((Lenka))
Umývala som si zuby keď mi zazvonil mobil Christin. Christin je ďaĺšia kočka z bandy. Zodvihla som to.
((Cristin))
,,ahoj Lenka priď do nášho parku pod lipu nerob si starosty už som zalarmovala Petra aj Jimiho".
((Lenka))
Christin je veĺmi nedočkavá a užíva si čo sa dá preto sa venuje modelingu chodí kade.tade.po krajine a fotí do nejakých časopisov ešte som ani jeden nevidela ale ako to opisuje tak si myslím že ju to baví a že jej to naozaj ide veď.čo vi viete.Do umývala som si.zuby a bežala sa obliecť dala som si na seba staré tričko a nohavice ani neviem čo to mám na sebe. Pri našom dome vyzvánal ako debil Peter spýtal sa ho cez okno či horý alebo čo lebo mama začala zúriť.Peter mi pripomenul že meškáme. Za stolom sedel môj malý braček Mannymu dala som mu pusu na líce a zobrala.zo sebov mobil a bundu.Bežala som ze Petrom lebo už pomaly šiel neviem prečo sa priklonil ale bol tak blýsko ako keby mi chcel dať pusu boloto"trápne"
Už sme boli pri parkua Christin nikde nebola to je jej typické že mešká. Na koniecc sa ukázala. Začala.,,No tak banda zťahujem sa do Paríža za fotením. Petrovi skoro oči vyakočili a aby som nezabudla zabudol si zatvoriť ústa. Jimi začaal utekať preč neviem čo sním bolo.Potom sme sa rozlúčili.
S Petrom sme sa ešte šli prejsť len tak do mesta keď tam zbadal ruže tak mi jednu kúpil milujem ,,modré ruže". A on to dobre vie. S Christin sme si už dávno spojili chaty na skype tak sme si písali ako to že sa sťahuje a na ako dlho tam bude.A napísala nám že sa jej tak ľahko vzdávame akoby sme ju vyhadzovali keď sme si dopísali tak som aj zabudla na učenie. nachystala som sa a učenie som nechala na školské prestávky však čo. Lahla som si a v okamihu zaspala len ma v noci ma zobudil Manniho plač bežala som k nemu a pozrela sa prečo pri nom nie sú rodičia. nespali v spalni neboli tam?? zobrala som Mannyho do rúk a nakoniec sme zaspali v rodičovskej spálni. Neviem kde bol oco
YOU ARE READING
My journal
RomanceV tomto príbehu to bude všetko štastné až keď sa stane neuveriteľní zlom. Stane sa to práve v tej nejhoršej chvíli štastia. Č o sa stane uvidíte až keď prečítate LENKA !!!!!