čo je to so mnou?

12 1 0
                                    

Zobudila som sa keď som uverila skoro snu prišla som do kuchyne a videla som mamu ako má položenú hlavu na stole. Manny je skákal po šiji a mame to bolo že úplne úplne jedno. Keď videla že som prišla zdvihla hlavu a na silu sa na mňa usmiala a zložila so svojho krku. ,,Ahoj" povedala trochu sklúčnujúco.

Potešla som sa tomu a ani som sa jej neodzdravila pozrela som sa na nástenne hodiny a na nich bolo 9:30. Vydíchla som si ešte mám päť minút ( potom vám poviem pre co teraz musím riešiť ale skôr napísať niečo závažnejšiho) Otca som mala veľmi veľmi rada a akoby mi už aj dnes ráno chýbali jeho reči.Napr. Čo tak dlho spíš okamžite choď jesť. Naozaj pripadalo mi že už ani nemám prečo žiť. Ako vám to tak dlho rozprávam už je 9:35 vyklonila som sa z okna a kývala. Z mojov susedov volá sa Lili si kývame kežde ráno a kričíme po sebe ako bláznivé vraj sa už dozvedela že čo sa mi to stalo.Pýtala sa ma že už nestíha do školy a už zmeškala aj prvú hodina aby sa so mnou videla. Prvý krok mama mi povedala že musí ísť do práce takže ak chcem mám ísť do školy ak nechcem mám ostať doma vybrala som si to druhé Mannyho odviezla do škôlky.Krok druhý Zamknúť izbu a hlavne aby som bola v nej. Krok tretý nazhánať všetky tabletky aké sú doma a hlavne Red bull. Krok štvrtý ustlať si posteľ a ľahnúť si do nej aj z tabletkami a štvormi plechovkami redbullu.Ľahla som si a chcela sa preto predrogovať. Dala som si prvé tri tabletky a zapila ich red bullom o dve minúty sa mi silno rozbúchalo srdce pokračovala som keď som mala v sebe šestnásť tabletiek a dve plechovky redbulu za sebov už som si necítila nohy chcela som to hneď ukončiť a neprechádzalo to išla som pre žiletku do kúpelne postavila som sa. Mierne sa mi potriasli nohy  a zatočila hlava. Už už som bola vonku keď som si svoje telo neovládla a spadla na kolená ale ešte vo mne bola trocu nádej lebo som už tam bola chcela som sa tam doplaziť. Cítila som to v kostiach že mám silu sa postaviť tak som to aj uskutočnila znova zatočila sa mi hlava ale akoby ma niekto zachitil. Bola som úplne mimo. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 22, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My journalWhere stories live. Discover now