8.rész: A Végzet (első rész)

20 1 0
                                    

Tanya nehezen aludt el az éjszaka folyamán,úgy érezte valaki figyeli őket. És ez ment hónapokon keresztül,pontosabban 6 hónapig. Kutatott azután a titokzatos valaki után és a két férfit bolondította magába.

2010.11.04

Már féléve éltek a szigeten,kiadták az albumot és ott ragadtak. Tanya Murdoc ágyában olvasgatott,rengeteg magazinban szerepeltek,kivéve ő. Kicsit bánta,hogy nem lehet 2D vagy Murdoc mellett,inkább letette az újságot. Felült az ágyon és sóhajtott. Az elmúlt hónapok során elkezdett hangokat hallani,most is ez volt. Mindegyik a barlanghoz vezetett vissza. Felállt az ágyról majd az ablakhoz ment,hogy kinyissa,dohos és füstszagú volt Murdoc szobája. Kitárva az ablakot a szél és a tenger hangja szállt be,Tanya egy nagy levegőt vett és elmosolyodott. Sütött a nap,mivl a hónapok során Murdoc szobájában élt,ezért a cuccai is itt voltak. A szekrénhez ballagott,majd fürdőruhába öltözött. Az ajtó mögött tartotta sniperjét. Elvette,majd felment a tetőre. Mindennap ,amióta a titokzatos ember ott ólálkodott,szétnézett. Előkapta távcsövét,majd a partot figyelte meg. Semmi mozgás. Sóhajtva tette le,amikor hirtelen nagy hullámok jöttek. -"Mi a-"- visszavette távcsövét,majd a tengerre nézett. Távol a köd miatt semmi nem látszott. Majd egyre közeledett egy fekete óriás,fehér szemei voltak,és a feje búbján volt valami,vagy inkább valaki. Letette távcsövét,majd a puskáját a vállára vette,annak jobb volt a távcsöve. A férfit felismerte a képről,viszont a másik személyt nem. Megtöltötte puskáját és rájuk szegezte. -"Ez az én szigetem"- mondta dühösen és a kisebb személyre lőtt. Kis híján eltalálta,a nagyobb személy kezeibe esett és kereste vajon honnan lőhettek. Tanya vigyorgott,majd letette a fegyvert. Az egyik napágyhoz sétált ,majd ledőlt. Napozáshoz tökéletes volt a sziget. Behunyta szemeit majd jól esően sóhajtott egyet. A hangokat is próbálta ignorálni.Egyszer csak 2D ballagott oda hozzá.
"Tanya..."-egy hosszas csókkal üdvözölte.
"Szervusz Stu,mi járatban erre felé?"
"Előbb beszéltem Murdoccal... van egy kis meglepink... " - vigyorgott.
"Oh,én is élvezném?"
"De még mennyire... Gyere" - kézen fogta a lányt és felhúzta,leballagott vele Murdoc hálójába,aki már az ágyat vetette.
A lánynak leesett ,mit akarnak tőle. Elvörösödött és 2D mellkasába fúrta az arcát. Murdoc odasétált hozzájuk. 
"Aranyom" - megcsókolta. Tanya visszacsókolta hosszan és a karjaiba mászott, 2D a szemeit forgatta. - "Van egy meglepetésünk a számodra"
"Pontosan" - helyeselt 2D ,majd becsukta az ajtót. Levette felsőjét,majd Murdoccal együtt az ágyba húzták a lányt. Tanya vörös arccal nézett rájuk. Murdoc is levette a felsőjét. Lehajoltak hozzá,Murdoc a nyakát,2D a melleit kezdte el csókolgatni. Tanya még vörösebb lett.
"F-Fiúk!.. Ah~"
"Shhh aranyom.. " - harapott Murdoc gyengéden a lány nyakába.
2D leszedte melltartóját,úgy csókolgatta tovább. "Imádom.. " -mondta a fiú
Tanya egyre hangosabb és vörösebb lett. A két férfi egymásra nézett vigyorogva. Levetkőztették a nőt,majd ők maguk is levetkőztek. Tanya piros arccal figyelte őket,nem erre számított meglepetésként,de valamelyest örült neki. Murdoc szétfeszítette a nő lábait,majd hosszú nyelvét kinyújtva nevetett,közben 2D megcsókolta a lányt. Tanya örömmel csókolta,míg nem Murdoc nyelvét érezte odalent.
"Basszus Murdoc ~" - nyögte. Közben 2D az ujjait csúsztatta be,amire a lány még nagyobbat nyögött, a lepedőt markolászta és hangosan nyögdécselt ,miközben lihegett. Mikor már elég nedves volt, 2D hanyatt feküdt és magára húzta a nőt, ő alulról rakta be,míg Murdoc óvatosan,de hátulról. Tanya az ajkába harapott,nem nagyon tudott középen mozogni ,de nem bánta,mellei súrolták 2D mellkasát. Mindkét férfi lihegve elkezdett mozogni. Tanya hátradobta a fejét és hagyta nekik. Murdoc a fenekét markolászta,míg 2D csókolgatta őt. Tanya eszeveszettül nyögött és zihált. 
"Fiúk nem bírom !~" - nyögte.
"Oh dehogynem aranyom,innen nem szabadulsz,míg mi el nem mentünk" - mondta Murdoc,majd mindketten felgyorsultak. Tanya gyorsabban lihegett, 2D vele együtt. Tanya adott egy-egy csókot mindkettőjüknek,amire még gyorsabbak lettek. Hamarosan mind hárman elélveztek. Mindketten kihúzódtak,majd Murdoc elterült mellettük. Tanya középre dőlt és borzasztóan lihegett. 
"Annyira imádlak titeket" - lihegte a lány
Murdoc magához húzta, 2D hátulról ölelte át. Tanya elmosolyodott és bújt hozzájuk,míg nem a hangok a fejében egyre hangosabbak lettek. A lány felült és kinézett az ablakon. Kereste a sötét alakot.
"Minden oké Tanya?" - kérdezte 2D,miközben simogatta.
"Bocsássatok meg " - azzal visszaöltözött a lány és elment a zseblámpájáért. Mikor megszerezte,a partra sietett,amikor a barlanghoz ért,valami nem stimmelt,hisz nem volt ott.
"Mi??? Hogyan???" - kereste ,de nem találta. - "De hisz eddig itt állt,ennyire hülye nem vagyok!" - morgott és dühöngött. Hónapos megfigyelései vesztek oda se perc alatt. Sóhajtott majd visszaballagott a fiúkhoz. Ők még az ágyban fetrengtek meztelenül. Lefeküdt melléjük és rájuk nézett.
"Ti is láttatok a közelben egy fekete fick-" - Cyborg rohant be.
"Hajó,hajóóó" - mondta akadozva.
Murdoc gyorsan az ablakhoz szaladt,majd távcsövével leste a tengert. Kis idő múlva meg is találta. Gyorsan felöltözött. 2D felkapta a ruháit,majd leszaladt a pincébe és bezárkózott. Tanya is átcserélte ruháját egy harciasabb ruhára. Elment a fegyveréért a tetőre,majd ott is maradt. Távcsövével figyelte a tengert és az eget. Semmi mozgás,de az üres hajót látta. Nem tudta pontosan mi történik,amíg egy hideg kéz a vállait nem érintette,hátrafordult és azzal az emberrel találta magát szemben,aki figyelte őket,Murdoc is felért a tetőre,majd Tanya után nyúlt.
"Tanya!!" - már késő volt,a sötét alak eltűnt vele.

Gorillaz: Plastic Beach titkaiWhere stories live. Discover now