Po cely ten cas sa radil s Lojkom . Všetci 6 sme sa smiali a trvalo to neuveritelnych 60 min. Potom som si obliekla Erikovu mikynu a dala som si ju opacne aby som mu mohla zuzlat kapucnu . Ked zacala druha polovica kompara mal oslintanu celu mikynu a bili sme sa znova. Ani sme to nedopisali a odovzdali to . Odysli sme do druhej triedy kde ma chcel s tej mikyni vyzliect. Nedarilo sa mi to. Oprem ma o stenu a priblizoval sa kumne s perami . .
Mala som pocit ze mi chce dat pusu.
Skoro sa naše pery stretli ale v tom tam prisiel Filip. A ja som di hned vizliekla jeho mikynu dala som mu ju a odysla . Ked zazvonilo znamenalo to že sa Komparo skončilo a že mozme ist domov .
Vzala som si veci a odysla somov .
Celú cestu som plakala a vravela ze ho nemozem lubit .
YOU ARE READING
Školská Láska
RandomKaždí jeden z nás niečo krásne v škole prežil . Tento príbeh je o stiroch ludoch. Eme ,Filipovi,Erikovi, a Amande . Ema a Amanda sú najlepšie kamarátky . Filip a Erik sú tiež najlepši kamaráti Ema chce Erika ,ktorý chce Amandu a Amanda chce Filipa...