Michael

1.2K 87 21
                                    

Evet sahnede çıkan yangın için bir şey paylaşmadım. Ve şuan ne kadar geçte olsa topladım bilgileri buraya yazacağım. Hem Michael iyi şüpheniz olmasın. :) (Alıntı)

*************

"Burada olanlar eğer korkuyorlarsa, yüzümün ikinci hali icin özür dilerim." -Michael 

*************

 -Ashton,herkesin elini kalbine götürmesini ve seni seviyoruz Michael demesini istedi.

-Michael, iki yüzü göründüğünü hissettiğini söyledi ve herkesten özür diledi.

*****************

-Soundcheck sırasında Michael gayet iyiymiş. Bandaj ya da herhangi bir şey yokmuş. Iz de yokmuş. Sadece küçücük bir kızarıklık varmıs ama çokta dikkat çekmiyormuş. 

**************

 @Michael5SOS: Ve benim için en iyisini dileyen tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim.

**************

@Michael5SOS: Son zamanlarda etrafımda çok fazla sevgi yayıldı, hepinize çok teşekkür ederim. Diğer çocuklar da yaptığınız her şey için teşekkür ediyor!  

*************

-Karen ;
"Desteğiniz için teşekkürler, bu benim için çok şey ifade ediyor. Çok endişeliyim ve ağlamami durduramıyorum. Acı çekiyor ama kör olmadığı için mutluyum."

***************

Yönetim olanlardan dolayı Michael'ı suçluyormuş. 

*************

-Beside You ve Voodoo Doll söylediler.
-Michael ve Calum,yerlerini değiştirmiş. Ayrıca gitarları da.
-Hayranlardan biri, "Bir seyi değişirebilseydin bu ne olurdu?"şeklinde bir soru sordu ve Michael gülerek yangını söyledi. Calum ise, Michael'ın yanmasını önlemek istediğini söyledi.
-Yangın hakkında şakalar yapıldı.
-Ashton,mikrofonunu bulamadı başlarda. Ve ayrıca Soundcheck'e tam başladığı anda giriş yaptı.
-Dans etmişler.

*************


Bilgileri karışık karışık topladım :D Yani tuhaf bir şey çıktı ortaya. Sadece bunu geniş bilgi olsun diye yaptım. 

Neyse... Sizi seviyorum <3


5SOS Hakkında BilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin