Čo sa to deje???

17 0 0
                                    

             V tejto časty sa Lenke  skoro zrúty život keď sa dozvie čo sa stalo nesmiem vám to                            provedať prečitajte si to tie prvé čaty bola dosť nuda ale len sa dočkajte LENKA :D :D :D

                                                                            ((LENKA))

Myslela som že to Christin nebude považovať že jej budeme pomáhať s tým stahovaním že sa budeme len rozprávať. Mala tam nejaké krabice ale čo ma potom!!?! Keď som videla jej skrinu tak mi prišlo zle od žalúdka. ,,Ti si chceš všetko toto zobrať???" Arogantne mi odpovedala. ,,Nie len jednu krabicu. nestoj tam tak a poď mi pomôcť". Povedala Petrovi lebo videla že nemám záujem.Videla že sa nudím na posteli a hlúpo sa pozerám do steny čo vraví bože čo ju ja nepočúvam myslím si v hlave prečo nad čím vlastne ja myslím čo nad Petrom či čo. Zrazu sa ku mne rútila strašná sila Christin kričí.,, Čo máš v tej taške". Chcela ma rozosmiať tak asi preto sa viac rútila na mna ako na tašk us mobilom ,,DIVNE´"

Čožee!!! začala ma strašne štekliť Peter dačo sktíkol asi kde to sme v ZOO a začal ma ešte viac štekliť my sme strašne tažká matematika!! Chistinina mama nám povedala že ju zbalí ona lebo mi to asi nikdi nestihneme Christín na svoju mamu spravila psie oči ktoré znamenali ideeme von ale sprav to za nás jej mama očividne poslúchla.Ale mi sme sa ešte nepohli z jej domu keď mi zazvonil mobil celá vysmiata som sa pozrela na displej kto volá ale mohla som tri krat hadat mama zdvihla som to. ,,No čo je mama nie som von ani 1 hodinu a už voláš.". Mama na mna vyštekla ,,A čo nemôžem okamžite príď domov . Petrovi a Christin som dačo povedala a hodila som Christin do rúk mobil a len som dodala ,,PROSIM." A tuším že som tam už nebola ale v tom okamihu som bola už doma a videla som ako mama plače čoooo. Čo sa stalo Manny plače a počula som to až z jeho mini izbičky,otec bol zase niekde a vôbec netuším kde. ,,Prečo plačeš??" pozrela sa na mna takými očami ako keď nám zomrela rybička len teraz to bolo vážnejšie. Milujem keď neodpoveda teraz som jej to povedala trochu vážnejším tonom. Zrazu zazvonil zvonček a boli by ste netušili čo priviezli keď som ho videla len už je unifornu asi som v tom okamihu tam nebila ale na uniforme písalo ODŤAHOVA´ služba to auto bolo celkom zdemolované a teraz som chcela len povedať ,,ano to je susedové" ale to bolo podobné auto ako mal ocko presne také. Myslela som už na to najhoršie ale len som k tomu auto bežala skontrolovať to. Keď som mala 12 nalepila som mu na auto nálepku no to auto bolo cele zdemolované ale tá nalepka sa zachovala to nemôže byť pravda. Bežala som za mamou ale jej sa ešte stále nerozuzlil jazyk slzy mala v očiach a pred očami smrť. A zrazu začne kričať. ,,Ja som s ním v tedy volala to ja som všetko spôsobila chápeš ja ja len jedine ja. Sadla som si k nej a prehrabla jej vlasy. ,,To nič." Pripadala som si práve ako otec keď si rozbijem koleno.Manny prestal plakať bežala som za ním do izby ale on tam nebol nebol čo sa už len dnes nemôže stať. Bol v mojej izbe a asi si zapchal ústa z jablkom mala som ho na stolíku iž dva dni a nedokázala som ho zjesť. Manny ešte nejedol jablko vždy mu ho krájame na jeho mini zúbky. Dala som ho k sebe a zaspali sme            ,,Prosím nech sa hneď zobudím s tohto krutého sna.

              Prepáčte za drobné chyby a poprosím vote a komentik pozdravujem Sašku Katku                           Katku K. Didu Barborku Timku Eriku Zuzku Stanku

My journalWhere stories live. Discover now