3. rész

32 2 0
                                    

Minden egy szempillantás alatt történt,Tanyának ideje sem volt levegőt venni. 2D szorosan fogta őt maga mellett. Murdoc kinyitotta a szemét,majd elkezdte a gombokat babrálni a műszerfalon. A falak elkezdtek kiszélesedni, a tető megemelkedett. Az autó hirtelen egy tengeralattjáróvá változott. Murdoc kiszivattyúzta a vizet,és amint lehetősége akadt rá,egy nagy levegőt vett. Tanya elkezdett köhögni,2D a hátát veregette, és még mindig magához szorította.
" JÓL VAGY TANYA?!?!"- kérdezte aggódóan.
"  Igen..... jól vagyok..."_ válaszolta, majd felült és a falnak dőlt. 2D elé ült és biztosra ment,hogy tényleg jól van-e. Murdoc leszállt az üléséről,majd odament hozzájuk.
" Minden oké?"- kérdezte, majd kicsavarta a vizet a felsőjéből.
" Ez nem is egy kocsi!?!" - háborodott fel Tanya.
" Oh de.....csak szeretem kicsit "felturbózni" a dolgaim, ha érted haw haw.." -nevetett. Tanya körül nézett belül,elég tágas volt,otthonos is. 2D levette a pólóját,minden cuccuk elázott.
" Szóval itt ragadtunk a víz alatt?"- vonta fel szemöldökét Tanya,amíg kifacsarta a vizet a hajából.
" Nem számít....Úgy is a víz alatt folytatódott volna utunk...."- mondta majd visszasétált a vezetőüléshez,és beleült. Tanya felállt,2D utána nézett.
" Jól vagy...."
" Természetesen Stuart...köszi a kérdést." - mosolygott 2D-re,aki ettől elpirult egy kicsit. Tanya szeme hirtelen Cyborgra szegeződött. Élettelennek tűnt. Odasétált hozzá ,majd leguggolt. 
" Ühmm Murdoc, szerintem a robotod elromlott..."
" Majd felkel,ne aggódj aranyom.."-válaszolta,a hangjában hallatszott,hogy nagyon nem érdekli őt. 2D visszavette pólóját,majd sóhajtott. 
" Milyen messze van még Plastic Beach?"- kérdezte 2D.
" Még pár nap..."
" Még pár nap?"- csodálkozott Tanya-" Mégis milyen messze van?"
" Elég messze.."- mondta Murdoc.
Tanya sóhajtott,és visszaballagott 2D-hez,majd leült. 2D ránézett,Tanya vissza rá. 2D levette a maszkot a feje búbjáról.
" Kitől kaptad?"- kiváncsiskodott Tanya.
" Még egy karneválon nyertem,eredetileg az exemé...."
" Oh,sajnálom....."
" Semmi gáz,annak már több éve....."
" Majd egyszer jön valaki más... ne aggógj."- mosolygott Tanya ,majd gyengéden megsimogatta 2D karját. 2D-nak mosolyt csalt az arcára, a két lyuk a foga között látszott,amitől Tanya elkezdett irtózatosan nevetni. 2D is nevetett vele,majd Cyborg hirtelen megmozdult. 2D elbújt Tanya mögé, a karjait köré helyezte,remegett az egész teste. Tanya minden mozdulatát figyelte. Szerencsére nem kelt fel,2D megkönnyebbülten sóhajtott.
" Most már elengedhetsz...."
" P-Persze b-bocsi!"- mondta és azonnal elengedte Tanyát. Murdoc ismét elővette a térképét. Nem tűnt boldognak,Tanya felállt,majd odasétált az üléséhez. A vállaira tette kezeit.
" Mi újság,felfedező?"- mondta és gyengéden megszorította Murdoc vállait.
" Mondtam,hogy munka közben ne zavarj..."- mondta Murdoc morcosan. 
" Jajj ne már,lazulj el egy kicsit,,,,"- mosolygott,majd elkezdte lassan masszírozni Murdoc vállait.
Murdoc elpirult,de nem láthatóan. Nagyon is élvezte.
" Na ezt már szeretem..."- mondta Tanyának.-" De lehetne erősebben..."
" Ahogy mondja Kapitánya..."- kuncogott Tanya,majd erősebben masszírozta Murdocot. Murdoc hátrahajtotta a fejét.
" Oh ez az Tanya,ott nagyon jó..." - mondta Murdoc. 2D a távolból figyelte őket,nagyon szeretett volna Murdoc helyében lenni. Tanya egy idő után abbahagyta.
" Ez isteni volt Tanya,neked varázsujjaid vannak"
Tanya kuncogott,majd visszasétált 2D-hez,leült mellé majd óvatosan meglökte őt.
" Hé jól vagy?"- kérdezte 2D-t. 2D felnézett rá maga elől.
" Oh persze,minden oké...."- válaszolta. Tanya elkezdte simogatni a hátát. 2D élvezte ezt a fajta közelségét Tanyának,úgy érezte , érzései vannak a lány után. Tanya az órájára nézett, már egy órája a víz alatt voltak,nagyon sötét volt az óceán az ablakon kívűl. Tanya nem élvezte annyira az ott létet. 2D megfogta a kezét óvatosan,izzadt a tenyere,
" Minden rendben lesz,megígérem..."
Tanya elvörösödött, összezavarodott.-" Nem tetszhet mindkettejük!"- gondolta magában. Murdoc erős akaratú és szenvedélyes volt vele,míg 2D szerény és aranyos. Számára mindkettő nagyon imponáló volt. Hamar beesteledett a víz alatt. Murdoc keresett pár matracot és pokrócot,mivel csak egy volt,2D átadta Tanyának a takaróját. Kettejük matraca nagyon közel volt egymáshoz. Tanya ledőlt a matracára majd behunyta szemeit,2D egész este Tanya felé volt fordulva, figyelte a lány minden mozdulatát,hátulról is ugyanolyan gyönyörűnek találta őt,széles csípőjét,keskeny derekát, rövid,dús barna haját és a gyönyörű kék szemeit imádta a legjobban,azaz mindenét. Vele álmodott ezen az éjjelen is,reggelre szerencsére minden megszáradt. Tanya ledobta takaróját magáról,majd felült és ásított. 2D volt az első,akit megpillantott. Elmosolyodott, majd ráterítette a pokrócot, 2D elmosolyodott álmában. Tanya felállt ,majd odament Murdochoz,elég fáradnak tűnt.
"Jó reggelt Kapi..."
" Szerbusz Tanya,hogy aludtál?"
" Ahogy látom jobban ,mint te..."
" Még pár mérföld aranyom... egész éjjel,amíg te csicsiztél,én ezért vezettem!"
Tanya megölelte a nyakát. " Szép munka kapitány..."
Murdoc vigyorogni kezdett,Cyborg hirtelen elkezdett rángatózni,amire 2D felriadt. Cyborg felült,majd egy polipot öklendezett ki magából. 2D a falhoz lapult,Tanya hátranézett és odament,majd hirtelen a polip elé esett.
" JÉZUSOM!"-felsikított,majd teli erőből arrébb rúgta azt, a polip csak nézett rá,és nem mozdult. 2D Tanyára majd Cyborgra nézett,Cyborg megtörölte a száját,majd felkapta fegyverét és Murdoc mellé állt.Tanya felsegítette 2D-t.
" Jól kezdődik a reggel,mi?"
" H-Hát n-nem..."
" Nyugi,Plastic Beachen jobb lesz..."
Murdoc hátranézett Tanyára.
" Ezt nézd aranyom!"- mondta örömmel telien,Tanya odalépett mellé,2D kicsit hátrébb állt meg. A tenger sokkal világosabb volt, medúzák úszkáltak mindenhol.
" Woah...."- ámult Tanya,hogy milyen gyönyörű volt a tenger.
" Tetszik mi?"- kérdezte Murdoc .
" Imádom..."- mondta Tanya,amikor több tengeralattjáró is megjelent körülöttük. Tanya visszanézett 2D-re és mosolygott,2D is elmosolyodott. Murdoc lehúzta a távcsövét, majd kitekintett.
" Megérkeztünk.." - mosolygott Tanyára majd a felszín felé mutatott. Murdoc meg is állt, majd kinyitotta az ajtót,ami a tetőn volt. Murdoc lépett ki először,majd őt Cyborg követte. Murdoc lenyújtotta a kezét.
" Gyere aranyom,segítek."
Tanya megfogta a kezét, majd felmászott. Visszanézett 2D-re majd felsegítette őt. Mind a négyen a tengeralattjáró tetején álltak. Murdoc elővette a kézi távcsövét,majd szétnézett . 
" Mi a pöcs...Cyborg!"- nézett rá Murdoc majd előre mutatott mutatóujjával. Cyborg elkezdett a semmibe lőni,nagy volt a köd,ezért semmi nem látszott. Tanya észrevett két pirosan izzó szempárt, ami ránézett,majd a semmi veszett. Cyborg abbahagyta a lövöldözést. 2D Murdocra nézett.
" E-ez lenne az? Hisz itt nincs se-"-a köd hirtelen eltűnt,egy piros sziget tűnt fel a messzisében egy nagy fehér épülettel a tetején. Pálmafák borították a környéket mindenhol,Tanyának elállt a lélegzete,csodálatosnak találta ezt a helyet. Murdoc hátranézett rájuk majd így szólt:
" Üdvözlégy Plastic Beachen...."

Gorillaz: Plastic Beach titkaiOnde histórias criam vida. Descubra agora