Dnes Streda
Zobudila som sa a myslela som si že to bol len sen lebo Manny pri mne neležal však ako inak. Bežala som do kuchyne, z gumičkou na ruke lebo som sa česala kým som tam dobehla. Mama bola štastná a otec stál pri nej a ako neobyčajne robil ranajky. Manny sedel vo svojom sedátku a hral sa z hračkami. Otec inokedy nestrpí keď Manny klope bubonom o stôl ale teraz to robil a otec sa vyžíval v jeho hudbe.Tancoval a skákal ako indián po kuchyni a robil lietadielka aby Manny niečo ziedol. Keď som bola na otcovom obzore povedal mi máš tu ranajky, a milo sa na mna usmial . Sadla som si a mama mi podala lyžicu na musli ,,dakujem."otec nám chcel iečo povedať ale mi sme boli v tom okamihu hluchý a Manny a mama si ho už vôbec nemšímali ako keby tam vôbec nebol. Zaostrila som zrak. Ale čo sa stalo otec začal blednúť. ,,Otec čo ti je?" neodpovedá mi. skúšala som sa ho dotknúť ale moja ruka prešla cez neho. Ako keby kričal ale vôbec ho nebolo počuť a ani už vidieť. Začula som dunivý ale tichí zvuk. Začalo ma to bolieť a štípať akoby cez zomna niekto prechádzal ako cez otca ja. Neuveritelne som otvorila oči Manny po mne skákal. Nemôžem uveriť že to bol tak prenikavý a uveriteľný SEN.
Táto kapitola je veľmi prenikavá je trochu krátka ale je to len sen prosím koment alebo votte za každé votte a koment som vďačná Ďakujem veľmi.
LENKA
YOU ARE READING
My journal
RomanceV tomto príbehu to bude všetko štastné až keď sa stane neuveriteľní zlom. Stane sa to práve v tej nejhoršej chvíli štastia. Č o sa stane uvidíte až keď prečítate LENKA !!!!!