İlk önce sizden özür dilerim.Hikayeyi sildiğim için.Siz gibi mükemmel okuyuculara sahip olduğum şanslıyım.Okuyucu kitlemiz gün geçtikçe artıyor.Yorum ve vote sayısı derken koskoca bir aile oluyoruz.Fakat aramıza katılan her okuyucu aynı görüşte değil. Son günlerde aldığım mesajlar morelimi bozdu ve hikayedeki özenimi üzerimden aldı.Evet bazılarınızın beğendiği gibi bazılarınızda bu hikayeyi beğenmeyebilir. Ne düşündüğünüzü belirtebilirsiniz. Sevmediğinizi dile getirebilirsiniz fakat kırıcı olmamaya çalışın. Bunu kendim için değil okuyucularım için istiyorum.Çünkü onların okuduğu , beğendiği hikayenin tüm mesaj panosu nefret mesajları ile doluyor ve onlarda hikayeden soğuyor. Eğer söylemem gerekirse görüş ile hakaret aynı şey değil. Ve bana gönderdiğiniz mesajlar kesinlikle hakaret. Evet bir yazarsam bu dediklerinizden yola çıkmalıyım fakat yola çıktığım görüşleriniz değil hakaretleriniz !
Morelim o kadar bozulduki anlatılamaz.Evet bazılarınıza göre harika bazılarınıza görede berbat yazarım.Üzgünüm yapabildiğim bu.Eğer hakaret edecekseniz hikayeyi okumayabilirsiniz. Bu cümleyi asla kullanmadım ve kendime kullanmayacağımı söyledim fakat bana yaptırdığınız son şey bu.
Tek savunduğum şey hakaret eden okuyucuların yanında mükemmel okuyucu olduğu.Mesajlarını kalplerle sonlandıran okyucular.Onlar varken artık hiçbir şey umrumda değil.
Yanımda olan okuyucuları gerçekten görmek istiyorum.Gerçekten.
BBH hikayesi silindi ve hakaret edenlerin istediği gibi yazılacak.Ve eminimki en kötü şekilde sunulacak.
Tüm yorumlarınız silinmiştir.
okuduğunuz için teşekkürler.
bu arada hikaye 43.1 k oldu :) teşekkürler..
en güncel bilgilerle tekrar karşınıza çıkmayı planlıyorum ve öyle olur umarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5SOS Hakkında Bilgiler
Fanfiction5sos-5 Seconds Of Summer❤❤❤ 19/07/2014 ©Tüm hakları saklıdır. | ©All Rights Reserved.