2010.05.09.
Reggel,Tanya és Murdoc egész este egymás mellett maradtak,egy pillanatra sem engedték el egymást. Tanya kelt fel hamarabb, elmosolyodott Murdoc karjaiban,imádta közelségét. Lassan felmászott az arcához,majd egy csókot lopott tőle. Erre Murdoc is felébredt.
" Mhhmmh mi..."
"Jó reggelt Mudzy.."- mondta a lány boldogan. Murdoc elengedte őt,majd lassan felült. Tanya megölelte őt hátulról.
"Hova mész édes?"
"Dolgoznom kell Tanya...."
"Jajj ne már,nem tarthatnál egy szabadnapot?"
Murdoc elkezdte visszavenni a nadrágját. Tanya szorosabban ölelte. Nem akarta,hogy elmenjen. Murdoc leoperálta karjait magáról,majd felállt. Tanya szomorúan nézett maga elé. Murdoc felöltözött,majd visszanézett Tanyára.
" Oh aranyom...ne kenődj el..."- odalépett hozzá,és megölelte.Tanya a nyaka köré fonta karjait. Murdoc egy puszit nyomott az arcára.
"De visszajössz,ugye?" - kérdezte Tanya
"Egyértelmű..."
" Addig mit csináljak?"
" Szórakoztasd 2D-t,nem tudom...de mennem kell"- mondta,majd elengedte a lányt - " Viszlát aranyom"-mosolygott,és elhagyta a szobát. Tanya morgott egyet majd felkapta ruháit,és törölközőjét,majd a fürdő felé vette irányát. Meztelenül ballagott végig a folyosón. Amikor odaért,éppen 2D lépett ki onnan. 2D szemei egyből a lány testére szegeződtek,elpirult és nem tudott elnézni. Tanya arca is vörössé vált,de meg sem próbálta takarni magát. 2D végül elnézett,eltakarta őt kezeivel.
"M-Mégis mit csinálsz Tanya?!?"
" Én m-mennék fürdeni..."
"DE PUCÉRAN?!?"
"Hogy máshogy?"
"AGH MINDEGY!"-azzal elsétál vörös arccal. Tanya sóhajt majd a fürdőbe lép,bezárja maga után az ajtót. Leteszi cuccait és a tükörbe néz . Foltokat vél felfedezni a nyakán.
"Murdoc..."-mondja elpirulva. A fürdőszoba tele van a tegnap este nyomaival.Minden szanaszét volt. Tanya mosolyogva lépett be a zuhanykabinba. Gyorsan lezuhanyzott,majd kiszállt és megtörölközött. Maga köré tekerte,és kiment a fürdőből. A szobaajtaja előtt megállt,majd elindult 2D szobája felé. Mosolygott amikor odaért. Bekopogott,majd egy kis idő múlva 2D ajtót nyitott. Amint meglátta Tanyát, elvörösödött. Tanya mosolygott,majd a fiút betolva belépett a szobába.
"T-Tanya! M-Mit keresel te itt?!"
"Hát nem örülsz nekem?"- mondta és becsukta az ajtót. 2D nagyot nyelt.Tanya feléje fordult,majd elé lépett és egy csókot lopott tőle. 2D még vörösebb lett.
"T-Tanya.."
"Shhhh...."- rálökte a fiút az ágyára,majd ráült a hasára. 2D sokkolt állapotba került. Tanya lassan kibontotta a törölközőt maga körül,2D megállította őt piros arccal.
"E-Ez nem jó ötlet!"
"Miért nem Stu?"
"N-Nem tudom,de nem helyes.."
"De ezt szeretnéd ,ahogy érzem.."-mosolygott.
"Tanya ez nem az amit érzel!"-2D még pirosabb lett,felállt neki Tanyára.
"Hát akkor?"- Tanya keze lejjebb táncolt - " Akkor mit érzek?"
"T-Tanya!"- Tanya keze a nadrágjába került,óvatosan megfogta. 2D felszisszent,majd még jobban elpirult,a lány derekára tette kezeit.
"T-Tanya~" - a lány elkezdte lassan fel-le mozgatni a kezét. 2D egyre csak keményedett. Tanya elpirult,majd a törölközője lassan lehullott testéről. 2D jobban megcsodálta a lány testét.
"Gy-Gyönyörű vagy ..."
" Köszönöm..te meg kemény.."-kuncogott,és 2D-t még vörösebbé tette. Abbahagyta a srác kényeztetését.
"Vetkőzz Stu..."
"M-MI?!?"
"Vedd le a ruháid.."
"Tanya nem!"
"Légyszi Stu.."
"Tanya,még alig ismerjük egymást!"
"Itt az alkalom...."- kezeit 2D pólója alá csúsztatta. Egy gyorsabb mozdulattal levette a fiú felsőjét. Tanya lejjebb csúszott a fenekével,majd elkezdte azt hozzádörzsölni a fiú alsó részéhez.
"Ah Tanya ~" - nyögte 2D,majd megmarkolta a lány fenekét,amire elvörösödött.
"Na ugye,hogy tetszik..~"
"N-Ne hagyd abba...~"- Tanya csak jobban dörzsölte, hirtelen 2D felült,majd lenyomta a lányt,ő került felülre.Tanya elpirult,majd látta,hogy a srác elkezdte kigombolni a nadrágját. 2D rá egy pillanatra elő is vette férfiasságát. Tanya még vörösebb lett,szét is nyitotta lábait. 2D lenézett ,egyből lehajolt és elkezdte csókolgatni őt alul.
"Ah Stu~" -nyögdécselt minden egyes érintésnél,puha ajkai izgatták őt. 2D elkezdte kielégíteni őt. Tanya a lepedőt szorongatta,érezte máris a csúcsra került. 2D abbahagyta,majd kiegyenesedett. Álló férfiasság óvatosan betolta,Tanya alsó ajkába harapott és felnyögött. 2D óvatosan elkezdte elégíteni őt.Tanya behunyta szemeit, imádta minden pillanatát. 2D felgyorsított egy kicsit,majd elkezdett az örömtől lihegni. Nagyon tetszett neki,amit Tanyával tehet. Lehajolt a lány nyakához,elkezdte csókolgatni azt. Tanya karjait a fiú nyaka köré tekerte,majd a fülébe nyögte a nevét.
"Stuart~..A-Ah~"
"T-Tanya!~"
Hirtelen Cyborg benyitott,2D a testével takarta a lányt,Tanya köré fonta magát,nem merte elengedni őt.
"Murdoc téged akar látni 2D..."
"K-Kaphatnék még 10 percet?"
"Murdoc lát titeket.."
"MI?!?"- akadt ki Tanya,2D lesokkolt,majd a lányra nézett.
"M-Maradj itt o-oké?"-tudta legbelül,hogy Murdoc meg fogja verni ezért amit tett.
"É-És mi lesz veled?" - kérdezte Tanya.
"Majd megoldom...ne aggódj..."-mondta és a takaróját ráhelyezte a lányra. Vissza vette a pólóját,a nadrágját is megigazította. Tanya mindvégig figyelte őt.Mielőtt elhagyta a szobát,még egy csókot lopott a lánytól. Amikor elmentek,Tanya teljesen egyedül maradt. Visszafeküdt 2D oldalára,majd beleszagolt a párnájába,az ő illata volt mindenhol plusz kék hajszálak. Várta a fiút vissza szomorúan. Egy idő után megunta a várakozást,megölelte 2D párnáját,és behunyta szemeit. El is aludt,nagyon puha volt a fiú ágya. Még mélyen aludt amikor valaki berúgta az ajtót. Tanya felriadt,és felült. 2D becsapta az ajtót majd leült elé. Tanya közelebb lépett hozzá,az arca vérzett ,tele volt az arca és a karjai zúzódásokkal, 2D keresztezte karjait a lábai előtt. Elkezdett sírni,remegett és félt.
"Stuart?"-Tanya maga köré tekerte a takarót,majd a fiú elé guggolt. 2D nem nézett rá, Tanya óvatosan megfogta az arcát, majd felemelte,amikor meglátta az arcát,lefehéredett. 2D ránézett.
" Kérlek tűnj el Tanya...."
" Stu,mi történt?"
"Kérlek menj el...és ne gyere vissza..."- mondta remegő hangon 2D. Tanya magához ölelte őt,és a takarót maguk köré tekerte. 2D a karjait a lány köré fonta és bőgött. Tanya simogatta a fejét.
"Murdoc tette ezt?"
"I-Is....nagyon félek Tanya..."- 2D elbújt a takaró alatt. Tanya egy puszit nyomott a fiú fejére.
"Gyere letisztítjuk a sebeidet.."
"Nem Tanya tűnj el..."
"De engedd,hogy segítse-"
"TE NEM TUDSZ SEGÍTENI!! EGY PÚP VAGY A HÁTAMON,SZÓVAL TŰNJ EL!!"
Tanya bekönnyezett,majd a takarót otthagyva visszarohant a szobájába.Becsapta az ajtót maga után,majd sírva az ágyra borult,teljesen összetört. Magára húzta saját takaróját,majd elbújt alatta, szörnyen érezte magát. Hiányzott neki a fiú,és mindennél jobban vele akart lenni. Nem tudta,hogy tudna segíteni rajta. Egyszer csak Murdoc nyitott be.
"Beszélhetnénk?"-kérdezte. Tanya felült,nagyon dühös lett rá
"TŰNJ EL!!"-sírva ordibált vele. Murdoc összerezzent egy kicsit,de bemerészkedett. Tanya rádobta a párnáját,mind hiába. Murdoc leült mellé,majd megölelte, Tanya próbálta eltolni őt.
"Tanya kérlek..."
" ENGEDJ EL!"- sikította teli torokból. Bőgve próbált kiszabadulni kezei közül.
"Kérlek beszéljük meg.."
" NINCS MIRŐL BESZÉLNÜNK,BÁNTOTTAD ŐT,SZÓVAL TAKARODJ A SZOBÁMBÓL!"
"És ha nem megyek ki?"
" MENJ KI!!"-megpofozta Murdocot. Murdoc felállt és otthagyta őt. Tanya utána sikított majd arcát a kezeibe temette.
"É-Én bejöhetek?"-szólalt meg egy hang,Tanya felnézett.
"Stuart?"- ő volt az. Odament,és leült Tanya mellé.Tanya azonnal megölelte őt. 2D visszaölelte őt,és a hátát simogatta.
"Kérlek Tanya nyugodj meg..."
" Stuart..."
"Shhhh,itt vagyok nyugi..."
"Nagyon sajnálom Stuart..."
"Nem,én sajnálom Tanya..nem kellett volna veled kiabálnom...meg tudsz bocsátani ?"
Tanya bólintott,majd szorosabban ölelte őt. 2D a hajába fúrta arcát.
"Szeretlek Tanya..."
"Én is szeretlek.... Kérlek maradj itt..." - mondta Tanya remegő hangon. 2D bólintott,majd levette pólóját és átadta Tanyának.
"Tessék,vedd fel nyugodtan.."
Tanya elvette,majd magára húzta,nagy volt rá
"Megtarthatod"-mosolygott 2D. Tanya elnézett,hibásnak érezte magát a történtek miatt. 2D ismét megölelte őt,majd ledőlt vele, Tanya és ő hosszasan ölelkeztek.
"Valami számot felvettetek?"- kérdezte Tanya.
"Oh igen..majd holnap meghallgathatod..."
Cyborg lépett be a szobába.
"Vacsora"- mondta és azzal el is ment.
"Vacsoraidő Tanya.." - felállt,majd maga után húzta Tanyát,együtt mentek a konyhába. Murdoc már az asztalfő helyén ült. Tanya mellé ült, 2D pedig Tanya mellé. Valami undorító volt a tányérukon.
"E-Ez meg mi?"- kérdezte Tanya.
" Nem tudom...Cyborg halászta.."_ mondta Murdoc,majd elkezdett enni. 2D megbökdöste a villájával a tányérján lévő ételt,megmozdult.
"EZ MÉG ÉL!!" - kiáltott fel.
"Jajj ne nyivákolj már basszus..."
" DE MURDOC EZ MÉG ÉL!!"
" LESZAROM,ÍGY JOBB??!!"
Tanya inkább csendben maradt,ő megkóstolta a sajátját,elég is volt neki egy falat. Murdoc Tanyára nézett.
"Neked ízlik aranyom?"
" Nem igazán..."
"Látod Murdoc,rajtad kívül senkinek nem jön be ez a szar..."
"KUSSOLJ 2D!!"
"NEM,TE KUSSOLJ!"
"MINDKETTEN KUSSOLJATOK,A KURVA ÉLETBE MÁR!!"- kiabált Tanya. Mind a két férfi megszeppenve ült az asztalnál.
"T-Tanya?"
"Mivan Murdoc?"
"Beszélni szerettem volna veletek."
"Oh igen?"- forgatta meg szemeit 2D.
"Igen 2D.. Nos Tanya... Te végül is...kivel is kavarsz?"
"Uhmmm...."- nem tudott mit mondani - "M-Mindkettőtökkel?"
"HAH, vicces.."- nevetett Murdoc. - " Nem gondoltam volna, hogy ilyen kalados lány vagy.."
"Inkább csak szeretek dugni..."
2D és Murdoc elvörösödtek. Tanya kuncogott rajtuk,majd felállt az asztaltól.
"H-Hova mész?"- kérdezte 2D
"Ha megbocsátotok,elmegyek aludni.."
"Melyikünkkel..."- kérdezte Murdoc.
"Uhm,egyedül! Nagyon jó lenne veletek aludni,de mára elég volt belőletek."- mondta ,és elindult a szobája felé. Amikor odaért,még egyszer visszanézett rájuk,majd maga után becsukva belépett a szobájába. Belefeküdt az ágyába és nagyot sóhajtott. Az ágynak Murdoc, pólójának pedig 2D illata volt,imádta mindkettőt. Lassan elálmosodott,majd becsukva szemeit mély álomba merült.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Gorillaz: Plastic Beach titkai
FanficTanya a nemrég visszavonult katona egy felkérést kap a híres banda,A Gorillaz frontemberétől,hogy kisérje végig útjukat Plastic Beach felé. Az út folyamán a bandának sok akadállyal kell szembenézniük,sok kaland,románc és persze dráma vár rájuk.