♧11♧

57 9 0
                                    

Üç tane harika ötesi
sememiz var .

Olm kardeşim anneme ablam hikaye yazıyor dedi annem okudu baekhyun chanyeol kim dedi baekyun liseye giden kız chan de onun sevgilisi olacak dedim
Snznxncncnxnx

Lütfennn oy verin

♡ iyi okumalar ♡

Baekhyun

Arabada ölüm sesizliği vardı.
Soo'nun annesi onu bir şey için eve çağırdığından ben Chayeol'le beraber gidiyordum. Bir yandan da yolu tarif ediyordum.

"Baekhyun" Chanyeol'e baktığımda yola bakıyordu.

"Buradan sola sokağın sonunda soldaki ev. Sen ne dicektin Chanyeol?"

"Neden ağabine açıklama yapmama izin vermediniz?"

"Ağabim biraz katı biridir, ona söylemediğimiz için kızabilirdi"

"Ve şey...ımm"

"Ney?"

"Korumacı biridir. Arkadaşlarıma ve çevreme çok dikkat eder bu yüzden pek arkadaşım yok ve seninle tanışmamız biraz garipti"

"Anladım peki bu olayları ona anlatıcak mısınız?"

"Nasıl bir tepki vereceğinden korkuyorum, bir sapıktan bahsediyoruz sonuçta ama anlatmalıyız. Yani luhan anlatır çünki onunla alakalı bir konu"

"Ama sen bir şey söyleme luhan anlatsın"

"Neden ki?"

"Bana ağızından saçma bir şeyler kaçırırmışsın gibime geliyor, biraz saf duruyorsun"

Chanyeol'un bir şey demesine fırsat vermeden arabadan indim. Chanyeolde arabayı park edip yanıma geldi. Kapı gösterim elimle içeriyi işaret ettim.

"Misafirler önden"

Kafasını sallayıp içeri girdi.

"Sen keyfine bak ben üzerimi değiştirip geliyorum"

Hızlıca odama girip dolabımdan üzerime xxl beyaz bir t-shit ve gri bir eşofman giyip aşşağı indim. Tam o sırada kapı çaldı

"Neden geciktiniz?" Önden soo arkasından luhan ikiside yüzüme bakmadan içeri girdi.

"Ne oldu ağabi?"

"Yok bir şey, Chanyeol nerede?"

"İçeride oturuyor" Ağabim yukarı çıktı. Bende çocukarın yanıma geçtim.
Chayeol telefonda biri ile konuşuyordu.
Luhan'la kyungsoo kıçkıça oturmuş
didişiyorlardı.

"Soo, luhan bana mutfakta yardım edermisiniz?"

"Kendin hallet baek bir şey konuşuyoruz"

Ağabimde gelip her zamanki yerine oturup bizi izlemeye başladı.

"Hey hadi yardım edin tek başıma hazırlayamam canlarım benin kankalarım benim hadi" bastıra bastıra söylediğimde yine beni takmadılar.

"İstersen ben sana yardım ederim baekhyun"

"Teşekkürler Chan ama onlar yardım ederler dimi arkadaşlar" sağ gözüm seğrimeye başlayınca ikisi aynı anda ayağa kalkıp

"Biz yardım ederiz" dediler. Ben önden onlar arkamdan mutfağa girdik.

"Az önce ağabimle ne oldu dökülün bakalım"

"Ben hiç birşey anlanadım baek luhan'a sor" ikimizde sorgulayan gözlerle luhan"a döndük.

ChanBaek-Sen kimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin