Nedokázala som nič povedať. Veľmi ma priťahoval. Jebo krásne ruky, mužné telo a krásne pery.
Vzrušoval ma už len pohlad na neho.
Jeho hlas bol hlboký ako ruja jeleňa.
,,Môžem ťa pobozkať?"Nemohla som zo seba vydať ani slóvko, iba som kývla že smie.
Pomaly a nežne sa približoval s perami k tým mojím a keď sa naše pery spojili explodovali mi city.
Bola som nadržaná ale zároveň som sa ho bála, chcela som sa s ním milovať , vyzliecť ho ale nedalo sa pretože ma uveznil so svojimi rukami. Pomalyčky ich uvoľnil a optiahol ma okolo pásu.
Nedokázala som sa brániť a ani som nechcela. Moje ruky som dala okolo jeho krku a pritiahla som ho k sebe blišie a nechcela som ho pustiť.
Jeho bozky boli plné vášne.
,,Amanda?"Bleskovou rýchlosťou som ho od seba odstrčila.
,,Ka..ka..Kaja"
Zakoktala som sa.
,,Asi som vás vyrušila prepáčte"
S úškrnom povedala .
,,Nie my len sa zoznamujeme "
,,No to vidím už odchádzame počkáme ťa v aute poponáhľaj sa s tým zoznamovaním."
,,Hneedd som tam"Zatvorila dvere a ostalo ticho. Attila sa pomalyčky približoval a vypýtal simoje číslo.
,,Dajmi číslo hneď zajtra sa ti ozvem"
Nevedela som či mu ho chcem dať bala som sa že si budem robiť nádeje a on sa mi neozve.
,,Noo ja neviem"
,,Ak nechceš nemusíš"
,,chcem naozaj chcem . Piš si "Vytiahol svoj telefón a ja som mj nadiktovala číslo.
,,Už musím ahoj"
,,Počkaj "Objal ma a povedal ,,Ahoj"
Pustil ma a pomalyčky som sa približovala k dverám. Otvorila som ich prešla cez ne a zatvorila. Taký pocit som v živote nemala oprela som sa o ne a hrizla si dopery.
,,Amanda poď už "
,,Idem pán učiteľ"
Sadla som si do auta a myslela len na neho. Zrazu som vedela že určite mi zavola. ,,Amanda čo si toľko robila na tom wc. ? Je ti zle ?"
,,Nie ja som sa len zoznamovala"
Z
,,Zoznamovala? S kým ?"
,,S hajzlom " povedal Kaja pozrela sa namňa a začali sme sa smiať. Kývli sme na seba a vedeli sme že mame začať do učiteľa rípať.Tak som začala prvá.
,,Pán učiteľ ? Veľmi sa vás chcem spýtať čo máte s pani učiteľkou ?? "
,,Nič ja som s ňou taký kamarát ako s vami "Pozreli sme sa s Kajou na seba a Kaja mu na to povedala
,,My sme odkedy kamaráti ?"
Toto učiteľ nečakal.
,,Babi dosť"
Celú cestu sme sa iba smiali. Zastavil pri mojom činžiaku.
,,Poprosím otvorte mi dvere veď ste dáky gentleman"
Či chcel alebo nie musel mi ísť otvoriť. Zobrala som si tašku, ktorú sommala v kufri. Zaklopala som na dvere otvorila mi mama.
,,Ako bolo??"
,,Celkom dobre mami"
,,Kto tam všetko bol"
,,Ani neviem . Idem sa okúpať . "Napustila som si do vane vodu a vyzliekla som sa. Ľahla son si do vane a zatvorila som oči. Neviem prečo ale myslela som na Attilu. A nebola som si ista či sa vôbec ozve. Noo dufam že ano.
Myslela som na to ako ma uveznil so svojimi rukami a ako ma pobozkal. Myslela som len a len naňho.
Zrazu mi zazvonil telefón. Nevedela som kto to je pretože som to číslo nemala uložené .
,,Prosím "
,,Amanda?"
,,Áno ? Kto je tam ?"
,,To som ja Attila"
,,Aha noo ahoj "
,,Volám nevhod?"
,,Nie nie len som práve vo vani."
,Aha prepáč aké máš na zajtra plány?"
,,Ešte neviem prečo?",,Stretneme sa ?"
,,Áno možme budem rada"
,,Dobre tak zajtra o poltretej sa stretneme"
,,Prídem ťa pri intráku"
,,Dobre ahoj"
,,Ahoj"
Položila som telefón a hlavu som ponorila pod vodu. Nemohla som uveriť že sa ozval vravel že sa ozve zajtra,ale ozval sa už dnes.
Vyvorila som sa o zabila sa do uteráka,vyšla z vane a obliekla sa.
Umyla som si tvár a očesala vlasy.
Ešte zuby a som hotová.
Keď som bola celá hotová pozrela som sa do zrkadla.
,,Bude môj"
Povedala som sama sebe. Otvorila som dvere a šla do postele. Lahla som si a nemohla som zaspať. Prepínala som programi,asi dve hodiny v kuse. Ani neviem ako klepli mi oči.
,,Amanda vztávaj"
,,Deje sa niečo mami?"
,,Nie pome upratať ja idem do práce"
,,Aha dobre mami už idem"
Šla som na wc a potom sa umyť. Prezliekla som sa, očesala som sa.
,,Poď zamkúť "
Budem sama doma zavolám k sebe attilu aby sme sa netúlali po meste.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Školská Láska
RastgeleKaždí jeden z nás niečo krásne v škole prežil . Tento príbeh je o stiroch ludoch. Eme ,Filipovi,Erikovi, a Amande . Ema a Amanda sú najlepšie kamarátky . Filip a Erik sú tiež najlepši kamaráti Ema chce Erika ,ktorý chce Amandu a Amanda chce Filipa...